2008-03-25, 13:26
Medlem
Liemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Katterna och hunden tar inte så mycket tid egentligen, dom är ju ganska självständiga av sig så.
Däremot hästen är mitt ansvar, min sambo skulle aldrig åka och mocka åt mig.

Det är just nu i en period då skolan och praktiken tar sån tid och ork från mig, men det kommer inte hålla på för evigt.

Däremot undrar jag hur småbarnföräldrar klarar sig?
Hade jag haft unge så hade jag gått in i väggen innan den ens var född typ..

Vafan du har en hund å du går inte ut med den annat än när du vaknar å när du kommer hem? Har den egen låda å gå på eller?
Beroende på vad du har för hund är det ju nästan djurplågeri.
Citera
2008-03-26, 00:09
Medlem
Segments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qlub
Det som jag tyckte var väldigt konstigt var att hon en dag säger " jag älskar dig över allt annat " och 3 dagar senare säger hon till mig " jag känner inget längre."

Det här verkar banne mig vare standardepilogen vad gäller förhållanden. Råkade ut för samma sak själv (dock handlade det här om 2 dagars mellanrum). Förvirrande är bara förnamnet.
Citera
2008-03-26, 00:57
Medlem
KB886511Bs avatar
Detta är framtiden, och i framtiden har tvåsamheten inte en lika naturlig plats längre. Ensamhet är frihet, så enkelt är det. Själv avsäger jag mig allt vad seriösa förhållanden heter för tillfället och satsar enbart på att ha knullkompisar och vanliga kompisar, inget seriöst, sånt går bort! Jag känner igen mig i det du skriver. De bästa stunderna sista åren med mitt ex, var när hon gjorde saker på annat håll och jag fick va själv eller med mina vänner.. Du ska inte behöva skämmas för dig själv eller känna dig konstig, men du måste börja ransaka om du verkligen är i läge att ha en relation just nu, jag är skeptisk..
Citera
2008-03-26, 01:01
Medlem
Qlubs avatar
Det är lätt att säga när man är singel och fri, inga känslor för någon. Men när man väll blivit dumpad / lämnat ett förhållande, så tänker man fan inte så.

KK's är överskattat. Har man haft en fitta, är nästa fitta nästan exakt likadan. You get the point. Relationship > casual sex.
Citera
2008-03-26, 01:08
Medlem
KB886511Bs avatar
Jag å mitt ex var tillsammans i fem år, det tog slut i oktober. Det tog mig 3 veckor att börja resonera på detta sätt.. undermedvetet var det min åsikt även i slutet när vi fortfarande var tillsammans.. TS verkar oxå resonera så..

KK's är underskattat! I ett förhållande har man FETT dålig sex efter några år, men med en KK känns det hela tiden nytt och fräscht.. och NEJ all fitta är inte likadan!
Citera
2008-03-26, 01:12
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Jag å mitt ex var tillsammans i fem år, det tog slut i oktober. Det tog mig 3 veckor att börja resonera på detta sätt.. undermedvetet var det min åsikt även i slutet när vi fortfarande var tillsammans.. TS verkar oxå resonera så..

KK's är underskattat! I ett förhållande har man FETT dålig sex efter några år, men med en KK känns det hela tiden nytt och fräscht.. och NEJ all fitta är inte likadan!

Det säger du eftersom att du har kommit ur ett förhållande. Anser du inte att ett förhållande är mycket bättre än att knulla runt? Det gör jag iaf, kalla mig en hopplös romantinker, men så är det för mig.

Ni har bara dåligt sex om ni gör samma fucking pos. hela tiden. Kan tänka mig när drog missionären 24/7. Låta fantasin flöda , använda 'leksaker', roll play, få ut sina fetishar genom rollspell eller w/e.
Citera
2008-03-26, 01:25
Medlem
KB886511Bs avatar
Citat:
Det säger du eftersom att du har kommit ur ett förhållande. Anser du inte att ett förhållande är mycket bättre än att knulla runt? Det gör jag iaf, kalla mig en hopplös romantinker, men så är det för mig.

