2008-03-20, 20:59
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma

Allvarligt, har ni pippat med någon utan att kunna minnas namnet?
eller är jag rigid?
Eller är det så att modern var såpass packad så att hon inte minns speciellt mycket alls av natten?
Tycker bara hela historien är, hmm, på engelska säger man "Hilarious".

Jag blir mörkrädd, förbannad och fullständigt vansinnig!
Könsförrädare som jag är använder jag mig av klassificeringarna: "idiothuvud", "grönsaksbrud".
Citera
2008-03-20, 21:57
Medlem
Jerka^s avatar
Tro det eller ej, men jag lärde mig faktiskt något av den här tråden:

Ha koll på vilka ni ligger med. Även om ni hade kondom, även om det var på fyllan, och även om ni aldrig vill träffa personen igen. Förutom att tjejen kan bli gravid så kan man också bli tvungen att spåra könssjukdomar.

Förutom det kan jag inte se att hon har gjort något större fel. Möjligtvis är det här en sån där grej som de flesta människor inte skyltar med, så själva bloggen är väl lite tveksam. Och visst kan man ifrågasätta hennes beslut att behålla barnet om hon inte visste vem pappan var, men då hon uppenbarligen velat ha barn tidigare utan att lyckas kan man väl ha förståelse för det.

Som sagt, så ovanligt är inte detta och även om just det här exemplet verkar skrattretande så se till att det inte händer er!
Citera
2008-03-20, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Var befann sig kvinnorna på dessa lektioner?
Om kvinnorna också tog sitt ansvar så skulle vi inte behöva aborter eller menar du att enbart mannen ska ta ansvar och kvinnan gott kan ändra sig efteråt?

Det finns nog många tjejer som "glömmer bort" det här med hur biologin fungerar, så visst, du har väl rätt på sätt och vis.

Men hur menar du med "om kvinnorna också tog sitt ansvar"? Den här tjejen tog ju sitt ansvar, hon behöll sitt barn och nu vill hon, helt förståeligt, ta reda på vem pappan är.
Citera
2008-03-21, 04:37
Medlem
StorMammas avatar
Jag ville få fram Arasalls synpunk mest, HUR kan man lägga ut detta på internet??!?

Tycker det är värst av allt, det går ju inte direkt att sudda ut, så att säga.

Barnet växer ju upp och lär sig skriva & läsa. och kan läsa om den spännande jakten...

Dessutom tycker jag att det är konstigt att hon läser in barnets anletsdrag direkt på den kandidat som de hittade, med andra ord kommer hon inte alls ihåg hur killen över huvudtaget såg ut. Alls. Hur full är man då?

Det handlar inte om en könsfråga för mig, utan bara saken att släpa hem någon, och sedan drabbas av total amnesi. TOTAL.
Man upptäcker ändå inom rimlig tid att man är gravid, som kvinna...
Senast redigerad av StorMamma 2008-03-21 kl. 04:45.
Citera
2008-03-21, 07:35
Bannlyst
Citat:
Jag ville få fram Arasalls synpunk mest, HUR kan man lägga ut detta på internet??!?

Barnet växer ju upp och lär sig skriva & läsa. och kan läsa om den spännande jakten...

Dessutom tycker jag att det är konstigt att hon läser in barnets anletsdrag direkt på den kandidat som de hittade, med andra ord kommer hon inte alls ihåg hur killen över huvudtaget såg ut. Alls. Hur full är man då?

Det handlar inte om en könsfråga för mig, utan bara saken att släpa hem någon, och sedan drabbas av total amnesi. TOTAL.

Där kan jag hålla med dig, det verkar lite vridet att lägga ut hela historien på nätet så där. Å andra sidan kanske tjejen känner att hon behöver "skirva av sig" och få lite uppmuntrande kommentarer och stöd, och då är ju FL ett alldeles utmärkt ställe att vända sig till.

Och sättet hon blev gravid på kan man ju också ha synpunkter på, men å andra sidan: Folk har one night stands mest hela tiden utan att det får särkilt många att höja på ögonbrynen. Nu råkade just hennes "enaktare" få en livslång "konsekvens", men jag kan förstå att hon inte ville göra abort, när hon hade fått höra att hon kanske aldrig skulle kunna få barn öht.

Hon ville självklart inte förstöra den här chansen att få barn, och det tycker jag att man ska ha förståelse för.

Hennes barn är knappast det första som kommit till världen under såna här omständigheter, och inte heller det sista.

Visst är det synd att alla barn inte avlas i kärlek och får födas in i en familj med två kärleksfulla föräldrar, men nu är det som det är. Och den här tjejen älskar sitt barn och kommer nog se till att det får en så bra uppväxt som möjligt.
Citera
2008-03-21, 12:46
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Det jag hade i tanken när jag skrev.

OT
Lite kul med killen som kom på tal som potentiell pappa men som visade sig vara fel.
Ytterligare en som inte har koll på när och med vilka han ligger
Citera
2008-03-21, 18:56
Medlem
qetuRs avatar
Ser bara framför mej en liten negerunge, en white trash morsa i en skabbig inrökt 2:a i Örnsköldsvik i ett hushåll där det finns aldeles för lite pengar och pojken kommer bli söndermobbad.
Citera
2008-03-23, 16:20
Medlem
joppes avatar
Famlijeliv är en sida där WT och almänna idioter kan få stöd när de inte kan få stöd andra ställen. Att kritisera någon på denna sidan för til varningar och liknande. Därför förvånas jag inte att läsa denna tråden.

Om kvinnan är en hora eller inte kan diskuteras. Men det är ingen tvekan om att hon är WT, oansvarig och bra dum i huvudet.

Hon vet inte namnet eller vem det är hon knullar (det är horaktigt i mina ögon) Hon blir gravid och behåller barnet utan att farsan går med till det.
Hon är rädd för att hon kan förlora barnet eller att en annan person ska ha inflytande på barnet om farsan blir funnen.

Hon skänker inte en tanke på ungen och hur hans liv vill påverkas. Hans farsa vill alltid vara "negern morsan knullade efter en kväll på krogen".

Ett barn är lika mycket morsans som farsans. Om inte båda parterna är intresserade i att ha ett barn, ska man inte behålla barnet.

Ett barn är inte en pryl som en handväska eller ett par nya skor. Barn födda av kvinnor som inte låter barnet ha en farsa, ska tvångsflyttas från dessa vidriga kvinnor och bli adopterade av familjer där det finns både en man och en kvinna som värdesätter barnet
Citera
2008-03-26, 13:16
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Hon verkar ju ha haft ett nytt one-night stand varje kväll under den aktuella perioden eftersom hon har så många kandidater att välja mellan.

Ok om man dyngar till ordentligt en kväll och på morgonen efter har glömt av vad nattens könsumgänge heter. Men vad fan, varje kväll?
Citera
2008-03-26, 14:09
Medlem
Förgroggande hemma hos Abdulle : 100 kr
Inträde på stadshotellets diskotek : 80 kr
Fem stora starka : 250 kr
Kondom (låg kvalitet) : 3 kr
Knull med okänd WT-brud : 578 100 kr

(Underhåll i 18 år enligt schablon byggt på 2008 års prisbasbelopp)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in