Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-03-23, 22:46
Bannlyst
behöver råd. asså om jag skulle käka typ 50-100 valium medans jag söp skulle jag dö då? eller kanske samma mängd av xanor? mitt liv e slut den enda personen jag har älskat har lämnat mitt liv och jag e beredd på att dö, jag vill verkligen det, så kom inte med nårra "skit kommentarer" o shit, jag vill dö av mina "heliga" piller.. BEEEENZOOO! så man e avslappnad å typ dricker nårra flaskor vin o nårra öl. vad föreslår ni? snälla jag vill bara bort från denna skit världen!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag ska ta mitt liv och det med bezo hälst tramadol skule vara kul att blanda in meed, me jag vill dö luungt, inget fucking EP anfall o shit! hadde tänkt att beställa saker från denna sidan -> http://www.offshore-pharma.com/cat--Sedative-Hypnotic-Drugs--Sedative-Hypnotic+Drugs.html
Citera
2008-03-23, 22:55
Medlem
Om du skulle käka 50-100st valium i kroppen tror jag knappast du skulle få EP-anfall av tramadolen, men inte heller dö.. Med hjälp av vinarna och bärsen så skulle jag tippa på att det enda du lyckas med i ditt självmordsförsök är en massa knas, en fet minneslucka och massa spyor..
Fast du kanske kvävs av dina egna spyor förresten... Är det tillräckligt lungt sätt för dig att dö? Dönick.

150st valium kör man ju på 2 dagar utan problem, med alkohol inblandat.. dock inga jättemängder alkohol.. Visst, man skulle vara skev.. men knappast död.
Senast redigerad av Subb_8 2008-03-23 kl. 22:58.
Citera
2008-03-23, 22:58
Medlem
http://www.sjalvmord.com/#benso

Enligt sidan ska en dödlig dos Valium vara 8g (per kilo? antar jag).
Citera
2008-03-23, 23:00
Medlem
Marlboromans avatar
Det enda jag blir orlogi över är att du tar en för liten dos o vaknar upp med permanenta skador. Så om du har bestämmt dig att göra slut på ditt liv vänta hellre o tänk över det en extra gång sen sök dig till diverse forum för folk som vill begå självmord. Jag hoppas iaf att du kan ta det lugnt ett tag o tänka över ditt beslut ännu en gång, nu kanske du är påverkad av nån subtsans (lät lite så på ditt inlägg) . Så ta det lugnt o kanske ta en normal dos av det bensoprep du har hemma sen fundera över det ett tag till. Krya på dig eller hoppas att du mår bättre snart!
Citera
2008-03-23, 23:02
Medlem
8 gram diazepam per kilo alltså..
Vad väger du då? Du lär säkert väga mycket eftersom du vill ta självmord, för mycket.. Och då kommer det bli dyrt att handla alla pillerna.. hur ska du lösa det? för du är säkert fattig också.

skärp till dig fan. sitta och lipa på forum om att ta livet på sig själv, blabla. om man vill döda sig själv gör man bara det, det är inget att gå och fundera på...

tycker jag i alla fall...
Citera
2008-03-23, 23:03
Medlem
Genious Brothers avatar
Tyvärr så skulle jag inte lägga några pengar på att du skulle kola på det.
Varför inte bara äta massa valium för att dämpa ångesten i en period tills du kan tänka mer logiskt. Jag vill inte på något vis säga att du inte har anledning att ta livet av dig eftersom jag nu inte vet alla detaljer men det är ju endå relativt vanligt att bli förtvivlad och få dåliga idér när någon man älskar lämnar en.
Citera
2008-03-23, 23:05
Medlem
neppanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subb_8
8 gram diazepam per kilo alltså..
Vad väger du då? Du lär säkert väga mycket eftersom du vill ta självmord, för mycket.. Och då kommer det bli dyrt att handla alla pillerna.. hur ska du lösa det? för du är säkert fattig också.

skärp till dig fan. sitta och lipa på forum om att ta livet på sig själv, blabla. om man vill döda sig själv gör man bara det, det är inget att gå och fundera på...

tycker jag i alla fall...

onödigt att vara dum mot någon som (uppenbarligen) redan ligger ner. stick från tråden istället.
Citera
2008-03-23, 23:05
Bannlyst
Varför inte bara köpa Heroin? Det måste väl finnas där du bor?
Citera
2008-03-23, 23:06
Medlem
fruitbeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verni
behöver råd. asså om jag skulle käka typ 50-100 valium medans jag söp skulle jag dö då? eller kanske samma mängd av xanor? mitt liv e slut den enda personen jag har älskat har lämnat mitt liv och jag e beredd på att dö, jag vill verkligen det, så kom inte med nårra "skit kommentarer" o shit, jag vill dö av mina "heliga" piller.. BEEEENZOOO! så man e avslappnad å typ dricker nårra flaskor vin o nårra öl. vad föreslår ni? snälla jag vill bara bort från denna skit världen!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag ska ta mitt liv och det med bezo hälst tramadol skule vara kul att blanda in meed, me jag vill dö luungt, inget fucking EP anfall o shit! hadde tänkt att beställa saker från denna sidan -> http://www.offshore-pharma.com/cat--Sedative-Hypnotic-Drugs--Sedative-Hypnotic+Drugs.html

Ryk upp dig istället, du kan fortfarande fixa det här..

Lycka till!
Citera
2008-03-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subb_8
skärp till dig fan. sitta och lipa på forum om att ta livet på sig själv, blabla. om man vill döda sig själv gör man bara det, det är inget att gå och fundera på.
Jag håller med dig där. En person som vill ta självmord, den personen tar självmord. Att sitta och klaga på att livet är kasst, buhu hit och buhu dit är ute efter ensak: Uppmärksamhet. Det är den personen som hoppar från fem meter lägre höjd för att kunna överleva. Den som skär sig för att folk ska se, den personen som tar lite extra tid på sig för att någon ska hinna stoppa en. Den personen som vill bli medvetslös och sedan vakna upp på sjukhus och alla ska tycka synd om en.
Citera
2008-03-23, 23:10
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenFantasi123
Jag håller med dig där. En person som vill ta självmord, den personen tar självmord. Att sitta och klaga på att livet är kasst, buhu hit och buhu dit är ute efter ensak: Uppmärksamhet. Det är den personen som hoppar från fem meter lägre höjd för att kunna överleva. Den som skär sig för att folk ska se, den personen som tar lite extra tid på sig för att någon ska hinna stoppa en. Den personen som vill bli medvetslös och sedan vakna upp på sjukhus och alla ska tycka synd om en.

Du har uppenbarligen alldrig mått riktigt dåligt själv. Det är lätt att sitta i pappas villa o skriva massa "dömmande" shit.
Citera
2008-03-23, 23:10
Medlem
Genious Brothers avatar
Har TS lämnat sin egen hjälp tråd eller vad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in