Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-17, 23:29
  #16141
Medlem
Peregrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuildBody
Någon som vet vad det är som gör att man får ekligt stora knölar i röven av sharklabs testo e batch 116. Fler som upplevt samma. Smärta efter varje inject och bollar som ett plomon ungefär varenda gång jag sticker lite jobbigt haha...
Har aldrig känt av Sharks TestoE batch 116, inte ens under första sticken då jag satte 5ml per stick (Hälften TestoE, hälften EQ, båda Sharks) och grejerna funkar bra så det var inte symaskinsolja i dom......
2010-10-17, 23:47
  #16142
Medlem
Chickenthrills avatar
Bara för att klargöra lite angående sharklabs batchnummer så är det inte så att batch 116 är batch 116. Tror ni verkligen att ett litet UG-labb lyckas göra tusentals vialer på samma batch? Batch 115 finns fortfarande på marknaden och den första vialen med den etiketten kom fram för 4-5 år sen...

Det är nog så att sharklabs bara har tryckt upp etiketter i två upplagor, en med batch 115 och en med batch 116. Sedan har det skett hundratals batcher som alla har fått samma etikett.

Så att snacka och jämföra innehållet i vialen och dra paralleller mellan batchnumren blir således fel. En vialer är inte den andra lik helt enkelt när det gäller sharklab.
2010-10-18, 00:16
  #16143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenthrill
Bara för att klargöra lite angående sharklabs batchnummer så är det inte så att batch 116 är batch 116. Tror ni verkligen att ett litet UG-labb lyckas göra tusentals vialer på samma batch? Batch 115 finns fortfarande på marknaden och den första vialen med den etiketten kom fram för 4-5 år sen...

Det är nog så att sharklabs bara har tryckt upp etiketter i två upplagor, en med batch 115 och en med batch 116. Sedan har det skett hundratals batcher som alla har fått samma etikett.

Så att snacka och jämföra innehållet i vialen och dra paralleller mellan batchnumren blir således fel. En vialer är inte den andra lik helt enkelt när det gäller sharklab.

Där ser man det finnns folk som kan använda sunt förnuft. Givetvis har man använt samma upplagor av etiketter till flera olika kok. Då kan man även förvänta sig att kvaliteten varierar mellan olika satser. UG-lab saknar utrustningen en riktig läkemedelsfabrik har. Sen varierar säkerligen kvaliteten på råvaran. Om sharklabs kan jag säga att jag aldrig stött på en olja som varit förorenad eller givit problem. Något undersdoserade ibland men som sagt kvaliteten på råvaran kan variera. Överlag tycker jag de har de mest prisvärda oljorna.
2010-10-18, 00:27
  #16144
Medlem
BuildBodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peregrin
Har aldrig känt av Sharks TestoE batch 116, inte ens under första sticken då jag satte 5ml per stick (Hälften TestoE, hälften EQ, båda Sharks) och grejerna funkar bra så det var inte symaskinsolja i dom......

Ok, jag köpte mitt av micro på bm. Satte första sticket 4ml i varje lår och jag överdriver inte när jag säger att jag hade omöjligt att ta mig till gymmet på 1vecka. Använde kryckor för att ta mig fram. sen Stick 2 satte jag i röven och jag kunde inte sitta på rumpan på ungefär 5dagar utan fick sitta framåtlutad på baksida lår. Sen efter front satte jag bara i röven och på högra skinkan har jag fått en stor jävla knöl i 2-5 dagar efter varje stick nu 5gånger irad, rätt skumt. Kan även tilläga att låret vid första inject blev så jävla svullet att jag hade stora problem att få på mig björnborg kalsonger för det va så tight haha helt sinnes stört.
2010-10-18, 00:55
  #16145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuildBody
Ok, jag köpte mitt av micro på bm. Satte första sticket 4ml i varje lår och jag överdriver inte när jag säger att jag hade omöjligt att ta mig till gymmet på 1vecka. Använde kryckor för att ta mig fram. sen Stick 2 satte jag i röven och jag kunde inte sitta på rumpan på ungefär 5dagar utan fick sitta framåtlutad på baksida lår. Sen efter front satte jag bara i röven och på högra skinkan har jag fått en stor jävla knöl i 2-5 dagar efter varje stick nu 5gånger irad, rätt skumt. Kan även tilläga att låret vid första inject blev så jävla svullet att jag hade stora problem att få på mig björnborg kalsonger för det va så tight haha helt sinnes stört.

Det där låter inte bra alltså. Kör också på sharklabs "116". Kommer dock från DP. Smärtfri i början och 1-2 dagar efter är det som lite mer än träningsvärk.. Vi får se när det släpper. Men absolut ingen röd svullnad eller svullnad på injektionsplats. Är det inte en infektion när det svullar upp sig?

