2008-03-21, 02:51
Medlem
Dharmas avatar
Jag skulle önska lite fler mods till forumdelarna "resor", "Paranormala fenomen, ockultism och ufologi", "tv-serier" och "film"
Inte för att jag tycker modsen som redan finns där gör ett dåligt jobb men jag tror att modsen kan ha lite svårt att hänga med trots att användare skickar rp.

Resor: Många trådstarter i stil med "Nu drar jag till Thailand, var kan jag köpa knark och horor?".
Tre mods modererar nästan tio forumdelar. Gromgutten och trialbyerror visar stort intresse för modereringen men det behövs nog fler mods.

Paranormala...: Jag har skickat rp på en massa trådar och inlägg men det verkar inte som att befintliga mods prioriterar just den forumdelen

Tv-serier & Film: Trådar som lost-tråden och prison break-tråden är helt söndertramsade med oberättigade spoilers eller avsaknaden av sådana. Det känns som att modsen har lämnat de trådarna åt sitt öde.
Det finns ett flertal trådar om samma filmer i "film"
Citera
2008-03-21, 06:22
Medlem
Profaxs avatar
Jag håller med. Jag erbjöd mig nyss som mod i psykdelen så jag är nog uträknad.

Rekommenderar istället Loungepuppy som skulle göra sig utmärkt som mod.
Citera
2008-03-21, 06:36
Medlem
Squalos avatar
Forumet växer, så det är väl inte helt fel.

Det känns som att reseforumen är lite eftersatta. Speciellt många trådar som ligger i huvudforumet som borde petas in i respektive underforum.
Citera
2008-03-21, 10:02
Medlem
PiLLerILLers avatar
Haha, om jag inte hade så många bland er som ville ställa mig på knä och ge mig ett nackskott, skulle jag nästan kunna anmäla mig till film. Få toppar mig i det ämnet, men ännu färre vill se mig som en av era stormtroopers.

Nej, allvarligt. Ge Evert en chans till. Inte nog med att han alltid uppträtt korrekt och inte yppat en enda av enda av era hemligheter, jag lovar även att sparka honom från BS under pompa och ståt.
Citera
2008-03-21, 10:21
Medlem
R.Rs avatar
Håller också med, det skulle behövas fler mods i dessa forum.
Citera
2008-03-21, 10:24
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Haha, om jag inte hade så många bland er som ville ställa mig på knä och ge mig ett nackskott, skulle jag nästan kunna anmäla mig till film. Få toppar mig i det ämnet, men ännu färre vill se mig som en av era stormtroopers.

Nej, allvarligt. Ge Evert en chans till. Inte nog med att han alltid uppträtt korrekt och inte yppat en enda av enda av era hemligheter, jag lovar även att sparka honom från BS under pompa och ståt.
Om du har ett stort filmintresse, varför ser jag aldrig dig i filmforumet då?
Citera
2008-03-21, 10:37
Medlem
tjaboooos avatar
PiLLerILLer har 593 inlägg i film men bara 6st sen oktober.
Citera
2008-03-21, 11:47
Medlem
johnny-62s avatar
Jag tycker att man som jag skrivit innan ska införa vice-mods som kan få radera inlägg, stänga trådar o.s.v
Så kan dom fullvärdiga modsen ägna dagarna åt att banna folk i outlaw..

Förslagsvis så kan ju medlemmar som vart med i minst 3 år och har postat minst 7500 inlägg få bli vice-mods..
Citera
2008-03-21, 15:10
Medlem
Dharmas avatar
Frågan är också angående vissa tider på dygnet, detta gäller alla forumdelar.
Runt 3-6 på morgonen så spammas forumet nästan sönder med alla "klicka på den här länken" och "vem vill köpa knark" trådar.

Problemet är ofta att användaren bifogar en mail så även om användaren blir avstängd så är uppdraget slutfört om åtminstone en person nappar
Citera
2008-03-21, 17:00
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert
Jag är nog rätt körd ändå som mod så länge mina motståndare finns kvar i Outlaw.
Det finns gott om bra kandidator bland användarskaran, förstår ärligt talat inte varför du fjantar dig så förbannat. De som förespråkar ditt moderatorsskap har ändå mycket liten bild av vad du var för en moderator. På sin höjd var du trevlig i nåt PM någon gång vilket får dem att utropa "Vi vill ha Evert!".

Du gör dig bara löjlig med allt detta "alla elaka mods som är mot mig helt utan anledning". Uppenbarligen har du inte deras förtroende, om du tror att det enbart har att göra med att du moddar ett annat litet skitforum så tror jag du misstar dig. Det faktum att de inte anser att det inte spelar någon roll innebär ju att det är mer än så.

Du kanske helt enkelt inte är så förträfflig som du själv tror, har du funderat på det någon gång?
Citera
2008-03-21, 17:43
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Det finns gott om bra kandidator bland användarskaran, förstår ärligt talat inte varför du fjantar dig så förbannat. De som förespråkar ditt moderatorsskap har ändå mycket liten bild av vad du var för en moderator. På sin höjd var du trevlig i nåt PM någon gång vilket får dem att utropa "Vi vill ha Evert!".

Du gör dig bara löjlig med allt detta "alla elaka mods som är mot mig helt utan anledning". Uppenbarligen har du inte deras förtroende, om du tror att det enbart har att göra med att du moddar ett annat litet skitforum så tror jag du misstar dig. Det faktum att de inte anser att det inte spelar någon roll innebär ju att det är mer än så.

Du kanske helt enkelt inte är så förträfflig som du själv tror, har du funderat på det någon gång?
Ähhh, Evert är en bra kille, snarare handlar det nog om att en del tar sitt uppdrag som mod på för stort allvar, det här är ju en internetlek till syvende og sisdt. Evert är högst förträfflig, lite för snäll ibland bara.
Citera
2008-03-21, 17:58
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
Ähhh, Evert är en bra kille, snarare handlar det nog om att en del tar sitt uppdrag som mod på för stort allvar, det här är ju en internetlek till syvende og sisdt. Evert är högst förträfflig, lite för snäll ibland bara.
Och vad exakt baserar du det på? Allt jag säger är att det du vet om honom som moderator är det du såg av honom i de delar av forumet som alla har tillgång till, vilket innebär runt 5% av hans moderatorsarbete.

Några användare anser att Evert bör bli mod för att de uppfattar honom som en trevlig kille, flera moderatorer som jobbat med honom som moderator anser att han inte bör bli mod igen. Vem tror du har bäst koll?

Bara det faktum att han beter sig som en bortskämd barnunge för att han inte får bli moderator igen tycker jag talar sitt tydliga språk. Är det ett självändamål att bli mod så har man ingenting där att göra. Evert verkar dessutom anse det som självklart att han ska få kliva in precis när det passar honom.

Det verkar helt enkelt vara viktigare för Evert att vara mod på Flashback än vad det är för Flashback att ha Evert som mod. Min åsikt är att det diskvalificerar honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in