2008-03-19, 01:40
Medlem
Mayuks avatar
Godkväll, Det är så att tankade ner lite porr förutt och deletade skiten
men när jag söker på namnet på mappen/filen så kommer den fortfarande fram vid sökfunktionen och då undrar jag hur jag kan rensa den, Så när jag söker på en gammal fil där så ploppar den inte fram.

Ni som inte förstod så menar jag sökfunktionen i windows, och inte i mozilla/iexplorer.

Förövrigt så kör jag vista, om det hjälper.

Tackar för mig
Citera
2008-03-19, 01:44
Medlem
irbors avatar
Vet inte hur du ska göra men nästa gång du tänker tanka porr så döp om filerna till något oskyldigt typ "Cops.S20E16" eller BUMBIBJÖRNARNA eller vafan som helst som inte är förknippat med porr
Citera
2008-03-19, 01:45
Medlem
coqs avatar
Funkar det inte att bara trycka på Delete-knappen vid markering av filnamnet då?
Citera
2008-03-19, 01:47
Medlem
Mayuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coq
Funkar det inte att bara trycka på Delete-knappen vid markering av filnamnet då?

Nej, Står bara Want to delete file? Så trycker man på "yes", Sen kommer det upp en ruta där det står blablablaXXX isnt anylonger located there, Sen står det "Try again".
Citera
2008-03-19, 17:41
Medlem
då är de nog bara så att du behöver updatera mappen så finns den inte där längre. de kan va viss fördröjning när man deletar mappar dom syns men är borta ändå. där av felmeddelandet
Citera
2008-03-19, 18:40
Medlem
Hundvalps avatar
Vem ska du skämas för? Är du minderårig (under 18), och anser dig gjort ett brott? Är ju fult naturligt och laglig att titta på det när man är över 18.
Citera
2008-03-19, 18:50
Medlem
hainzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Vem ska du skämas för? Är du minderårig (under 18), och anser dig gjort ett brott? Är ju fult naturligt och laglig att titta på det när man är över 18.

Bruden eller föräldrar kanske man inte vill visa Rocco.pure.anal.17.dvdRip.XXX.avi för?
Citera
2008-03-19, 19:49
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hainz
Bruden eller föräldrar kanske man inte vill visa Rocco.pure.anal.17.dvdRip.XXX.avi för?
haha, vem vet. De kanske gillar det också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in