2001-08-13, 20:38
Medlem
att exponera sig själva inför okända män på internet. Fakta dudes!

http://www.salon.com/tech/feature/2001/08/13/cam_girls/index.html
Citera
2001-08-13, 23:14
Medlem
Unga flickor älskar

fakta är att du är en tönt som aldrig haft en brud.
Citera
2001-08-14, 16:41
Medlem
Unga flickor älskar

Vill du se nakna tjejer så prova att ta hem ett WebCam program och börja leta istället. Du behöver inte låta din frustration gå ut över mig. Nakna tjejer finns det gott om på andra sidor och vi behöver inte länka till sånt i ett debattforum när det finns ett porrforum speciellt för detta ändamål. Men jag är ledsen om jag gjorde dig besviken, mmm'kay?
Citera
2001-08-14, 21:59
Medlem
Unga flickor älskar

fakta är fortfarande att oavsett vad du säger så har du aldrig haft en brud.
Citera
2001-08-14, 23:16
Medlem
Unga flickor älskar

mer otroligt är att män är villiga att betala för det *skratt*. Så är det när marknaden styr :) Finns det kunder så finns det "produkter" till salu.
Citera
2001-08-15, 22:38
Medlem
Unga flickor älskar

Ja vad jag fick ut av artikeln var att flickor har upptäckt att de kan få män till att köpa saker till dem, mot att de visar upp bilder, men att kalla det en form av prostitution tycker jag är fel, snarare en enkel affärside för att få lite extra prylar.
Citera
2001-08-20, 00:09
Medlem
Unga flickor älskar

Hej Maria!

Kanske är det så att du och dina kvinnliga medmänniskor är så fisförnäma och krävande att vi killar föredrar att sätta på prostituerade. Kan det bli bättre, in, ut och slut. Efter det kan man ge fan i kvinnor ett par veckor.
Citera
2001-08-20, 07:21
Medlem
Unga flickor älskar

Kärlekslös och kravlös sex med en partner som endast delar på benen för att du betalar, som fejkar orgasmer, som kan ha alla möjliga sjukdommar och som vill att det skall vara över så fort som möjligt. Nej tack, men det lämnar ju de riktiga karlarna kvar till oss fisförnäma och krävande kvinnor ;)

Citera
2001-08-20, 09:55
Medlem
Unga flickor älskar

Hmmm, då även icke-prostituterade kvinnor fejkar orgasmer och kan ha sjukdomar är det bara pengarbiten som skiljer dem från de prostituterad... och även där kan gränsen vara luddig.
Citera
2001-08-20, 11:45
Medlem
Unga flickor älskar

att alla heterokillar är ena jävla loooosers.
Citera
2001-08-20, 12:53
Medlem
Unga flickor älskar

Jag fejkar aldrig och har aldrig gjort. Kvinnor som gör det är dummare än höns. Killar (in general) fejkar dock förspel och efterspel. Henry, jag tycker du har väldigt krass syn på oss tjejer. Med en mer ödmjuk framtoning så kanske du hittar den rätta.
Citera
2001-08-20, 15:26
Medlem
Unga flickor älskar

Det är aningen lustigt att du först hävdar att jag har en krass syn på kvinnor men i nästa mening antyder att jag skulle vara intresserad av att hitta just en kvinna, 'den rätta'. En så krass kvinnosyn som du har uppfattat att jag har borde också vara tilltalande för många kvinnor då de inte direkt behöver anstränga sig för göra mig positivt överraskad ;)

Själv framför jag den här kvinnosynen för att motverka svartvita uppdelningar av kvinnor som 'dåliga' och 'fina' flickor. Jag vägrar att nedvärdera kvinnor för att de har sex med flera partners, har sjukdomar, tar betalt för sex eller fejkar orgasmer. Även om flera av dessa mänskliga företeelser säkert kan utgöra problem för individen så utgör de inga övergrepp på andra människors rättigheter och därför är det inte rätt att stämpla de inblandade kvinnorna som 'dåliga'.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in