Tja alla.
Det är så att min dator krashade totalt och jag bestämde mig för att installera om XP och rensa allt å börja om.
fixade ner XP Feb2008, Etho versionen inkl SP2 och installerade det.
De första jag gör när XP startar är att:
1. Ändra designen från den fula blå/gröna start designen till den gamla designen, den gråa. Tycker den e finare.
2. Ja stänger av windows schema ljudet, de där klick ljudet som kommer när man dubbelklickar och allt... Så de inte finns några ljud överhuvudtaget.
Väl jag stänger av datorn RÄTT. eller startar om datorn RÄTT eller ja vad som helst, väl ja startar om datorn så blir designen de som de va innan, de me grön startknapp å blå design och ljudet kommer tillbaks igen när ja klickar runt. Ja måste stänga av dessa 2 igen och fortsätta me de ja gör, stänger ja av datorn sen och startar om efter 1 timma, ja då kommer skiten tillbaks igen. Vad är det som är problem egentligen? Grejen är att det ALLTID har vart så med ALLA XP installationer jag har gjort. ALLTID händer dessa 2 saker. Vet nån vad som är problemet?
Har märkt ett nytt problem, När ja installerar nått så kräver den att man trycker in XP skivan för att fixa SP2, de har inte vart så förr, men nu kräver den skiva för SP2 t.ex när ja installerar Cubase, Reason, eller annat program
tack alla.