Unga flickor älskar
"Du säger själv att du inte nedvärderar prostituerade men ändå känner du dig nedvärderad för att någon misstar dig för att vara en prostituerad, varför det?"
Man blir inte kallad prostituerad i ett positivt ordalag. Eller säger du det som en komplimang kanske? Man kallar inte någon för bög heller som en komplimang eller som något positivt. Det har en negativ klang. Det kan du väl ändå hålla med om.
"Jag tror dock att många fler kvinnor än de öppet prostituerade låtit materialistiska faktorer influera valet av partner eller valet att 'släppa till' under en kväll."
Om man inte släpper till första kvällen så är man frigid och hämmad. Om man släpper till första kvällen så är man prostituerad eller madrass. Damned if we do damned if we dont.
Faktum är att män klarar inte av en kvinna som tjänar mer pengar än de själva. Jag har periodvis tjänat mycket mer än gubben min. Han hade inget större problem med det men blev trackad av sina polare. Försörjd av frun, vilken mes. kallad för gigolo mm. Men om vi kvinnor då väljer en man med mer pengar än vi själva så är vi prostituerade. Damned if we do, damned if we dont.
Den dagen ni män klarar av att ha ett förhållande med en självständig självförsörjande kvinna med högre inkomst än er själva så kanske vi slipper dessa debatter.