2008-03-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
T o m i kvinnoförbundet fanns det folk som försökte få bort henne, men icke, paddan suger sig fast vid köttgrytorna. Länge sen man hörde nåt om brorsan, och det får man vara tacksam för. Om man ska tro på TV4 så kan hon bli skolminister om sossarna vinner.

Var det inte brosan som gick ut under Runar-debatten angående Mohammed och hans 9 åriga brud om att utnyttja barn var ok så länge det var inom familjen. Sen brände väl han sina skepp en tid framöver.
Citera
2008-03-20, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Hon är fulare än Schyman! Huvva.

Ja hon ligger någonstans mitt emellan Schyman och Birgitta Dahl på skalan...

För övrigt klarar jag inte av att höra/se människan. Det går kalla kårar av obehag längsmed ryggen varje gång. Hennes retorik är obefintlig, vilket gör det obegripligt varför hon ens anstränger sig för att vara med i debattprogram - någon av hennes närmaste medarbetare eller vänner måste ju nån gång ha påpekat detta för henne kan man tycka.

Kanske är hon helt enkelt för korkad för att dra sig tillbaka från offentligheten.
Senast redigerad av UrbanResident 2008-03-20 kl. 09:05.
Citera
2008-03-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Enligt henne själv fostrades hon till självmordsbombare....

.

Nu tror jag att det inte var Pekul som sade det utan det andra hatobjektet före detta miljöpartisten Yvonne Ruwaida. Det är hon som är född i Tyskland men kallar sig palestinier och lever i Sverige på sin pension från riksdagen. Det verkar konstigt men är det bara jag som reagerar på att väldigt många nya svenskar som bor i Sverige, men kallar sig tex Grek men är född i Rumänien.
Citera
2008-03-20, 17:37
Medlem
diemydarlings avatar
Hon borde göra som hon är uppfostrad, POFF!
Citera
2008-03-20, 17:49
Medlem
piratkaptens avatar
Jag fick mig minsann ett gott skratt då hon efter allt snack om dne fantastiska mångkulturen själv tvingas fly från rinkeby till något "svenskare" område, i fruktan för sitt eget och sina barns liv.
Citera
2008-03-20, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Nu tror jag att det inte var Pekul som sade det utan det andra hatobjektet före detta miljöpartisten Yvonne Ruwaida. Det är hon som är född i Tyskland men kallar sig palestinier och lever i Sverige på sin pension från riksdagen. Det verkar konstigt men är det bara jag som reagerar på att väldigt många nya svenskar som bor i Sverige, men kallar sig tex Grek men är född i Rumänien.
Enligt länken härunder är det Nalin men aftonbladet kan ju ha förväxlat namn och bild...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article411313.ab

.
Citera
2008-03-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Enligt länken härunder är det Nalin men aftonbladet kan ju ha förväxlat namn och bild...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article411313.ab

.

Det konstiga är att det är Hammas (Ruwaida) som är kända för att uppfostra barnen till självbombare inte PKK (Pekul). Men å andra sida är allt som skrivs bra om man sedan måste frisera sanningen lite gör det inget.
Citera
2009-04-25, 09:34
Medlem
Hur är det? Är hon inte gift med en kurd som importerades för det ändamålet? Någon som vet om de är kusiner (viktigt för klanens fortbestånd i Sverige) och vad han arbetar med?
Nalins och Kurdos föräldrar, är de kusiner? Det skulle kunna förklara en del...
Citera
2009-04-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Hur är det? Är hon inte gift med en kurd som importerades för det ändamålet? Någon som vet om de är kusiner (viktigt för klanens fortbestånd i Sverige) och vad han arbetar med?
Nalins och Kurdos föräldrar, är de kusiner? Det skulle kunna förklara en del...
Verkligen ingen som vet? Tydligen anställdes det rejält med kurder på S-kvinnornas kansli när Nalin blev boss där.
Citera
2009-04-27, 01:18
Medlem
GodCalledInSicks avatar
Obehaglig kvinna på många vis. Har en sjuk släkt och sjuk argumentationsteknik. Hon säger i en intervju att hon kan gå tillbaka till sitt jobb som sjuksköterska om hon inte blir omvald i S-kvinnor. Bullshit, hon är som Mona Sahlin, kommer aldrig mer ha ett hederligt jobb i sitt liv.
Varför flytta du från ditt kära Tensta, Nalin Pekgul?
Varför lever ALDRIG politiker som de lär?

Mer skvaller måste finnas om denna obehagliga kvinna.
Senast redigerad av GodCalledInSick 2009-04-27 kl. 01:22.
Citera
2009-04-27, 07:56
Bannlyst
Hon och hela hennes klan borde omedelbart utvisas till Kurdistan. Ruwaida borde också sparkas ut. Obehagliga människor är dom iaf.
Citera
2009-04-28, 07:10
Medlem
Hon har skrivit en av de absolut sämsta och mest korkade debattartiklarna i Sveriges historia. Inte illa att en invandrare från Turkiet lyckas med en sån bravad.

Nalin Pekgul om varför Sahlin förlorar manliga väljare:
Äldre vita män lämnar s därför att Sahlin står för något nytt
http://newsmill.se/artikel/2008/11/2...tar-nagot-nytt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in