2000-08-30, 08:02
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

:-/ varför postar du två inlägg eftervarandra det är enklare att skriva av dig i ett inlägg vi andra vet ju redan att :-/, HIV-mannen och Göran Persson är samma feta fjolla
Citera
2000-08-30, 13:41
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

vilka två inlägg avser du?????????
Citera
2000-08-30, 23:21
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Jag vann debatten!!!!!!!!!!
Lady CP sitter hamma och gråter
Häpp!!!!!!!!
Citera
2000-08-31, 10:34
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

du är kul du :-/,

"Jag vann debatten!!!!!!!!!!!"..........??

är det här din åsikt om debatt???:

"din jävla fläskfia"
"en hammal hagga se hur hon skriver hon är en fet gammal biblotikarie eller
mellanstadielärare som lever ut sina sjuka S/M fantasier här men hon har aldrig fått kuk"
"Du kommer aldrig att få kuk om du skulle träffa någon som du komtaktat på nätet skulle dom springa när dom såg dig
det jan inte 1000 inlägg här på forumet ändra på .....synd va"

1) en "debatt" innebär att man utbyter/diskuterar åsikter, inte skriva löjliga okvädningar
2) lär dig åtminstone grunderna i svenska språket

nu ger även jag upp på dig, vänta dig inga fler inlägg och vill du tro att du har vunnit en debatt så varsegod men tänk till en gång till innan du ger dig in i nästa debatt - prova att debattera du också, fast det kräver ju argument och då menar jag inte; "din jävla fläskfia" det är inget argument......

klart slut

/ rick
Citera
2000-08-31, 12:18
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

rick = ännu ett av fläskfian Lady CP:s nick
HA HA HA HA HA HA HA AHHA HA AHA HA HA HA
Citera
2000-08-31, 13:59
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Diagnos:
:-/ är 14-17 år gammal, liten med glasögon, har problem med
acne och dåliga tänder. Sköter hygienen dåligt och luktar
därför inget vidare.
I skolan mobbas han, får regelbundet stryk.
Den enda som tål honom är hans Mamma som å andra sidan skämmer bort sitt enda barn.
Social analfabet, inga sexuella erfarenheter utöver runkandet vid datorn.
Plågar djur när tillfälle ges.
Kort sagt en blivande kandidat till Sidsjön om ingen sätter stopp.
Citera
2000-08-31, 14:12
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Håller med ovanstående
Citera
2000-08-31, 15:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Hej Jourhavande....

du har faktiskt ganska rätt, fast bara nästan. Jag känner nämligen :-/ eller Evert Svensson som han heter i verkligheten. Han bor med sin mamma utanför Ödeshög och går på högstadiet där, fast han är faktiskt bara 13 ½.
Hans mamma gav honom en dator i julklapp och sedan dess har han försummat skolan totalt, suck.
Jag känner en annan kille som jobbar på Telia så jag fick ett utdrag från de sider han besökt senaste halvåret och vi kan ju lugnt konstatera att det till 97 % var porrsiter: "www.sickstuff.com", "www.tinyteengirls.com", "www.animalfun.com" var några av favoritsidorna.

Senast när jag såg honom stå och smygbläddra i Cats nere på Konsum så såg man tydligt att hans handflator började bli håriga....... :-(
Och lukten skall vi bara inte tala om, oouäck!!

Fast han har en sköldpadda som husdjur och den sover med honom i sängen också enligt tillförlitliga källor, jag vågar knappt tänka på vad han gör med den.

Ojojojojoj, inte bra!
Citera
2000-08-31, 15:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Hej på er alla,

som varande Evert Svenssons tandläkare så tänkte jag bara konfirmera att han har MYCKET dåliga tänder.
Jag har sagt till honom att sluta äta snask varenda dag, men det går inte hem hos grabben helt enkelt.

Hittils har jag fått rotfylla tre tänder och dra ut 2, resten är även de i sorglig kondition.

Ni visste väl att vi tandläkare, tack och lov, INTE har tystnadsplikt som vanliga medicine läkare!

mvh

Sven
Citera
2000-08-31, 16:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Trots att jag har matat Evert med dödliga doser avmaskningsmedel är det inget som biter på hans problem. Om han inte upphör med att äta sand, hundskit och gul snö blir det snart aktuellt med operation. Då den dumme jäveln är oförsäkrad blir det i så fall budgetversion. Träklubba, slö brödkniv och stoppnål...
Citera
2000-08-31, 16:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Ja, ja säjjer då de, den pôjken ha e int allt en pôjk sa va, de e så sant de.
Va enste natt står en neanför våre fönster å pinka på vägga, så re skvaler.

E ha kastet pôtta över en flera gönger men inte jälper de int! Pôjke bare kömmer igen å pinker, å pinker.

Fast e siste halveåret hare vare ena smöla bättre för nu sitter han ju å rönker framföra sine dator-mackepär. För de ser en ju genöm fönstret, pôjken hare ju int vett å dra för gardinerne ens en göng...

Hå hå jaja, dä va bättre på minn tid, de e då säkert de'

Märta
Citera
2000-08-31, 23:26
Medlem
Ja, jag hade gruppsex.

Lady CP din fantasifullhet när det gäller att hitta på nya nick är otrolig men men ....... du måste väl ha något att göra för att hålla tankarna på att du kommer att dö som oskuld borta DITT JÄVLA FETTO!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in