• 4
  • 5
2000-08-31, 23:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Äntligen har vi hittat dig, ditt lilla gnu!
Du stack för 3 veckor sedan hem till din mamma och trodde att vi inte skulle hitta dig, va??

Men det gorde vi, i morgon kommer ambulansen och hämtar dig till oss.
Vi skall nog muntra upp dig med ett tjockolje-lavemang :-)

Välkommen hem till oss på Beckis
Citera
2000-09-01, 00:00
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Du är inget annat än ett jävla slapparsle :-/ bara såna jävla slapparslen som du håller på och rapar om samma skit om och om igen.
Ge dej faan i mej tillbaka till att knulla din cp-morsa Sprut-Lisa, som torskarna kallar henne iställeet för att förpesta luften här för oss med dina äckliga stomirapar.
Bara jävla slapparslen som du din puckade skithög är korkade nog att hänga här med dina jävla bögpolare. Borsta munnen med zebraskit istället som du brukar förbannade slapparsle.
Om jag får se dej jävla skitfejs här igen så kör jag upp ett piano i skithålet på dej ditt cp-mongo. Ska ja knulla dig i fontanellen till det lilla av rutten hjärna du har kvar skätt ut?
Dra och begrav dej i gödelstacken där du kommer ifrån helvetes jävla slapparsle idiot
Citera
2000-09-01, 01:06
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Det förandrar ingenting Lady CP är en ensam ful fet gammal jävla pedohagga som får utlösning av att sitta och skriva kvasiintelektuella inlägg här på forumet hon låter som en kvinnlig KURT OLSSON
ta fram blädderblocket FLÄSK FIA

Och till carl när din mamma födde dig ur sitt rövhål skulle hon ha gjort som hon brukar när hon skiter nämligen SPOLAT nu lyckades du kravla dig ur toalettstolen och går omkring och kallar dig människa
Citera
2000-09-01, 07:04
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Det förandrar ingenting jag är en ensam ful fet gammal jävla pedobög som får
utlösning av att sitta och skriva kvasiintelektuella inlägg här på forumet jag låter som en KURT OLSSON ta fram blädderblocket SKIT EVERT

Och till mig själv när min mamma födde mig ur sitt rövhål skulle hon ha gjort som hon brukar när hon skiter nämligen SPOLAT nu lyckades jag kravla mig ur toalettstolen och går omkring och kallar sig människa
Citera
2000-09-01, 09:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Skribent: :-/
Datum: 2000-09-01 01:06

Det förandrar ingenting Lady CP är en ensam ful fet gammal jävla pedohagga som får utlösning av att sitta och skriva kvasiintelektuella inlägg här på forumet hon låter som en kvinnlig KURT OLSSON
ta fram blädderblocket FLÄSK FIA

Citera
2000-09-01, 13:14
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Jösses...*skakar på huvudet*
Citera
2000-09-01, 14:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

AHHHH AHHHHH AHHHH AHHHH AHHHH OIUUUUUUUUUUUUUU
*Kör en brödkavel i fittan*
Citera
2000-09-01, 15:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Skribent: Lady CP
Datum: 2000-09-01 14:28

*Kör en brödkavel i fittan* :0)
Citera
2000-09-01, 19:51
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

*Kör en brödkavel i arslet*
Citera
2000-09-01, 22:05
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Vet du hur jävla mycket jag hatar ditt jävla peddo-arsle :-/
Käka så helvete myckte skit så att su spyr ditt förbannade äckel. CP mongo som du dit sabla slapparsle förtjänar att döööööööööööööööööö.
Kom hit dit fanskap så kör jag upp en toalettstol i ditt slappa gamla arsle, Skit-Evert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2000-09-12, 19:37
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Men du har ju KUK...BENNY!!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto