Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2000-06-17, 18:18
  #13
Medlem
Gräs + knulla = bra?

Bästa drogen tillsammans sex är kola, kan inte finnas något bättre. Det är dyrt men värt vart enda öre. Se till att tjejen orkar bara....
Citera
2000-06-19, 18:31
  #14
Medlem
Gräs + knulla = bra?

Sex og gress funker som faen - men ikke for mye. Noen har fått sexlivet sitt ødelagt fordi de har røyket hver gang de har hatt sex, altså gjort det til en vane. Når man da kutter ut røykingen blir det plutselig ikke det samme, og det kan ødelegge. Men en gang i blant er gress og sex perfekt.

For mitt vedkommende forskyves tid/rom-begrepet, samt at jeg blir mer følsom og reagerer sterkere ved berøring. Anbefales.

Citera
2000-06-22, 13:27
  #15
Medlem
Gräs + knulla = bra?


Prova det här:
Töm ett bilbatteri på batterisyra, häll syran i en plåtbunke.
Lägg i tre st p-piller (helst såna med mycket hormoner ).
Blanda försiktigt så det inte skvätter på Mammas bord.
Ta en näve bananskal ( torkad ). Finhacka den och rör i
dunderblandningen.
Rök på som bara fan, men kör med riktiga prylar som crack eller rökheroin.
Ta samtidigt och kör upp en haschpipa i anus och be någon om hjälp att hälla dunderblandningen i pipan ( använd gärna tratt då det lätt rinner över annars).

Sen blir du en riktig stålman i sänghalmen, det lovar jag !!!

have fun out there ;)

Citera
2000-07-05, 12:11
  #16
Medlem
Gräs + knulla = bra?

dodge: Haha, vilken tur att vi har frireligiösa personer i Sverige så att humorn hålls på en hög och fin nivå. Självaste nazi-Hassela kunde inte ha skämtat roligare. Helt förvirrat inlägg. Tror den typen av personer helt enkelt blir arga för att skydda sig själva mot sin egen nyfikenhet. Extrema känslor är lättare att underhålla. Nyanserade åsikter utsätts för hot från alla håll medan extrema sådana bara hotas från ett enda håll.

Ojoj.
// morgan
Citera
2000-07-24, 10:55
  #17
Medlem
Gräs + knulla = bra?

Ett litet recept på kul kväll från Morgan

Du behöver:
1/4g hasch/marijuana
1 tändare
3 cigarettpapper
1 cigarett
hårt papper, typ cigarettpaketspapper
glatt humör
sexpartner (kan vara fröken/herr höger)

Fixa nåt starkt hasch eller gräs och ta typ ett kvarts eller kanske ett halvt gram beroende på styrkan. Rosta en cigarett (elda på den så att den blir alldeles brun och spröd, men inte så att den brinner). Smula ut all tobak på ett V-vikt papper så att det lägger sig i V:et. Elda med en tändare på haschet ett bra tag så att det blir brunare och så mjukt att man kan bryta av mjuka bitar av det. Mecka ihop det kletiga haschet med tobaken så att det blandas fint.

Ta två cigarettpapper, slicka på det ena och sätt fast det parallellt med det andra så att du får ett jättebrett papper. Ta det tredje och sista papperet, slicka på det och sätt fast det tvärs över de andra två. (Mattenördar kan tänka på tecknet Pi för att komma ihåg hur man ska limma ihop dom ;)

Sen rullar du ihop lite hårt papper till en rulle som du lägger i gränsen mellan de två parallella papperena. Vik och dona lite med papperena så att det blir som en stupränna. Häll i blandningen du gjorde tidigare och börja forma den till en kon eller cylinder.

Slicka ihop de två papperena och vrid ihop det tredje så att det blir en liten "snopp" överst. Det kan krävas lite skakande och flera försök innan man får det bra, men sen har man en klassisk "feting" a la Jamaica.

Sen klär ni av er, sätter er mittemot varandra och börjar puffa. Den som meckat bör enligt tradition tända jointen. "Meckarn tänder, lag i alla länder". Efter allt från en till tio minuter kommer ni att börja känna er mjuka, varma och goa. Sen är det bara att göra vad man vill. En kul parantes är att man blir mer vågad och kinky när man är pårökt. Man lever ut mer fantasier helt enkelt och även när man är nykter följer det efter. När man väl rivit lite murar i sitt överjag, blir allt bättre.

Lycka till

-=(Morgan)=-
Citera
2018-04-17, 22:46
  #18
Medlem
Nej!!!
Citera
2018-04-17, 23:10
  #19
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorexpert
Nej!!!

Hahaha okej! Bra då vet jag
Citera
2018-04-17, 23:18
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datorexpert
Nej!!!

Skön bump på en ARTON år gammal tråd! Wow!!!

OnT: jodå, rök tillsammans och njut av varandra.
Ha det skönt och låt det som händer hända bara. Det ska inte vara något prestationssex efter röka, eller nån annan gång heller, för den delen.
Citera
2018-04-19, 10:14
  #21
Medlem
Janos avatar
Tyckte det var underbart skönt att ligga när jag rökt hasch. Har dock bara gjort det en gång för flera år sen. Tycker fortfarande det är mitt livs bästa knull

Man blev liksom mer avslappnad plus att allt kändes allmänt bättre överlags.
Citera
2018-04-19, 22:07
  #22
Medlem
Onan-erarens avatar
Hade jag varit knarkare eller testat så skulle jag nog med största sannorlikhet svara JA, knark ÄR bra, men nu har jag aldrig testat annat än att knulla på fyllan, det har varit bra, dåligt å mittemellan. Så... Det var vad jag hade att komma med.
Citera
2018-04-20, 08:11
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Hade jag varit knarkare eller testat så skulle jag nog med största sannorlikhet svara JA, knark ÄR bra, men nu har jag aldrig testat annat än att knulla på fyllan, det har varit bra, dåligt å mittemellan. Så... Det var vad jag hade att komma med.

Prova gärna att knulla nykter någon gång. Våga!!
Citera
2018-06-24, 15:06
  #24
Medlem
Jag hade sex med min kille när vi båda hade rökt gräs och det var det bästa sexet jag har haft. Jag var mycket avslappnare så känns som att jag var med i det mer för annars så är jag så spänd inombords och tänker på allt och ingenting 24/7 typ så nu var jag mer i nuet och kunde koncentrera mig på honom och på vad han gjorde med mig och det blev ju också att jag blev kåtare och ännu mer tänd på honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback