• 1
  • 2
2000-07-31, 21:30
Medlem
Jag har verkligen tröttnat på sex. Inte ens min massageapparat får mig att komma längre. Jag vill inte ens inleda ett förhållande eftersom att jag vet att jag då kommer att bli tvungen att ha sex.

Jag tror att det beror på att mitt ex brukade smiska mig och binda fast mig när vi hade sex. Nu har jag tappat intresse för vanligt sex. De sexuella förbindelser jag haft efter honom har känts helt värdelösa.

Vad ska jag göra? Gå i terapi för att bli av med mina perversioner?
Citera
2000-07-31, 22:10
Medlem
Jag vill döda mina perversioner!

Varför inte leta upp någon annan som kan ge dig det du vill ha?
Citera
2000-07-31, 22:38
Medlem

Men hur ska jag veta vem som vill ge mig det jag vill ha? Dessutom är det ju pinsamt att be om smisk.

Jag vägrar att gå med i nån sexklubb.
Citera
2000-07-31, 23:23
Medlem

Försök komma över det där med preversioner och pinsamt och börja istället fråga dig vem som avgör vad som är normalt?
Sedan man blivit säkrare på sig själv kan man framföra sina sexuella önskemål fint och försiktigt eller med raka puckar allt efter partnerns personlighet. Själv har jag blivit förvånad (läs; glatt överraskad) över hur många killar som varit positivt inställda till dominans i varierande grad.
Innan jag kom över mina hämmningar skapade av en falsk föreställning att sex med kärlek och rosa skimmer är det enda godtagbara i vårt samhälle hade jag liknande tankar som du skriver om.
Men va fan, sex i sig är inte gulligt, det är rått, svettigt och väldigt fysiskt påtagligt så varför skulle det vara särskilt perverterat att krydda på med lite extra action?

/L
Citera
2000-08-01, 00:37
Medlem

Jo Gå i terapi och när du vill ha lite vaniljsex kontakta mig

Då skall jag öppna himmelens portar åt dig

MVH
Citera
2000-08-01, 18:38
Medlem

hör av dig kattis. jag kan ge dig det du vill ha plus mycket mycket mera.
maila eller svara här.
Citera
2000-08-02, 21:56
Medlem

Vad är perversioner? Det som inte är vanligt hos Svensson? Men hur vet man att det inte är vanligt hos Svensson?
Det finns mycket om smisk och bondage på nätet.
Ett tips om du använder mIRC är att gå in via dalnet i Göteborg och gå in på kanalen som heter bdsm.se och lära känna lite folk.
Där finns vanliga Svenssons som gillar smisk och lite annat "perverst".
Och det är härligt att vara pervers... *flinar*
Citera
2000-08-03, 20:53
Medlem

Jag tror på att glömma bort det och lära sig svenssonsex igen.
Jag brukade bara tända på väldtäcktssex men nu har jag härlig sund svenssonsex med min nya pojkvän och det känns bra faktiskt.

...man blir ju bara värre och värre annars.
Citera
2000-08-03, 22:07
Medlem

Herregud... Man måste väl kunna variera sej? Svensson-sex blir tråkigt i längden, men det blir ju också alla varianter av kinky-sex om det praktiseras för ofta. Man kan alltid hitta nya saker att testa, utan att för den sakens skull bli "extrem". Och att hitta folk som tänder på samma saker som en själv via nå'n slags förmedling eller internet tycker jag känns lite krystat. Bättre att bli förtrolig med den manliga delen av ens bekantskapskrets tills man hittar nå'n som är öppen för alla förslag!!!
Citera
2000-08-04, 10:03
äldre konto (old)
Ej medlem

Jag vet ett par eh.. spännande "kinky-grejor" jag skulle vilja göra med dig, Liquid.
Citera
2000-08-05, 00:00
Medlem

Liquid..
Det kanske känns krystat men man får i alla fall en inblick om att man inte är själv med de känslor man har. Och bara det lättar upp och kanske kan man tillåta sig att gilla de känslor ens "pervessioner" ger.
Citera
2000-08-06, 01:50
Medlem

guA + alla andra: Du kanske har rätt att förmedlingar är jättebra. Problemet är ju att det krävs så mycket mer än "gemensam sexuell läggning" för att det ska bli bra. Jag skulle aldrig fixa att träffa någon på ett sådant sätt, eftersom man ju aldrig vet om grundstenarna finns där... Och dessutom är ju kinky-sex något man brukar jobba sig upp till i ett förhållande. Är det då inte konstigt om det måste finnas med från början, utan att man har möjliheter att "testa varann" på "normalt" sätt först? Jag kan naturligtvis ha fel, eftersom jag inte har någon erfarenhet av förmedlingar o.d.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in