Hur gör ni för att köra ben egentligen? Just nu ser jag inte det som en direkt möjlighet även fast det inte är så överdrivet som för BuildBody.
__________________
Senast redigerad av Shockwave2 2010-10-18 kl. 00:59.
2010-10-18, 02:20
  #16146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenthrill
Bara för att klargöra lite angående sharklabs batchnummer så är det inte så att batch 116 är batch 116. Tror ni verkligen att ett litet UG-labb lyckas göra tusentals vialer på samma batch? Batch 115 finns fortfarande på marknaden och den första vialen med den etiketten kom fram för 4-5 år sen...

Det är nog så att sharklabs bara har tryckt upp etiketter i två upplagor, en med batch 115 och en med batch 116. Sedan har det skett hundratals batcher som alla har fått samma etikett.

Så att snacka och jämföra innehållet i vialen och dra paralleller mellan batchnumren blir således fel. En vialer är inte den andra lik helt enkelt när det gäller sharklab.
Mycket kloka och riktiga ord!Få om troligen tom inget UG lab gör så stora kok att dom kan pressa fram tex tusentals vialer ur dessa kok och sen kalla det för en specifik batch.Däremot trycker man oftast upp x antal etiketter med en mindre mängd batch nr och smäller dit på ett flertal olika kok.Det är därför UG lab med samma "batch nr" kan skilja så mycket mellan varandra.Så generellt kan man säga att UG och batch nr många ggr är ointressant då det inte stämmer ändå med verkligheten.Visst finns det UG tillverkare med många batchar,dvs där man gör en ny batch efter varje/några kok.Det är då mer jämförbart med resp vial i batchen.Eller ännu hellre,om det sker batch ändring på säg kanske var 500e vial eller hur många man nu får ut på ett kok.
__________________
Senast redigerad av Coolanka 2010-10-18 kl. 02:25.
2010-10-18, 02:33
  #16147
Medlem
Mr-zippos avatar
Verkar va rätt vanligt att de smärtar av sl's testo iaf va man läst sig till, kör själv sl testo e o jag hade sjuka smärtor av den dom första 7 sticken typ höll inte räkningen direkt när de slutade, nu blir jag bara öm dagen efter o 4-5dagar framåt
2010-10-18, 07:30
  #16148
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuildBody
Ok, jag köpte mitt av micro på bm. Satte första sticket 4ml i varje lår och jag överdriver inte när jag säger att jag hade omöjligt att ta mig till gymmet på 1vecka. Använde kryckor för att ta mig fram. sen Stick 2 satte jag i röven och jag kunde inte sitta på rumpan på ungefär 5dagar utan fick sitta framåtlutad på baksida lår. Sen efter front satte jag bara i röven och på högra skinkan har jag fått en stor jävla knöl i 2-5 dagar efter varje stick nu 5gånger irad, rätt skumt. Kan även tilläga att låret vid första inject blev så jävla svullet att jag hade stora problem att få på mig björnborg kalsonger för det va så tight haha helt sinnes stört.
Ja så går det när man inte vet hur/var man skall injicera.
2010-10-18, 07:44
  #16149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enkille
nån som vet om dp har fått in arimidex & letro?
A-Dex är fortfarande slut hos DP. Samma problem med tillverkningen där tyvärr.
2010-10-18, 07:54
  #16150
Avstängd
slyslapsalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenthrill
Bara för att klargöra lite angående sharklabs batchnummer så är det inte så att batch 116 är batch 116. Tror ni verkligen att ett litet UG-labb lyckas göra tusentals vialer på samma batch? Batch 115 finns fortfarande på marknaden och den första vialen med den etiketten kom fram för 4-5 år sen...

Det är nog så att sharklabs bara har tryckt upp etiketter i två upplagor, en med batch 115 och en med batch 116. Sedan har det skett hundratals batcher som alla har fått samma etikett.

Så att snacka och jämföra innehållet i vialen och dra paralleller mellan batchnumren blir således fel. En vialer är inte den andra lik helt enkelt när det gäller sharklab.

Vadå? Kokar de inte i standard storköks kokgryta á 250l
2010-10-18, 11:58
  #16151
Medlem
dinprepp-pharmacys avatar
VARNING! www.dinprepp.org är scammer

Det är nån idiot där ute som har gått och reggat ett hemsida med med vårt namn och börjar ta emot order från folk. Här är hemsidan :www.dinprepp.org vi står inte bakom sidan bara så ni vet. www.dinprepp.org är scammer . Är det nån som har beställt från sidan?
2010-10-18, 12:01
  #16152
Avstängd
CranberryPumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinprepp-pharmacy
VARNING! www.dinprepp.org är scammer

Det är nån idiot där ute som har gått och reggat ett hemsida med med vårt namn och börjar ta emot order från folk. Här är hemsidan :www.dinprepp.org vi står inte bakom sidan bara så ni vet. www.dinprepp.org är scammer . Är det nån som har beställt från sidan?

Ofan.. Skitful sida förresten.. Inte speciellt seriös scamshop...

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback