• 1
  • 2
2008-03-19, 10:27
Bannlyst
Jag fick en chock när jag fick reda på att hon är syster till Kurdo bakis. Inte konstigt hon inte har alla indianer i kanoten. Någon som vet mer om henne? Jag vet bara att hon lämnade sitt kära tensta för det var visst för farligt...
Citera
2008-03-19, 10:36
Medlem
ChristianXs avatar
PI -> Skvaller

/Mod
Citera
2008-03-19, 11:02
Medlem
Salorms avatar
Är man född i staden Batman och har en brorsa som heter Kurdo Bakis är man fan chef på alla fronter!
Citera
2008-03-19, 13:19
Medlem
Schnyggves avatar
Här ser jag att jag nödgas ingripa, han heter faktiskt Baksi!
Citera
2008-03-19, 15:07
Medlem
Raouls avatar
Är hon syrra till bakis? Det förklarar en hel del.
Senast redigerad av Raoul 2008-03-19 kl. 15:15.
Citera
2008-03-19, 15:14
Medlem
Androass avatar
Hon är fulare än Schyman! Huvva.
Citera
2008-03-19, 15:16
Medlem
Jag tycker att "Malin" Pekgul verkar vara bitvis skärpt om man jämför med brorsan...

Hon sa att det är större risk att man blir jihadist i en svensk förort jämfört med en egyptisk förort eller liknande.
Citera
2008-03-19, 17:14
Medlem
Det som retar mig mest med henne är att hon är svensk medborgare, sitter med i svenska riksdagen och är ordförande i S kvinnoförbund. Men presenterar sig som Kurd inte som svensk, det svenska duger inte åt släkten Brakskit. När hon fick barn var hon mammaledig under riksdagens arbetsperioder när det sedan blev jul respektive sommaruppehåll återgick hon till riksdagsarbetet på så sätt slapp hon arbeta i tre år, då passade de svenska reglerna. Under debatten med att kurder mördar sina döttrar ( eller låter de ramla ut från balkongen) som vill leva svensk var både hon och hennes bror knäpp tysta. De ville inte öka rasismen bland svenskar men att det samtidig är en stor rasism åt andra hållet anser de tydligen vara ett sunt förhållningssätt till det svenska samhället, man anser sig som Kurder inte som svenskar. Att det är lagligt att sälja sin dotter i Turkiet och ta hit köparen anser de tydligen vara helt normalt och ett sund sätt att öka den Kurdiska befolkningen i Sverige samtidigt som hjälper till att tömma den svenska stadskassan. Men man måste var tyst om vissa fakta så att man inte ökar rasismen bland svenskar.
Citera
2008-03-19, 17:25
Medlem
flashwriters avatar
Jag retar mig överhuvudtaget på att det finns en massa svartingar i riksdag och regering som tar beslut som rör MIG och dessutom har en jävla massa pengar på kontot varje månad för det. Fy fan!

Det var dessutom hon som ville flytta från tensta eller rinkeby för att det är för stökigt där. Men inte ett ord om att det kanske börjar bli dags att dra åt svångremmen och kasta in även småglin i finkan.
Citera
2008-03-19, 19:50
Medlem
T o m i kvinnoförbundet fanns det folk som försökte få bort henne, men icke, paddan suger sig fast vid köttgrytorna. Länge sen man hörde nåt om brorsan, och det får man vara tacksam för. Om man ska tro på TV4 så kan hon bli skolminister om sossarna vinner.
Citera
2008-03-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtänk
Någon som vet mer om henne?
Enligt henne själv fostrades hon till självmordsbombare....
Citat:
Jag var alltid beredd att sätta på mig bomber
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article411313.ab

.
Citera
2008-03-19, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrtänk
Jag fick en chock när jag fick reda på att hon är syster till Kurdo bakis. Inte konstigt hon inte har alla indianer i kanoten. Någon som vet mer om henne? Jag vet bara att hon lämnade sitt kära tensta för det var visst för farligt...
Jag tycker hon är en av de vettigare sossarna, hade mycket helre sett henne som partiledare än Mona Sahlin.
Hon var ju också en av de få i partiledningen med civilkurage att stå upp mot Göran Person.

OT: Jag ser att MrTänks tråd hamnat där är alla hans trådar borde ha postats
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in