Resultat: Vilken slags sex föredrar ni?
Jag är man och föredrar främst oralsex
11,21%
12 röster
Jag är man och föredrar främst analsex
13,08%
14 röster
Jag är man och föredrar främst vaginalsex
30,84%
33 röster
Jag är man och föredrar främst annat eller en kombination av ovanstående
25,23%
27 röster
Jag är kvinna och föredrar främst oralsex
0%
0 röster
Jag är kvinna och föredrar främst analsex
2,80%
3 röster
Jag är kvinna och föredrar främst vaginalsex
8,41%
9 röster
Jag är kvinna och föredrar främst annat eller en kombination av ovanstående
8,41%
9 röster
2008-03-23, 11:18
Medlem
Monikas avatar
När man pratar om sex pratar menar man ju ofta penetrationssex.
Framförallt killar tycks vara väldigt fixerade vid att få stoppa in kuken.
Ändå känner jag massor av tjejer och även en del snubbar som föredrar t ex oralsex.
Varför fixeringen? Vad för slags sex föredrar ni? Oralt, analt, med fingrar eller penetration? Eller något annat?
Citera
2008-03-23, 11:58
Medlem
från gång till gång för mig , tycker oralsex är skön men också penetrations sex. beror på vad jag och partnern känner för...
Citera
2008-03-23, 11:59
Medlem
Lite av varje Analt har jag dock aldrig testat men det får man väl se i framtiden.
Spontant oralsex är guld
Citera
2008-03-23, 12:26
Bannlyst
Oralt är ju bra, sen penetration och ja ska man kalla det "normalt" sex. Men analt, nej tack. Det är bara för en sak och det är tömning enligt min mening.

Men alla vill väl göra olika saker, både jag och min flickvän är överrens om att analsex är inget vi vill göra.
Citera
2008-03-23, 13:05
Medlem
kornfields avatar
Oralsex (både ge och få) samt fingra en tjej/fitta

Är nog fasen så att jag t.o.m. föredrar att penetrera och smeka en fitta med fingrarna mer än med kuken. Den reaktion man relativt snabbt kan uppnå då är priceless

Visst kan man få en tjej att komma genom penetration med kuken, men när man använder båda händerna får att smeka både G-punkt och klitoris och hela hennes kropp verkligen skakar är en rejäl ego-boost och man känner sig som gud
bröstkorgen blir röd, hela kroppen skakar ordentligt, riktigt höga stön, och sen efteråt så ligger hon där helt borta med dimmiga och lite röda ögon, är så man både blir stolt och avundssjuk hehe.
Citera
2008-03-23, 13:05
Medlem
DAKFs avatar
Cunnilingus är det bästa enligt mig. Att ge gör mig ofta mycket mer exalterad än att få, förmodligen därför jag gillar det så mycket.
Citera
2008-03-23, 13:07
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAKF
Cunnilingus är det bästa enligt mig. Att ge gör mig ofta mycket mer exalterad än att få, förmodligen därför jag gillar det så mycket.

Word på den. En tjej som njuter sig till Långtbortistan av min tunga o mina fingrar gör mig mer kåt än allt annat.. Skönt o bli så saftig runt käften också. :P
Citera
2008-03-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Word på den. En tjej som njuter sig till Långtbortistan av min tunga o mina fingrar gör mig mer kåt än allt annat.. Skönt o bli så saftig runt käften också. :P

Jag älskar att pilla där nere på bruden. Det är då jag når klimax i kåthet i princip.
Citera
2008-03-23, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
När man pratar om sex pratar menar man ju ofta penetrationssex.
Framförallt killar tycks vara väldigt fixerade vid att få stoppa in kuken.
Ändå känner jag massor av tjejer och även en del snubbar som föredrar t ex oralsex.
Varför fixeringen? Vad för slags sex föredrar ni? Oralt, analt, med fingrar eller penetration? Eller något annat?

Det där har väl lite att göra med stundens inlevelse?
Ibland vill man ha en rejäl avsugning och ibland känner man för att totaldominera henne i sängen med både fingrar och penetrering.
Vad vill du själv att man ska göra med dig?
Citera
2008-03-23, 15:01
Medlem
Herr_Oins avatar
Penetrativt, gärna på gränsen till djuriskt är en höjdare. Gillar iofs att ge cunnilingus, men tjejen är inget större fan. Så det blir ett redigt knull istället.
Citera
2008-03-23, 15:53
Medlem
Sex där man först byggt upp en spänning och känsla.
Citera
2008-03-23, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Penetrativt, gärna på gränsen till djuriskt är en höjdare. Gillar iofs att ge cunnilingus, men tjejen är inget större fan. Så det blir ett redigt knull istället.

Tillåt mig fråga vad "Cunnilingus" menas?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in