Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
Ähhh, Evert är en bra kille, snarare handlar det nog om att en del tar sitt uppdrag som mod på för stort allvar, det här är ju en internetlek till syvende og sisdt. Evert är högst förträfflig, lite för snäll ibland bara.
Och vad exakt baserar du det på? Allt jag säger är att det du vet om honom som moderator är det du såg av honom i de delar av forumet som alla har tillgång till, vilket innebär runt 5% av hans moderatorsarbete.
Några användare anser att Evert bör bli mod för att de uppfattar honom som en trevlig kille, flera moderatorer som jobbat med honom som moderator anser att han inte bör bli mod igen. Vem tror du har bäst koll?
Bara det faktum att han beter sig som en bortskämd barnunge för att han inte får bli moderator igen tycker jag talar sitt tydliga språk. Är det ett självändamål att bli mod så har man ingenting där att göra. Evert verkar dessutom anse det som självklart att han ska få kliva in precis när det passar honom.
Det verkar helt enkelt vara viktigare för Evert att vara mod på Flashback än vad det är för Flashback att ha Evert som mod. Min åsikt är att det diskvalificerar honom.