2000-08-18, 23:05
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

"Skulle jag fråga henne om jag får smörja in henne i kokosfett och rulla runt henne i flörtkulor medans jag kallar henne för Hitler och slår henne med en sill så skulle hon säkert bli skitkåt." = skoj
2000-08-19, 02:39
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Am,dina feta överviktiga hora.
Vad äckliga horor som du behöver är en saftig analspräckning.
Tyvärr finns det ingen kille dum nog som vill knulla på dig(kan det bero på att du ser ut som en 120 kilos vandrade skithög).
2000-08-20, 15:19
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

hmm tyvärr Ninjas...jag får nog göra dig lite besviken nu.
För att det ska räknas som gruppsex får inte tjejerna vara äldre än 25 år.
2000-08-20, 16:07
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Tanja vet nog inte vad sex är alls för fingerpullar någon henne så har hon inte sex. Annars kul kommentar.
2000-08-21, 19:40
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Jag har funderat på det där med äldre brudar, någon som kan rekomendera en pub eller nåt?
2000-08-21, 20:23
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Tanja,

är du säker på vad du säger? Så då är inte oralsex, analsex eller annan sexuell handling som inte innebär att man kör ut o in varianten att ha sex?? Du låter som Bill Clinton.
2000-08-21, 20:40
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Tanja.
Om jag fingerpullar dig mot din vilja kan jag då bli dömd för sexuellt utnyttjande eller sexuellt övergrepp? Kanske evt våldtäkts försök? Svara på det du:-)
2000-08-21, 21:41
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

...brukar generellt sett undvika ställen med unga fräsha tjejer för att inte komma bort i konkurrensen.
Tips till den som undrade om lämplig pub eller så som är svårt att rekommendera när ingen vet var du bor.;-)

/Hjälpsamma Ladyn
2000-08-22, 10:41
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Dansbands hak kanske? Alla vet ju att gammla kärringar som Lady C, svänger sina lurviga till Sten & Stanley när hon inte sitter och virkar grytlappar på ålderdomshemmet.....
2000-08-22, 15:14
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Vill man träffa kärringar så ska man gå på typ skitiga lokala pizzerior med ölrättigheter, pubar med trubadurer, karaoke och annan skitmusik eller åka finlandskryssning. Jag var på en sån när jag var 16 med mina kompisar som var i samma ålder. Min kompis knullade en kärring i 45-års åldern som hade en dotter som var tre år äldre en honom.
Ok, kärringar är fula och äckliga men vilken status man får bland dom andra grabbarna när man knullar med dom. Så bit ihop bara.
Om dom inte är riktigt så gamla, "bara" typ 30 så kan dom ha ganska schyssta kroppar ädnå och dom är skitporriga.

Lady C, jag vet att med en såhär omogen inställing och med ett sådant språkbruk så skulle iallafall du aldrig vilja vara med en ungtupp eller vad du nu kallar det. Och att du säkert inte är ful och äcklig.

Så, nu behöver inte du skriva det :)
2000-08-22, 15:46
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Nja, det är ju snarare så att ingen vill ha en så omogen kärring som jag.
Min töm och glöm attityd förtar lite av jaktlyckan. ;-)

/L
2000-08-27, 04:28
Medlem
Hade jag gruppsex? Va?

Ett bra ställe i Stockholm skulle inte sitta fel :)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in