Resultat: Vilken slags sex föredrar ni?
Jag är man och föredrar främst oralsex
11,01%
12 röster
Jag är man och föredrar främst analsex
12,84%
14 röster
Jag är man och föredrar främst vaginalsex
31,19%
34 röster
Jag är man och föredrar främst annat eller en kombination av ovanstående
25,69%
28 röster
Jag är kvinna och föredrar främst oralsex
0%
0 röster
Jag är kvinna och föredrar främst analsex
2,75%
3 röster
Jag är kvinna och föredrar främst vaginalsex
8,26%
9 röster
Jag är kvinna och föredrar främst annat eller en kombination av ovanstående
8,26%
9 röster
2008-03-23, 16:20
Medlem
DAKFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkjns
Tillåt mig fråga vad "Cunnilingus" menas?

Kort sagt, slicka fitta
http://en.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
Citera
2008-03-23, 17:01
Medlem
Maria Ss avatar
Varierar från gång till gång här oxå men oralsex är helt klart lika intressant som vanlig sex
Citera
2008-03-23, 20:07
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownens glädje
Det där har väl lite att göra med stundens inlevelse?
Ibland vill man ha en rejäl avsugning och ibland känner man för att totaldominera henne i sängen med både fingrar och penetrering.
Vad vill du själv att man ska göra med dig?
De orgasmer jag får av fingrar eller tunga är starkare än de jag får av kukpenetration.

Folk här i tråden verkar inte vara speciellt fixerade vid kukpenetration heller. Varför är prat om sex normalt så fixerat vid det tror ni?
Citera
2008-03-23, 20:18
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
Oralsex (både ge och få) samt fingra en tjej/fitta

Är nog fasen så att jag t.o.m. föredrar att penetrera och smeka en fitta med fingrarna mer än med kuken. Den reaktion man relativt snabbt kan uppnå då är priceless

Visst kan man få en tjej att komma genom penetration med kuken, men när man använder båda händerna får att smeka både G-punkt och klitoris och hela hennes kropp verkligen skakar är en rejäl ego-boost och man känner sig som gud
bröstkorgen blir röd, hela kroppen skakar ordentligt, riktigt höga stön, och sen efteråt så ligger hon där helt borta med dimmiga och lite röda ögon, är så man både blir stolt och avundssjuk hehe.

Du tog fanimig orden ur munnen/fingrarna på mig
Citera
2008-03-23, 20:51
Medlem
kornfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Varför är prat om sex normalt så fixerat vid det tror ni?

Riktigt bra fråga.
Har väl inget säkert svar på det, men något måste ju vara "standard", och när någon säger sex så blir ju att det man tänker på i första/mesta fall är ju missionären.

Varför det?
Troligen för att missionären är inte för grov/vild för någon ((eller?)), den ställningen är neutral/jämställd (innehåller inte någon dominans direkt), är intensiv - kropp och ansikte mot kropp och ansikte, ögonkontakt och det är sex som leder till slutfört samlag, en ganska bra kombination
Missionären är ju helt enkelt ett pictogram för sex/samlag, och det är ju inte helt ologiskt.

*EDIT*

Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Du tog fanimig orden ur munnen/fingrarna på mig

Tackar, tar det som en komplimang.
Haha, var det i fetstil en medveten "ordvits"? (jag skrattade lite iallafall)
Senast redigerad av kornfield 2008-03-23 kl. 20:56.
Citera
2008-03-23, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
De orgasmer jag får av fingrar eller tunga är starkare än de jag får av kukpenetration.

Folk här i tråden verkar inte vara speciellt fixerade vid kukpenetration heller. Varför är prat om sex normalt så fixerat vid det tror ni?

Intressant jag tänder nog mer på att just tillfredställa en tjej med fingrarna och tungan. Det blir lite mer sensuellt och utdraget på något sätt.
Därför att vissa sätt för mycket porrfilm mån tro?
Citera
2008-03-23, 22:21
Medlem
jandis avatar
jag gillar att ha penis i mig bäst. men jag gillar oralt som in i helvete med, både att ge och få.
fingrar gillar jag inte speciellt, det är nice ett tag men njae, funkar som förspel.
Citera
2008-03-23, 23:04
Medlem
Alladins avatar
En kombination, vet inte om jag föredrar oralsex framför penetration eller tvärt om.
Citera
2008-03-23, 23:17
Bannlyst
Att slicka fitta gör mig mest kåtast, bruden gillar mer att få oralsex än att bli knullad.
Citera
2008-03-24, 00:22
Medlem
+1 på att äta mus! Både gott och fint att ha makten över hennes njutning. Älskar det!!!!!

Fö det enda man kan äta hur mycket man vill av utan att bli tjock...bara det är ju bra.

+ att dunka på lite lagom dominant bakifrån i 1 och 2 efteråt.

mmmm
Citera
2008-03-24, 02:58
Medlem
cockneybastards avatar
Ja tycket oral är bäst. Både ge och ta, dock föredrar jag att ge
Citera
2008-03-24, 03:10
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaso
Men analt, nej tack. Det är bara för en sak och det är tömning enligt min mening.

Det där kan man ju tolka på flera sätt, så jag får väl instämma...

Skämt åsido; jag klagar inte över något hål, eller handjob heller för den sakens skull men visst finns det en liten extra svaghet för oralsex hos mig, både att ge och få...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in