• 1
  • 2
2008-03-23, 21:21
Medlem
zpaxens avatar
Jo jag kom och tänka på här om dan hur mycket jag gillade mix2milk för några år sedan. Men av någon konstig anledning sluta jag dricka den. Men nu kände jag att jag skulle vilja testa den igen, men den har givetvis slutat tillverkas. Så tänkte om det är någon som har ett lager hemma man kan köpa av;P? Eller kanske någon annan som har ett bra recept för framförallt jordgubbsmjölk. Eftersom muu-mjölk inte heller säljs längre.
Citera
2008-03-23, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zpaxen
Jo jag kom och tänka på här om dan hur mycket jag gillade mix2milk för några år sedan. Men av någon konstig anledning sluta jag dricka den. Men nu kände jag att jag skulle vilja testa den igen, men den har givetvis slutat tillverkas. Så tänkte om det är någon som har ett lager hemma man kan köpa av;P? Eller kanske någon annan som har ett bra recept för framförallt jordgubbsmjölk. Eftersom muu-mjölk inte heller säljs längre.

Fan, jag har alltid velat testa den. Låter sjukt gott, hoppas nån kommer med svar!
Citera
2008-03-23, 23:55
Medlem
zpaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lönnmurder
Fan, jag har alltid velat testa den. Låter sjukt gott, hoppas nån kommer med svar!

Aa verkligen. Kan inte klara mig utan jordgubbsmjölk nu av någon konstig anledning
Citera
2008-03-23, 23:58
Bannlyst
Citat:
Aa verkligen. Kan inte klara mig utan jordgubbsmjölk nu av någon konstig anledning

Mm, underbart gott. Visserligen det närmsta jag kommit "jordgubbsmjölk" är mina proteindrinkar med mjölk. Men sinnessjukt gott är det!
Citera
2008-03-24, 00:11
Medlem
Spya. Mix2milk smakar spya...
Citera
2008-03-24, 00:27
Medlem
zpaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lönnmurder
Mm, underbart gott. Visserligen det närmsta jag kommit "jordgubbsmjölk" är mina proteindrinkar med mjölk. Men sinnessjukt gott är det!

Haha jag har också kört lite proteindrinkar det senaste med jordgubbssmak. Lagt i lite socker så har det blvit helt okej. Men långt ifrån mix2milk.

Citat:
Ursprungligen postat av noirs

Vi behöver inte din kommentar i denna tråden. Helt meningslös.
Citera
2008-03-24, 00:31
Bannlyst
Ska kolla i veckan om jag hittar nåt liknande på ICA, får hålla tummarna!
Citera
2008-03-24, 03:01
Medlem
meepers avatar
Har på ICA sett nån typ av sugrör med smak som är tänkt för mjölk. Alltså, man suger upp mjölken med sugröret och i röret smaksätts mjölken. Finns med choklad, banan och jordgubb om jag inte missminner mig.

Kanske kan vara det närmsta man kan komma. Eller pröva med att röra ut en aning jordgubbsylt i mjölken. Kan funka...
Citera
2008-03-24, 04:13
Medlem
krypmetodens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noirs

100% rätt
Citera
2008-03-24, 11:28
Medlem
@Retails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meeper
Har på ICA sett nån typ av sugrör med smak som är tänkt för mjölk. Alltså, man suger upp mjölken med sugröret och i röret smaksätts mjölken. Finns med choklad, banan och jordgubb om jag inte missminner mig.

Kanske kan vara det närmsta man kan komma. Eller pröva med att röra ut en aning jordgubbsylt i mjölken. Kan funka...

Finns på de flesta affärer och heter "Siipahh".
Citera
2008-03-24, 11:35
Medlem
oVERGROWs avatar
Men vafan, ta o styr upp lite riktiga jordgubbar istället för en massa E303 och vad det nu kan tänkas heta. Är både godare och nyttigare.

Aldrig testat mix2milk, men kan tänka mig att det smakade syntetiskt som fan.
Citera
2008-03-24, 13:37
Medlem
Citat:
Jag såg den i hyllan i affären senast igår när jag var och handlade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in