Ni har bara dåligt sex om ni gör samma fucking pos. hela tiden. Kan tänka mig när drog missionären 24/7. Låta fantasin flöda , använda 'leksaker', roll play, få ut sina fetishar genom rollspell eller w/e.

Nej just nu finner jag inget nöje att spendera all min tid med en och samma person. Det har jag gjort de senaste fem åren och sett mängder av nöjen passera förbi näsan på mig. Nu ska jag ta igen det och visst det handlar mycket om att festa å knulla, det erkänner jag.. men lika mycket handlar om frihet i allt från att kunna umgås med vem jag vill till att bajsa med öppen dörr,.,

Det är förmodligen din inställning som är den generella, och jag förstår den.. det fanns en tid då jag oxå dyrkade tvåsamheten och dissade ensamheten.. ett väl fungerande förhållande kan vara en fantastiskt upplevelse, men ingenting alla nödvändigtvis strävar efter!

Dålig sex får alla tids nog, hur många leksaker eller ställningar man än använder.. det är bara en tidsfråga.
Citera
2008-03-26, 01:27
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Nej just nu finner jag inget nöje att spendera all min tid med en och samma person. Det har jag gjort de senaste fem åren och sett mängder av nöjen passera förbi näsan på mig. Nu ska jag ta igen det och visst det handlar mycket om att festa å knulla, det erkänner jag.. men lika mycket handlar om frihet i allt från att kunna umgås med vem jag vill till att bajsa med öppen dörr,.,

Varför ska man inte kunna ha skoj med sina vänner när man i förhållande...?

Vafan, jag hade hur skoj som helst. Var ute med polarna, drack, spelade lite pool, lanade w/e. Gäller bara lite på varandra, för då funkar allt liksom. Well inte allt, men du fattar vad jag menar. Tro mig, jag har vart singel i 3 veckor, redan haft 6 olika brudar i min säng, men inget av dom är fan lika bra som när man är i förhållande.

p.s, jag fattar dock ändå hur du känner dig, det gör man liksom. Jag är fortfarande kär i min tjej, ändå har jag legat runt, för att få den där känslan " Fuck you, screwing others to prove that i aint in love with you ".

Nedrans alkohol asså... p
Citera
2008-03-26, 01:34
Medlem
KB886511Bs avatar
Citat:
Varför ska man inte kunna ha skoj med sina vänner när man i förhållande...?

Vafan, jag hade hur skoj som helst. Var ute med polarna, drack, spelade lite pool, lanade w/e. Gäller bara lite på varandra, för då funkar allt liksom. Well inte allt, men du fattar vad jag menar. Tro mig, jag har vart singel i 3 veckor, redan haft 6 olika brudar i min säng, men inget av dom är fan lika bra som när man är i förhållande.

p.s, jag fattar dock ändå hur du känner dig, det gör man liksom. Jag är fortfarande kär i min tjej, ändå har jag legat runt, för att få den där känslan " Fuck you, screwing others to prove that i aint in love with you ".

Nedrans alkohol asså... p

Klart man KAN umgås med polare osv när man är i ett förhållande men det är inte många som lyckas med den biten. Många börjar umgås enbart med sin partner och sen beklagar dom sig varje gång man ses över att man ses för sällan.. Har du lyckats är det beundransvärt!

Ja sexet i ett förhållande är förmodligen det bästa man kan komma åt, men om man inte vill ha ett förhållande så får man ju ta det som bjuds. Min erfarenhet är att man kan få i princip lika bra i ett KK-förhållande om man verkligen vill. För mig så har mitt nuv. kk-förhållande blivit en sån SJUK nytändning för mig rent sexuellt. Det är många många år sen (i början tillsammans med mitt ex) som jag kände mig lika driftig i sängen som nu.. 4-5 gånger på en kväll är ingen match,, med exet var vi glada om vi orkade 4-5 gånger på en månad.. därför är jag så lyrisk över hela den här grejen.. jag är som barn (nåja tonåring) på nytt.. å då är jag ändå bara 27.. haha
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in