2000-08-17, 14:16
Medlem
Jag har en knullkompis som är 11 år äldre än mig.
Igår var jag hemma hos henne och knullade,
när min kompis (som också är runt 20) och hennes kompis (runt 30 nånting) dök upp. Eftersom båda dom här kvinnorna är väldigt sexuellt avancerade så tänkte jag såklart att nu jävlar ska vi köra lite gruppsex.
Min kompis och jag har nästan gjort det förut med två andra brudar.
Men eftersom brudarna såklart var kära i oss så ville dom inte köra partnerbyte och så. Vi knullade bara i samma säng och på samma köksbord.
Iallafall, vi började knulla i en säng och min kompis låg bredvid och blev avsugen av hennes kompis samtidigt som han låg och tog på "min" brud pattar (ursäkta min franska). Sen blev jag avsugen medans jag tog på min polares bruds pattar. Sen knullade jag min brud analt och fingrade på min kompis tjejs fitta. Sådär höll vi på ett tag, men sen drog min kompis och hans tjej. Min fråga är nu, hade vi gruppsex?
Jag smekte ju en brud medans jag knullade en annan.
Men vi bytte tyvärr aldrig partner. Fan.
Jag vill kunna kryssa ja på frågan om jag har haft gruppsex om jag gör nåt sånt där larvigt test i nån tidning.

Ett tips om du är som mig, typ:
Skaffa för fan en äldre kvinna att knulla med. Ok, kroppen kanske inte är lika schysst som en yngre eller lika gammal bruds och fittan kanske är lite sladdrig men fan vad porriga dom är.
Jag har gjort slut på en stor flarra glidmedel på typ 3 knull.
Hon gör allt och hon älskar det. Analsex, 2 dildos samtidigt....allt.
Hon är mer porrskadad än mig. Jag har t.ex aldrig blivit slickad i skitan förut. Adlrig träffat en brud som ber om att få satsen i ansiktet.
Skulle jag fråga henne om jag får smörja in henne i kokosfett och rulla runt henne i flörtkulor medans jag kallar henne för Hitler och slår henne med en sill så skulle hon säkert bli skitkåt.
Så gå ner på nån pub med lite högre ålder och se lite ung och viril ut så kommer det säkert fram nån kärring och vill knulla. Deras snubbar får ju inte upp ballen och om dom får det så går det för dom efter 10 min. Nu drar jag. Hej.
2000-08-17, 14:27
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Du hade böggruppsex eftersom det var äldre män du var i säng med inte äldre brudar. Att det gick för dig efter ca 30 sekunder beror på din ringa ålder. När dom analpenetrerade dig och slickade dig i skitan gick det för dig igen. Kul att dom smorde in dig i kokosfet och daskade dig i nyllet med kuken. Ho ho vilken liten slinka du är.
2000-08-17, 14:29
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Öh. Gris. Jag är kille, dom som var äldre var kvinnorna. Fattaru.
2000-08-17, 16:02
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

jahaja...
Hur gamla?
Hur gammal är du?
2000-08-17, 16:29
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

*Börjar ändra uppfattning om TZ*
2000-08-17, 17:32
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Det bästa jag någonsin sett TZ skriva. *applåder och kors i taket*
2000-08-17, 20:04
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

"Skaffa för fan en äldre kvinna att knulla med. Ok, kroppen kanske inte är lika schysst som en yngre eller lika gammal bruds och fittan kanske är lite sladdrig men fan vad porriga dom är. "

Nä, pattarna kanske inte sitter 100 på plats på alla, men vad har du hittat för slappis som inte gjort musgympan som hon ska? Får alltid beröm för mina tighta muskler. ;-)

"Jag har gjort slut på en stor flarra glidmedel på typ 3 knull. "

Eh, det där lät inte som nåt vidare betyg åt dig om det nu inte var så att du körde i röven hela tiden för att musen var för fladdrig.

"Hon gör allt och hon älskar det. Analsex, 2 dildos samtidigt....allt.
Hon är mer porrskadad än mig. Jag har t.ex aldrig blivit slickad i skitan förut. Adlrig träffat en brud som ber om att få satsen i ansiktet. "

Ansiktssprut är helskönt men va fan ska man med två dildos till om man har en hel karl??? Och röven får du gå ner i spagat och slicka på dig själv om du är tillsammans med mig.

"Deras snubbar får ju inte upp ballen och om dom får det så går det för dom efter 10 min. "

Vad fel man kan ta, då!

/Ladyn som har en minimigräns på 25 år

2000-08-17, 20:45
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Dom är lite hetsiga här, men ibland kan man få några vettiga svar, som inte innehåller några inskränkta eller moraliska floskler.

Svaret på din fråga: Ja, du har haft gruppsex. I alla fall enligt mig.
2000-08-17, 21:57
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Det var ett rent önsketänkande från din sida eftersom mina tangent bordsfingar inte ens antydde att jag var intresserad. Du skriver ju en massa ovidkommande upplysningar så varför ska inte jag få? Tycker bara det är kul att diskutera och bråka lite om olika tekniker helt enkelt.

"Du är ju helt enkelt för gammeldags. Man behöver ju inte knulla hela tiden, 2 dildos kan vara bra om jag bara vill göra skönt för henne utan att knulla. Sen kan ju hon suga mig medans jag kör med dom, t.ex i en 69a. "

Jag vet att teknikfreaken sysslar med sånt. Kalla mig gärna gammaldags men jag föredrar den äkta varan om den finns. Inget kan ersätta en mjuk och våt tunga i en 69:a för övrig enligt min åsikt. Vill jag köra en dubbelmacka så finns det alltid någon som ställer upp.;-)

"Och röven får du gå ner i spagat och slicka på dig själv om du är tillsammans med mig."

Exakt. Och det kan ju vara ett av skälen till varför jag aldrig skulle vara tillsammans med dig. "

Rent hypotetiskt så kunde jag alltid rövknulla dig med en dildo som finns med där du är i farten, men nu var du ju inte intresserad så...

"Fan, det enda jag vill ha reda på är om jag teoretiskt sett har haft gruppsex eller inte. Inte om vad ni tycker om det hela... "

Ja du har haft gruppsex men jag tycker det är lite fusk när man bara ligger bredvid varandra och kör och JA jag är alldeles för gammal för dig.
:)

/Ladyn som hellre diskuterar 6 teknik än moralkakor till kyrkkaffet.

2000-08-18, 00:27
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

"[...]min kompis låg bredvid och blev avsugen av HENNES kompis[...]"

Hm....

//Kwan
2000-08-18, 03:09
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

TZ.,fan vilken rolig kommentar till slapptasken som hyrde en porrfilm och trodde att han knullade.
Ninja,du är en mes.
2000-08-18, 20:55
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Jag tycker att det krävs att det ska vara åtminstånde oralsex inblandat.
Om du fingerpullar en tjej så har du ju inte haft sex med henne, ellerhur!

Äldre brudar är kåtare och vet mer vad man gör. Så är det, har jag hört. Yngre brudar är också kåtare men vet inte vad man gör.
Jag är i mellanåldern och inte kåt alls, men har en hyffsad aning om hur man gör, ha ha.

:-)

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in