• 1
  • 2
2008-03-19, 21:05
Medlem
Hevoxs avatar
Hej, jag hade tnkt att instalera ''Hackingtorsh'' p min dator hr hemma men jag r ganska okunnig om man sger s. Jag har delat upp min hrddisk och har OS.et p en skiva men min kompis sger att det inte gr att bara boota frn CD direkt utan att man mste skriva in massa saker i boot menyn, har ngon ntt frslag om villka kommandon som man ska skriva in?

Tack p frhand
Citera
2008-03-19, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hevox
Hej, jag hade tnkt att instalera ''Hackingtorsh'' p min dator hr hemma men jag r ganska okunnig om man sger s.
Varfr d ge dig p att installera Leopard p en PC?
Citera
2008-03-20, 10:37
Medlem
Slash4s avatar
Eftersom han/hon kanske r ute efter OS X?

OnT:
du hittar frmodligen ngot p OS X 86 Project's hemsida:
http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
Citera
2008-03-20, 22:18
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ★★★
Varfr d ge dig p att installera Leopard p en PC?
drfr jag vill ha OS X fr det ger jvla cp vista som jag har nu

Citat:
Ursprungligen postat av Slash4
Eftersom han/hon kanske r ute efter OS X?

OnT:
du hittar frmodligen ngot p OS X 86 Project's hemsida:
http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
Tack s mycket
Citera
2008-03-21, 09:29
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hevox
drfr jag vill ha OS X fr det ger jvla cp vista som jag har nu

Tack s mycket

Om du nu r s okunnig kommer du bara f problem med ett hackat operativ. Jag kan frst att de r led p Vista, men jag stller mig tvivlande till om Hackintosh r lsningen. Kp en Mac istllet, det passar nog just dig bttre.
Citera
2008-03-21, 10:59
Bannlyst
Eller en random windows XP.
Citera
2008-03-21, 12:41
Medlem
Eller linux
Jag har osx86 installerat p datorn. sjlva installationen r inga problem. Det r sen nr du ska fr, 3d kort, ntverks kort, ljudkort, usb och allt annat att fungera som det blir problem
Citera
2008-03-21, 16:42
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Om du nu r s okunnig kommer du bara f problem med ett hackat operativ. Jag kan frst att de r led p Vista, men jag stller mig tvivlande till om Hackintosh r lsningen. Kp en Mac istllet, det passar nog just dig bttre.

tyvr s har jag inte rd nu fr att jag nyss kpte datordelar fr 9500 och en ipod nano fr 1800 s mina pengar r slut
Citera
2008-03-21, 16:43
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fghj.
Eller linux
Jag har osx86 installerat p datorn. sjlva installationen r inga problem. Det r sen nr du ska fr, 3d kort, ntverks kort, ljudkort, usb och allt annat att fungera som det blir problem

Okej, men man kan ju alltid prova
Citera
2008-03-21, 18:15
Medlem
torrenttobbes avatar
Man brukar ju sga att om man inte vet hur man fr tag/installerar os X p en PC s r det ingenting man ska ge sig p
Citera
2008-03-21, 19:03
Medlem
GhosteNs avatar
Somsagt r du okunnig r det kanske inte en bra id att frska att hacka in ett annat OS, blir ltt att saker frstrs.
Har sjlv haft Osx p PC och de tyckte jag bara var jobbigt
Citera
2008-03-22, 03:22
Medlem
msternilsess avatar
Skaffa ubuntu eller nn annan form av linux. De r lika stabila som macosx (om inte mer) och du kan modda dem till att se ut och fungera nstan precis som macosx.

De r dessutom gratis, s du behver inte trilskas med en hackad och instabil piratversion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in