Kanske inte dumt att ta med DNs artikel också
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=753954
Men, det är ju helt klart tydligt att Reproach har en liberalare syn på sådana här fall. Men, utan att spela någon tuff "vadå, jag är hebefil och tycker det är lungt då dom jag har sex med skadas inte."
Jag själv hatar USAs sätt att göra sånt här, locka fram brott. Men skulle detta inte hänt även om USA inte skulle ha lockat så enkelt? Jag menar, om jag bestämmer mej för att råna en bank, och polisen vet det, och dom lockar fram en annan bank som är lättare och tar mej då? Personligen hatar jag det, men jag hatar pedofiler också, eller hebefil som det så fint heter.
Det sjukaste med detta fall är ju att polisen börjar haffa Svenskar för brott som polisen i USA har lockat fram, även att denna 40 åring är så jävla sjuk att han kan tänka sej att dra till USA för att sätta på nån 14 åring.
Stort dilemma i mitt huvud och jag är inte säker hur jag hanterar en sådam här grejj, mitt uppe i bakfyllan.
Edit: Reproach, detta inlägg är inte tillägnat dej, utan pedofiler och "hebefiler" i almännhet. Vet att det blev lite riktat åt ditt håll, men det var inte tanken.