2010-08-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Tanken kommer ju att den intagne borde få ta på sig nya kläder vid en permis för att undvika medsmugglade bankomatkort...

Jag tror nog tyvärr att han får ha med sig vad han vill faktiskt pga att han är patient.
Citera
2010-08-17, 23:00
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Jag känner ingen ifrån Mariefredsanstalten, jag jobbar på Karsudden där han rymde ifrån.

Ursäkta, jag läser två trådar om detta samtidigt och blandade ihop dig och en annan.
Citera
2010-08-17, 23:01
Medlem
MerryHappys avatar
Citat:
Jag känner ingen ifrån Mariefredsanstalten, jag jobbar på Karsudden där han rymde ifrån.

Var han inte intagen på S:t Görans sjukhus nu?
Citera
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Ursäkta, jag läser två trådar om detta samtidigt och blandade ihop dig och en annan.
Finns det en tråd till?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Är du dum eller? Klart att det inte finns. Du kan ju inte räkna typ våldsbenägna bankrånare och andra kriminella slödder som farliga på det sättet jämfört med honom. Han är farlig i den bemärkelsen att han kan gå och strypa första bästa okända 5-åring han ser. Det är det inte några tusentals i Sverige som kan precis.

Nja ärligt talat så tror jag faktskt att det är farligare att möta random blattegäng en fredagkväll.
Citera
2010-08-17, 23:02
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Finns det en tråd till?

Inte på flashback.
Citera
2010-08-17, 23:03
Medlem
Flus avatar
Citat:
Enligt SR flyttade han till S:t Görans för sex månader sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av SR
Han har sedan dess vårdats på Karsudden, Sankt Sigfrids sjukhus och sedan sex månader på Sankt Görans sjukhus.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=3929374
Citera
2010-08-17, 23:03
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MerryHappy
Var han inte intagen på S:t Görans sjukhus nu?

Det har du fasen rätt i, kanske är därför man inte har hört något. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag hade själv fel. Läste Karsudden i stora rubriken förut som nu är ändrad.
Citera
2010-08-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Nja ärligt talat så tror jag faktskt att det är farligare att möta random blattegäng en fredagkväll.
Dom kanske skriker lite fula och och knuffar en lite på sin höjd om man har otur.
Citera
2010-08-17, 23:04
Medlem
Meloveyoulongtimes avatar
Sjukt komiskt är det ändå. En 80 årig pajaspedofil med keps och svart peruk lyckas rymma efter 40 år.

Nu behöver åtminstone inte någon starta trådar som "varför gör inte polisen någonting åt våldtäkterna?" anledning är nämligen inkompetens.
Citera
2010-08-17, 23:05
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Är du dum eller? Klart att det inte finns. Du kan ju inte räkna typ våldsbenägna bankrånare och andra kriminella slödder som farliga på det sättet jämfört med honom. Han är farlig i den bemärkelsen att han kan gå och strypa första bästa okända 5-åring han ser. Det är det inte några tusentals i Sverige som kan precis.

Även om vi bortser från de man vanligtvis skulle beteckna som Sveriges farligaste personer och uteslutande håller oss till utövande pedofiler så finns det, dessvärre, många sådana i Sverige. Han är i ingen bemärkelse värst i Sverige och knappast den farligaste pedofil som för tillfället vandrar på våra gator.
Senast redigerad av Drittewelle 2010-08-17 kl. 23:08.
Citera
2010-08-17, 23:05
Medlem
80 bast? Är det bara jag som får vibbar om att detta är en svensk version av The Rock, där sten erik eriksson har Sean Connerys roll?

Men vad ska han göra liksom, kasta katetern på barn eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in