Resultat: Vilken slags sex föredrar ni?
Jag är man och föredrar främst oralsex
10,68%
11 röster
Jag är man och föredrar främst analsex
13,59%
14 röster
Jag är man och föredrar främst vaginalsex
32,04%
33 röster
Jag är man och föredrar främst annat eller en kombination av ovanstående
25,24%
26 röster
Jag är kvinna och föredrar främst oralsex
0%
0 röster
Jag är kvinna och föredrar främst analsex
2,91%
3 röster
Jag är kvinna och föredrar främst vaginalsex
7,77%
8 röster
Jag är kvinna och föredrar främst annat eller en kombination av ovanstående
7,77%
8 röster
2008-03-24, 03:22
Medlem
Krille_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
Riktigt bra fråga.
Varför det? För det första går fortplantningen ut på att fortplanta sig. För det andra så är frågan felställd. Den borde istället fråga varför sexualiteten och inte erotiken dominerar av idag.

Citat:
Ursprungligen postat av jandi
jag gillar att ha penis i mig bäst. men jag gillar oralt som in i helvete med, både att ge och få.
fingrar gillar jag inte speciellt, det är nice ett tag men njae, funkar som förspel
Hej. Du är normal. Visst, lite väl promiskuös, men det är ok.
Citera
2008-03-24, 12:35
Medlem
Vanillababes avatar
Beror ju lite på situationen.
Ibland är ju ett redigt hårt knull det skönaste som finns, och ibland så är oralsex det skönaste man kunde tänka sig just då.

Men om jag var tvungen att välja... ähum, ja, då blir det nog oralsex tror jag.
Citera
2008-03-24, 14:05
Medlem
Cold_ones avatar
Oralsex kan väl ändå klassas som penetration? Kanske inte i den klassiska bemärkelsen men ändå..?
Citera
2008-03-24, 14:12
Medlem
noonelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cold_one
Oralsex kan väl ändå klassas som penetration? Kanske inte i den klassiska bemärkelsen men ändå..?

Är du en myrslok?
Citera
2008-03-24, 15:51
Medlem
SheWantsRevenges avatar
Jag har också en svaghet för riktigt bra oralsex , jag gillar att ge och få men det finns nog inte mycket som går upp mot en ordentlig avsugning.Sen är ju "passions-sex" något av det bästa , när man bara känner hur man älskar personen och blir mega kåt.
Citera
2008-03-24, 17:24
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille_no1
Hej. Du är normal. Visst, lite väl promiskuös, men det är ok.

jaså, ja. tack, skönt att höra.
Citera
2008-03-24, 18:26
Medlem
Att få placera snoppen djupt in i ändtarmen på en smal blondin i 18-årsåldern är nog det bästa som finns. Men nuförtiden har jag slutat med sånt.
Citera
2008-03-24, 18:43
Medlem
alcatrazs avatar
Jag stoppar hellre in den i musen än i munnen. Tycker det är skönare helt enkelt, eller så kanske det är så att jag helt enkelt råkat ut för dåliga kuksugerskor. Men när jag penetrerar har jag mer kontroll över takt och hårdhet med mera vilket fungerar bättre för mig.

Apropå att ge oralsex så är det väl inget jag tänder på direkt utan ser det som vilken massage som helst. Roligt om hon tycker det är bra men det är som när grannen vinner på lotto, glad för hans skull men mig gör det varken till eller från.
Citera
2008-03-24, 19:02
Medlem
Ursas avatar
Håller med om att det penetrationsfokuserade är ganska värdelöst.

Ska det vara penetrationssex, vill jag gärna vara överst och få göra saker i min takt.

Ska jag vara mottagande, föredrar jag fingrar framför tunga. Favoriten att han ligger bredvid/ halvt ovanpå och smeker mig mellan benen medan vi kysser varandra. Att bli lite tungknullad i munnen medan hans fingrar glider lätt... mmm.
Citera
2008-03-24, 19:39
Medlem
Det är ju penetrationen som ÄR sex. Det andra hör ju till kategorin smekningar/kel.
Citera
2008-03-24, 20:52
Medlem
Snövits avatar
Jag föredrar en kombination. Gärna oralsex men sex helt utan penetration är egentligen inget för mig. Jag vill bli påsatt så att säga.

Så är inte 69:an sex?

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Det är ju penetrationen som ÄR sex. Det andra hör ju till kategorin smekningar/kel.
Citera
2008-03-24, 20:57
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille_no1
För det andra så är frågan felställd. Den borde istället fråga varför sexualiteten och inte erotiken dominerar av idag.
Det beror väl på vad man undrar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in