• 1
  • 2
2000-07-07, 12:52
Medlem
Varför förstärker alla porrfilmer myten om att svarta män har större?
Jag har sett massor av nakna afrikaner och svarta amerikaner och inte har de större (i genomsnitt alltså). De största jag sett har varit hos vita män.
Är det ett krav att ha stor för att få vara med i porrfilm om man är färgad eller? Vita brukar ju inte ha speciellt stora så för dem kan det inte vara ett krav.
Citera
2000-07-07, 15:45
Medlem
Färgade har ju inte större

Där är det storlek XL på både manliga och kvinnliga attribut som gäller, oavsett aktörernas hudfärg vad jag har sett.
Citera
2000-07-09, 21:28
äldre konto (old)
Ej medlem

Det är vetenskapligt bevisat att män från Afrikas horn,asså Eritrea,Somalia mm som har störst.Samtidigt trocklar dom ihop kvinnorna där nere.Sjukt!!!!!!!
Citera
2000-07-09, 21:48
Medlem

Var har du sett den forskningsrapporten?

/Ladyn
Citera
2000-07-12, 15:02
Medlem

Varför förstärker all sorts film (porr, action etc.) alla sorts myter som överhuvudtaget finns om vita, bruna, gula, män, kvinnor, barn etc.?
Citera
2000-07-12, 17:16
Medlem

Visst, varför tar porrfilmer inte död på alla fördommar istället! Inga stereotyper, utan in med lite osjälviska människor som är blodgivare, samhällets stöttepelare, moralgubbar, biståndsarbetare och röda korsarbetare!

Död åt fördommarna! Visa pedofilerna på dagis, skenheliga präster, tafsande lärare och otrogna äkta män! Mer porr med "vanliga" människor! Missonären och om man är riktigt vågad, bakifrån!
Citera
2000-07-12, 22:09
Medlem

Det är sant att det har undersökts vilka som är störst och minst, Affrikaner från från något visst land (kommer ej ihåg vilket) är störst. och asiater från vietnam eller något liknande var minst.
Det var en Fransk fältläkare på 20-talet som tog som sin livuppgift att åka världen runt och mäta snoppar, jag läste det i Expressen för något år sedan.
Citera
2000-07-13, 12:46
Medlem

Jag läste samma artikel i Expressen och vill minnas att dessa skillnader rörde sig om millimeter...

/R
Citera
2000-07-15, 00:14
Medlem

Har också läst artikeln och det står som rubrik eller nåt att svarta från Gambia skulle ha större.
Dock så står det i texten att det bara är en myt och att Meltrand, den franske läkaren, hade mätt upp längst penisar i Norge, kortast i Tjeckoslovakien (nuvarande Tjeckien) och att det rörde sig om 0.2 cm i skillnad mellan botten noteringen och toppen noteringen.
Alltså genomsnittet...
Så glöm allt skitsnack om storlekar hit och dit.
Se till att få upp det ni har istället.

Genomsnittet låg på 14 eller 16 cm.

Men var det inte en stor undersökning av värnpliktiga i USA för längesen?
Nån som kommer ihåg resultaten?

Snackat ganska mycket med tjejer om detta och dom flesta tycker att 14-18 cm låter lagom. Antagligen för att vissa tjejer (ca 50%) har lite mer känslig livmoderstapp än vad andra delen har.
Och det gör att om en kille har längre än ca 16-17 cm så finns det risk för att det kan göra lite ont... Helt enkelt inte skapt för att ta emot mer än ca 16 cm. Jo, vissa är ju såklart...

Citera
2000-07-15, 19:18
Medlem

Såg en undersökning från USA som handlade om just storleken. Enligt den så har tydligen afrikaner större, men det är som sagt ingen STOR skillnad! De som hade minst var indier. Svenskar? Skandinaver ligger bra till medan amerikaner ligger under MEDEL. Fast ower there är det ju stora pengar i allt som har med "kosmetik"-operationer att göra...
Citera
2000-07-18, 11:02
Medlem

Hmmm, Morgan funderar...Det mesta på kroppen skalas ju upp i någorlunda proportion mot kroppslängden och i viss mån vikten. Borde då inte långa personer (med långa fötter, händer, ben, armar etc) också ha långa penisar? Detta kan ju i så fall även förklara varför negrer (som i vissa länder/stammar är betydligt längre än vi svenskar) har större penis och även att asiater som är betydligt kortare än vita har små? Visste ni förresten att feta personer får mindre snopp? Givetvis är själva svällkropparna lika långa, men fettet på kroppen gör att det som sticker ut inte är lika långt.

En annan kul sak är att den vanligaste penisförstoringsoperationen är den där man sprutar in fett(!) för att ge ett tjockt och kraftigt intryck vid slakt tillstånd? Helt otroligt.

Sist tänkte jag bara säga att fler än en partner inte har kunnat ta emot min medellånga penis p g a smärtor i livmodertappen. Kolla John Holmes, han får typ in max halva i tjejerna. Bättre att ha normal och få in hela om ni frågar mig.

-=(Morgan)=-
Citera
2000-07-18, 12:50
Medlem

Asiater är ju inte speciellt mycket kortare än västerlänningar. Snarare tvärtom.
Förr i tiden var det ju så att asiater i regel var kortare, p.g.a dålig mat osv.
Nu förtiden dricker man ju mjölk, sitter på stolar, äter hamburgare på McDonald's osv... Om kollar in fotbollslagen för knattarna som var med i Gothia cup, så var ju det kinesiska laget det lag som hade största spelare, Japan och dom andra asiatiska länderna var ju iofs inte långt efter. Så det där med att asiater är kortare är något som inte stämmer in på dagens generation.

I Usa är iaf den vanligaste formen av penisförstoring, ett litet ingrepp där man skär av "strängen" som drar upp penis vid erekt tillstånd. Detta får tillföljd att penis blir längre vid icke erekt tillstånd. En nackdel med detta är att penis vid erektion inte står upp lika mycket iom att strängen är av. Dom som jag har sett har vid erektion stått i ungefär klockan 3...
Usa är skumt land med ännu skummare människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in