2008-03-22, 10:43
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
OBS: Spekulation!

En svensk porrskådis vid namn Samson Biceps heter egentligen Jesper Lundberg. Dock så skall han var född 1970 och då skiljer det ett par år men det har jag sett missats förut. Kan det ha varit en planerad porrfilmsinspelning med tanke på hela processen med att flyga till USA och boka hotell osv?
Citera
2008-03-22, 11:28
Medlem
juttes avatar
En alldeles uppenbarligt sjuk mäniska det är frågan om här ,
tar man den resan till usa med mål att ha sex med ett barn när man är 41 år så förtjänar man ett långt straff.
Helst ska han aldrig släppas ut igen.

Prio 1 bör vara att skydda barn från dessa sjuka individer o då ska alla medel i jakten på dessa sjuka mäniskor vara tillåtna , självklart även i sverige.
Citera
2008-03-22, 11:30
Medlem
Vore klart berömvärt om han fick ett straff på den högre skalan för de brott han är åtalad för
Citera
2008-03-22, 11:40
Bannlyst
Jag tycker att gripandet och tillvägagångssättet är klockrent! Brottsprovokation är något som svenska polisen borde ta efter. Har man ambitionerna och intentionerna att utföra ett visst brott ska man också dömas för detsamma. Lika gott åt den jäveln - hoppas han får livstid...
Citera
2008-03-22, 11:50
Medlem
DeBalys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
att köra för fort med bilen och köra ihjäl någon pga farten = överlagt mord
överlagt pga att farten varit medveten

Knappast troligt då brottsrubriceringen "överlagt mord" skulle kräva att man kör för fort + med avsikten att döda någon + att detta är planerat och inte sker spontant/av stundens ingivelse.
Citera
2008-03-22, 18:56
Medlem
Presidentens avatar
Lite Off Topic, men ändå inte:

För några år sedan rönte en LKAB-chef i Luleå samma öde. Lurades in i en fälla, där 13-åringen han chattade med visade sig vara en polis. Jag minns stort uppslagna artiklar när gubben åkte fast - men minns någon hur det gick i slutändan? Dömdes han, och till vilket straff i så fall?
Citera
2008-03-22, 19:13
Medlem
Dynamiks avatar
I'm chris hansen with dateline nbc. Have a seat.
Citera
2008-03-22, 19:15
Medlem
L-M Johanssons avatar
Helt underbart fin läsning detta. Hoppas fanskapet får livstid.
Citera
2008-03-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
OBS: Spekulation!

En svensk porrskådis vid namn Samson Biceps heter egentligen Jesper Lundberg. Dock så skall han var född 1970 och då skiljer det ett par år men det har jag sett missats förut. Kan det ha varit en planerad porrfilmsinspelning med tanke på hela processen med att flyga till USA och boka hotell osv?

Men han (Samson) bor i Malmö och han andra i Järfälla (var det väll?). Känns sjukt långsökt om du frågar mig..
Citera
2008-03-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Lite Off Topic, men ändå inte:

För några år sedan rönte en LKAB-chef i Luleå samma öde. Lurades in i en fälla, där 13-åringen han chattade med visade sig vara en polis. Jag minns stort uppslagna artiklar när gubben åkte fast - men minns någon hur det gick i slutändan? Dömdes han, och till vilket straff i så fall?

Minns också det, blev ett stort pådrag i medierna(tv, tidningar), men vad hände sen? Sökte nu men hittar bara texter angående själva gripandet sedan ingenting. Kan det måhända varit så att LKAB försökt sopa bort detta från Internet sågott de kunnat för varumärkets skull?

Vill också veta hur det gick.
Citera
2008-03-22, 20:46
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
USA visar var skåpet skall stå i peddofrågan. I Sverige är det gullande med sosstant som gäller som vanligt. Ge dem livstid med någon psykotisk 200 kg's våldtäktsneger.
Citera
2008-03-22, 20:57
Medlem
Vilsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
USA visar var skåpet skall stå i peddofrågan. I Sverige är det gullande med sosstant som gäller som vanligt. Ge dem livstid med någon psykotisk 200 kg's våldtäktsneger.

Ska det vara livstid för de som aldrig gör mer än chattar och fantiserar då?
Då lär det ju bli en väldig massa medelålders män som skjuter skallen av sig som fallet i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in