• 1
  • 2
2000-07-10, 22:26
Medlem
Hej jag har tänkt att åka till Thailand phuket i mars månad det är första gången. Nu har jag en fråga har någon annan varit där nere och i så fall har du några bra tips till olika horhus som har lita klass.
Tacksam för alla Seriösa svar.
Med vänliga hälsningar henrik
Citera
2000-07-12, 19:09
Medlem
Resa till Thailand

Du behöver inte leta efter horhus, de kommer och söker upp dig på barer eller på stranden!
Jag har varit där fyra gånger med min kille och det är väldigt bra, trots all konkurrens från (väldigt-) söta Thailändskor.

Akta dig för sjukdommar bara!
Citera
2000-07-13, 15:51
Medlem
Resa till Thailand

Skippa horhusen!

När du går där nere så känns det som himmelsriken. Fina flickor som gör allt för att du ska betala just dem...

Annars:
Massage: Christine är en klassiker. 10 våningar. 20-100 brudar att välja. Fullservice för 500 SEK.
På andra sidan gatan från Christine. Oljemassage + Bonus: 250 SEK

Barbrudar: Soi Bangla Road. Här finns de!!!

GoGo: Vid Bangla Road.

Om du ska knulla på plats så kan det kosta 500SEK för 2 timmar på en GoGo-klubb. Annars kan du ta med dem till hotellet. Då betalar du samma sak för hela natten. Om du vågar!

Tänk på att du kan bli av med både det ena och det andra om du skulle somna :-) Dessutom tar vissa hotell avgift eller nekar "besökare". Bäst om du tar en flygstol och tar hotell på plats. Då kan du boka dubbelrum och säga "Min flickvän kommer senare". Klart mindre problem!

Ska du ha de yngre flickorna ska du inte åka till Phuket. Om du försöker dig på yngre än 18 kan du torska stenhårt. Lagen föbjuder sex under 18. Dessutom är de flesta barflickorna 24 och uppåt.

Fast en thailändsk 25-åring ser ju ut som en svensk 20-åring :-)

Tyvärr blir ju info om ställen inaktuell på någon månad. Du kommer inte ha några problem överhuvud taget. Skulle de krisa så snacka bara med nån TukTuk-förare!
Citera
2000-07-17, 16:09
Medlem
Resa till Thailand

Knulla din morsa istället jävla äckel-kapitalist-horknullare!
Citera
2000-07-17, 16:48
Medlem
Resa till Thailand

Suck, vad motiverar människor att på det sätt som Mårtensson gör ovan häva ur sig barnsliga förolämpningar som knappt skulle förarga en 10åring. Inser de inte att uttalandena säger mer om de själva än de personer de försöker förolämpa?
Citera
2000-07-18, 13:38
Medlem
Resa till Thailand

Är dety barnsligt att bli förbannad på äckliga jävla horknullare som utnyttjar fattigdomen i världen för sitt eget "sexuella" nöjes skull???

Skaffa en flickvän istället muppar!
Citera
2000-07-18, 20:18
Medlem
Resa till Thailand

Jaha du, Mårtensson.
Har du varit i Thailand och studerat fenomenet kanske? Innan du (och somliga andra) börjar peka finger, döma och moralisera tycker jag att det vore på sin plats att ta reda på hur det ligger till. Vi matas med propaganda från alla möjliga håll, så det är lätt att okritiskt insupa den så kallade informationen.

Innan du har åsikt- skaffa insikt.Och försök nu att se vad jag skrev, istället för att döma mig också. Som för övrigt har turistat i Asien och sett och upplevt en hel del.
Citera
2000-07-18, 22:24
Medlem
Resa till Thailand

Ett tips.

Ta med dig egna kådisar och försök förvara dom svalt. Efter ett tag i värmen därnere så går dom lätt sönder.
Jag hade tur och fick bara kondylom....
Citera
2000-07-19, 11:27
Medlem
Resa till Thailand

Jaha du rund å go! Du har visst rest runt i Asien du....WOW!

Nja, jag har inte varit just i Thailand, men i andra ställen där prostitution är vanligt i alla åldrar....exempelvis Indonesien och Brasilien!

Min sambo, som f.ö. är uppväxt i Brasilien, har varit bosatt i Thailand i ca. ett år och vad hon berättat med mig överensstämmer ganska bra med vad jag själv sett i Indonesien; gällande prostitution alltså. Enda skillnaden vi kunnat diskutera oss fram till är att det finns en jävla massa mer horor i Thailand än i Indonesien....att hororna uppträder som någon typ av flickvän gör väl inte prostitutionen speciellt mycket bättre...eller?? Kan du prata Thai....oj, oj, oj vad de tycker illa om "oss" Europeiska horknullare...

I Brasilien är det lika illa som i Asien, bara det att vi svenskar inte vet om det....Brasilien är annars ett väldigt trevligt land och vi kommer snart att flytta dit (så slipper ni oss fördomsfulla jävlar här....)..

Citera
2000-07-28, 13:17
Medlem
Resa till Thailand

Men en latinsk hora från brasilien på 15 bast knullar lika bra som en thailänsk hora på 15 år.

Vem bryr sig?
Nu är det Thailand som gäller, när fler än jag får testa brasilien så kommer resorna dit öka. Fast då måste resorna bli billigare!

Lägger hellre pengarna på en tight liten godisbit!
Citera
2000-07-28, 20:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Resa till Thailand

Vad kostar en oskuld? Någon som vet det? Längtar så efter en. Är villlig att betala bra!
Citera
2000-07-29, 11:05
Medlem
Resa till Thailand

Läste i SV att sexturismen till Brasilien har ökat samtidigt som sexturismen till Thailand har minskat då myndigheterna där har börjat rensa upp.. För inte länge sedan var det ju en svenskman som blev arresterad i Thailand efter att haft sex med en minderårig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in