Citat:
Ursprungligen postat av Beldaran
Ja, jag är väl motvallskärring då, men jag ser inte vari problemet ligger?
Hon har knullat utan att komma ihåg vem. Finns väl många som gör det? Iallafall om man ska tro på alla historier... Är problemet att hon är kvinna?
Hon valde att behålla ett barn som hon tar hand om. Varför är det synd om barnet? Hon medverkar till att försöka finna fadern.
Om en man och en kvinna har oskyddat sex kan det bli barn. Är det ett ons kan mannen gå och inte mer med det. Kvinnan får ta beslutet om att behålla eller ta bort. I det här fallet valde hon att behålla.
Så kort sagt, hon blir gravid efter ons där hon inte kommer ihåg namnet på killen, men försöker finna honom för sin sons skull. Jaha?
Håller absolut med dig. Och dessutom hade hon ju fått beskedet om att hon inte kunde bli med barn innan av läkare. Typiskt,att det alltid ska vara kvinnans fel,att hon är en hora.
Det är samma dilemma som i BIG Brother-huset 2003. Alla tyckte att Linda Rosing som hade sex i huset framför hela svenska folket var en hora. Men ingen sa nånting om Micke som hon hade sex med. Han ansågs snarare som macho.
Åh...Vad jag blir arg på sånt!