2008-03-20, 02:50
Medlem
znors avatar
Hej, det är så att explorer och kraschat och jag kan inte gör något, kan bara trycka ctr+alt+del så kan ja lägga olika kommanodon tex fire fox så jag kunde söka nu ^^, men jag vill systemåterställa datorn, men hur gör jag när jag inte kan nå startminyn? kan man skriva nått i kör lr cmd lr nått?

Skulle uppskatta ifall ni kunde svara snabbt! tack på för hand
Citera
2008-03-20, 02:59
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Hej, det är så att explorer och kraschat och jag kan inte gör något, kan bara trycka ctr+alt+del så kan ja lägga olika kommanodon tex fire fox så jag kunde söka nu ^^, men jag vill systemåterställa datorn, men hur gör jag när jag inte kan nå startminyn? kan man skriva nått i kör lr cmd lr nått?

Det fixa sig nu va tvungen att dra ner iertutil.dll , men nu kan ja inte starta något program :S förutom firefox o winamp, men inte msn osv. Det står "Det går inte att hitta ordningsnummret 56 i DLL-filen iertutil.dll"
"iertutil.dll" va den dll filen ja va tvunge att dra ner för att explorer skulle börja funka igen...

Och jag kan inte få igång systemåterställning det står samma som åvan "Det går inte att hitta ordningsnummret 56 i DLL-filen iertutil.dll"
Citera
2008-03-20, 03:06
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor

Det här är säkert inte värt ett jota men jag har ett luddigt minne av att sist jag råkade ut för dilemma som krävde systemåterställning & felsäkert läge så tryckte jag F8 i uppstarten - har jag för mig - voila.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in