• 1
  • 2
2000-07-06, 22:26
Medlem
jag undrar om någon kan förklara varför det alltid är lesbiska scener med i porrfilmer??..jag är en hetero tjej som tänder på bisexuella killar..och måste alltså..om jag vill se det jag tänder på..hyra speciella bi filmer..men en kille som gillar se 2 tjejer tillsammans..kan hyra vilken jäkla porrfilm som helst..så har han sitt nöje..det finns inget tråkigare än att se 2 tjejer hålla på med varandra..jag snabbspolar alltid..varför har alla "normala" porrfilms producenter bög noja men inte lebb noja?..jag har den åsikten att 2 killar kan göra bra mycket mer för en tjej än vad 2 tjejer kan göra för en kille..tack o lov har de ofta 2 killar med en tjej i porrfilmer..men gud förbjude om killarna skulle råka peta på varandra..vad är det för jäkla jämnlikhet??..
Citera
2000-07-06, 22:36
Medlem
varför?..

Porrfilmer görs av män för män.
Citera
2000-07-06, 22:40
Medlem
varför?..

Ifall tjejer skulle kunna släppa sin jävla prydhet och skulle börja titta på porrfilm så skulle de som gör filmerna ta mer hänsyn till tjejernas önskemål. Men som det är nu skulle det vara en dålig affär att göra porrfilm med bögvinkel då ingen frisk man skulle vilja se det. Börja köpa mer porr tjejer och då får ni det ni vill ha.
Citera
2000-07-06, 22:51
äldre konto (old)
Ej medlem
varför?..

Maria: Min tjej & jag delar din uppfattning till 100%. Det finns inget tråkigare att titta på än två tjejer som ... osv. Jag tror inte heller att jag skulle trivas speciellt bra i situationen 1 kille + 2 tjejer = koncentrationssvårigheter, kanske prestationsångest. Det känns inte lockande helt enkelt. Det omvända meddelar min tjej att hon kan tänka sig förutsatt att även jag blir påsatt. Hmja, någon gång måste man ju pröva det också. Vi kanske skulle passa på och göra en film för dig ;-)?

Citera
2000-07-06, 22:59
Medlem
varför?..

..Det finns en massa tjejer som tittar på porrfilmer..och även i de filmer som produceras av tjejer så är det lebb scener..vi tjejer är inte alls pryda..det är skitsnack..det är bara en fördom som ni killar har..är det några som är pryda så är det ni killar..ni gömmer er i videobutiken..hyr 3 porrullar o en vanlig actionrulle för att dölja vad ni hyrt när ni står i kön..ni vågar inte gå o handla kondomer..utan måste då handla mjölk mm med för att dölja..ni köper inte tamponger o binder mm till era flickvänner.."ser ju löjligt ut om jag plockas sånt i min korg" säger mina manliga bekanta..nej pryda är ni killar..inte vi tjejer..*S*..
Citera
2000-07-06, 23:07
Medlem
varför?..

Även om det är kvinnor som producerar porrfilmer så är det ändå män som är den primära målgruppen.

De kvinnor som hyr/köper porrfilmer är lätträknade. Jag tror att det oftast är killen som får fixa en rulle, men att tjejerna gärna tittar. Kanske efter en bra actionrulle......
Citera
2000-07-06, 23:07
Medlem
varför?..

Pink Panther..

det är inte lätt att hitta en kille som vill leka med i mina fantasier..de flesta killar har en enorm böjnojja..och tror att jag är bara intresseard av killar som tar varandra i baken..helt fel!!!..det tycker inte jag är upphetsande alls..men när de smeker varandrar..och leker..och smakar..det är upphetsande för mig..*ler*..då njuter jag..enligt mina kill kompisar är jag ovanlig..enligt mina tjej kompisar är jag normal..*ler*..så prova på du..men hoppa över påsattheten..*skratt*..inget analt för mig heller..det gör ont bara jag tänker på det..huvva..
Citera
2000-07-06, 23:13
Medlem
varför?..

Observer..

Så var det kanske förr..men inte nu för tiden..vi tjejer är mer framåt nu..men det är få killar som accepterar att deras tjejer går o hyr porrfilmer..de anser att det är deras jobb..och det finns få bra filmer i en vanlig videobutik..jag har fått köpa mina filmer på nätet..har 2 st bi filmer (manliga alltså..inte lebb)..och när jag talade om för en kill kompis att jag hade köpt 2 filmer som visade mina fantasier..så sa han usch!!!..har du köpt bögfilmer!!!..det hade jag ju inte!!!..men det är ju det som ni killar tror..så fort ni får höra om mina fantasier så ser ni bögar som tar varandra i baken..om ni killar ändrar lite synsätt..så kommer ni få roligare tjejer i sängen..*skratt*..
Citera
2000-07-06, 23:13
äldre konto (old)
Ej medlem
varför?..

Maria: det meddelas en avvikande åsikt här. Det finns visst tjejer som vill se killar bli tagna i baken också ;-) och gör det mer ont än gott beror det på brister i tekniken får jag höra här. Men alla kan ju inte vara lika, det är väl bl a det som gör livet spännande?
Citera
2000-07-06, 23:19
Medlem
varför?..

Pink Panther..

jag pratade om mig själv!!..*skratt*..visst finns det tjejer som tänder på det..och visst finns det tjejer som tänder att bli tagna i baken med..men inte jag!!!!..*skratt*..en tunga däremot..hummmmm..*S*..alla är vi olika..som tur är..*S*..
Citera
2000-07-07, 09:08
Medlem
varför?..

Jag delar precis din åsikt Maria. Jag ser hellre 2 killar+1 tjej än
2 tjejer+1 kille. Gärna med lite bisex-lekar.
Att killarna inte är med varandra har troligen med de flesta(? alltför många iallafall) killars bögnoja att göra.
Synd att det finns så få (de flesta dåliga) bisex-filmer där även killarna har sex med varandra.
Bor man i Stockholm så går det ju att få tag på sådana filmer (testa USA video på regeringsgatan) men i mindre städer är det helt omöjligt. Man kan ju köpa på postorder men man kan inte hyra sådana filmer även om det finns hur mycket vanliga porrfilmer som helst. Man vill ju inte köpa alla filmer man vill se. De flesta är ju dåliga som sagt var.

Vill man se/uppleva sådant verkar det nästan lättare att få det i verkligheten. Jag har upplevt det en gång och den tjejen blev också väldigt tänd av att se mig och hennes sambo ihop. Skulle gärna göra om det. Tänder inte på ensamma killar men när jag redan är kåt och det finns en tjej med suger jag både kuk och slickar fitta lika gärna. Att bli påsatt har jag aldrig testat men skulle kunna tänka mig om inte killen har för stor. Vill dock inte själv sätta på. Bäst är att få suga tillsammans med tjejen.
Citera
2000-07-07, 09:50
Medlem
varför?..

..hej M..*s*..

..har sett 2..och de 2 köpte jag för att få se..och bra är de inte..men brist på annat så..*skratt*..nu bor jag nästan ude pau lannet..*s*..så några sådana filmer hittar jag inte att hyra..har varit o frågat på de video butiker vi har..alla sa nej..inget de tänkte ta hem..*suck*..de pojkvänner jag har haft har aldrig fått veta mina fantasier..eftersom deras bögnojja har lyst igenom direkt från starten..men jag letar vidare..*skratt*..

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in