Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-25, 18:57
Medlem
perezhiltohs avatar
Morsan har tinitus, hon fick 100 tabletter á 1 mg flunitrazepm utskrivet för att kunna sova.

Tänkte att jag skulle testa detta. I fredags (första gången) tog jag 2.5 mg flunitrazpam, väldigt bra cannabis, några öl och en jävla massa poppers. Detta påverkade mig inte så åt helvete men i allafall.

I lördags tog jag 3 mg flunitrazpam & drack en 8-9 öl och det resulterade i en bra fylla tills sista timmen då min polare fick hjälpa mig in i sängen vilket jag inte har ett minne av.

I söndags gick det rent åt helvete. Jag och mina polare skulle ut. Jag tog drack först 5 pilsner och då tog jag 1.5 mg. Drack några öl till sen tog jag 1.5 mg till. Drack ytterliggare några öl till så hade väl dragit i mig en 12 starköl och 3 mg flunitrazpam. Nu har jag inget minne av detta riktigt själv. Men folk har förklarat för mig att jag blev rent störd i skallen och var enormt speedad. Skulle slåss visst slåss mot massa utlänningar osv. Jag kom inte in på utestället... Tydligen hade jag gått iväg till ett torg där jag hade somnat och min polares flickvän hittade mig där utslagen så hon hjälpte mig hem till henne. Kommer inte ihåg något av detta. Har bara någon liten flashback av att en busschaffis flabba åt mig. Vaknar upp nästa dag vid drygt 11.. Mår inte så dåligt faktiskt, helt ok.

Men sen kom ångesten. Är detta normalt? Jag vet inte hur jag ska beskriva det men igår och idag har jag känt mig helt tom, typ som allt är pest och pina. Alltså riktigt pyskist dåligt.. Kan det bli så? Har varit sugen på mer flunitrazepam så jag mår bra igen. Men liksom, jag har bara tagit det tre gånger.

En fråga till, bränner man inte jävligt mycket hjärnceller när man kombinerar flunitrazepam och alkohol?

Kan tillägga att jag är 18 år och väger 84 kg, tränar gym 5 dagar i veckan.

MVH
Citera
2008-03-25, 19:27
Medlem
Acidiferouss avatar
Fluni är JÄVLIGT tungt och du gjorde en standard-blunder...

Ta lärdom och gör det inte igen! Skall du blanda benz med alc så kör diaz/stes (i rimliga mängder, såklart!)...

Bara ett tips från coachen....

Flun skall tas i sin egen form (om jag får välja) eller möjligen om du vill krasha från vaket, dvs ordentligt!

I'm no guru, men så var det för mig när det begav sig....
Citera
2008-03-25, 19:40
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Fluni är JÄVLIGT tungt och du gjorde en standard-blunder...

Ta lärdom och gör det inte igen! Skall du blanda benz med alc så kör diaz/stes (i rimliga mängder, såklart!)...

Bara ett tips från coachen....

Flun skall tas i sin egen form (om jag får välja) eller möjligen om du vill krasha från vaket, dvs ordentligt!

I'm no guru, men så var det för mig när det begav sig....

Ahh, ere så hårt med flunitrazpam. Jepp, jag ska ta lärdom av detta. Jag brukar tycka det är kul med en kanonfylla men detta var något helt annat, hade inte kontroll för fem öre.
Citera
2008-03-25, 19:44
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh
Ahh, ere så hårt med flunitrazpam. Jepp, jag ska ta lärdom av detta. Jag brukar tycka det är kul med en kanonfylla men detta var något helt annat, hade inte kontroll för fem öre.

Även om straffskalan är ett skämt så är det en bra fingervisning om hur lagen ser på det hela.

Fluni är som roppar (same shit, different name). Jag kan inte klassningarna men jag är övertygad om att någon kan det och kommer att upplysa oss! =)
Citera
2008-03-25, 21:15
Medlem
zerxezs avatar
flunis är klass II, övrig benso klass IV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in