Hej, jag hade tnkt att instalera ''Hackingtorsh'' p min dator hr hemma men jag r ganska okunnig om man sger s. Jag har delat upp min hrddisk och har OS.et p en skiva men min kompis sger att det inte gr att bara boota frn CD direkt utan att man mste skriva in massa saker i boot menyn, har ngon ntt frslag om villka kommandon som man ska skriva in?
drfr jag vill ha OS X fr det ger jvla cp vista som jag har nu
Tack s mycket
Om du nu r s okunnig kommer du bara f problem med ett hackat operativ. Jag kan frst att de r led p Vista, men jag stller mig tvivlande till om Hackintosh r lsningen. Kp en Mac istllet, det passar nog just dig bttre.
Eller linux
Jag har osx86 installerat p datorn. sjlva installationen r inga problem. Det r sen nr du ska fr, 3d kort, ntverks kort, ljudkort, usb och allt annat att fungera som det blir problem
Om du nu r s okunnig kommer du bara f problem med ett hackat operativ. Jag kan frst att de r led p Vista, men jag stller mig tvivlande till om Hackintosh r lsningen. Kp en Mac istllet, det passar nog just dig bttre.
tyvr s har jag inte rd nu fr att jag nyss kpte datordelar fr 9500 och en ipod nano fr 1800 s mina pengar r slut
Eller linux
Jag har osx86 installerat p datorn. sjlva installationen r inga problem. Det r sen nr du ska fr, 3d kort, ntverks kort, ljudkort, usb och allt annat att fungera som det blir problem
Somsagt r du okunnig r det kanske inte en bra id att frska att hacka in ett annat OS, blir ltt att saker frstrs.
Har sjlv haft Osx p PC och de tyckte jag bara var jobbigt
Skaffa ubuntu eller nn annan form av linux. De r lika stabila som macosx (om inte mer) och du kan modda dem till att se ut och fungera nstan precis som macosx.
De r dessutom gratis, s du behver inte trilskas med en hackad och instabil piratversion.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!