Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Problemet är att Betnér inte bara hatar Sverigedemokraterna. Han hatar även alla som röstat på SD och skulle inte ha något emot om dessa skulle dö...
Jag HATAR vänstern, kommunisterna och Ohly, Sahlin mfl... Men inte fan hatar jag alla som röstat på dessa..! Då skulle jag hata mina föräldrar, vissa kompisar mfl..
Den här Betnér är så jävla full av politiskt korrekt hat att han håller på att spricka.. Inte ens dom som dog i Afghanistan kunde han låta bli att smäda.. Tycker man det är humor så har man ju ett stort fett problem.. Det finns säkert någon medicin mot det med.
Nej han är riktigt vidrig, men samtidigt så säger ahn vissa saker man kan småskratta åt.. Som hans porr och alkoholskämt.. Men hans hatretorik är bara obehaglig och pinsam. Han sprider samma typ av hat som rabiata muslimska imamer brukar göra... Bara det att han gör det med lite förställd röst och mimik så att idioter skall skratta åt det... Äcklig som fan är han!
Det jag inte förstår är hur andra inte förstår att han ju faktiskt är en KOMIKER som vill få fram sitt budskap. hur roligt skulle det vara om han sa "jag hatar sverigedemokraterna men tycker bara lite små illa om dom som röstar på dom". Dessutom är ju sverigedemokraterna ett jävligt känsligt ämne, jag skulle själv aldrig kunna vara nära vän och verkligen respektera en person som röstar på dom, har däremot inga som helst problem med någon som röstar blått trotts att jag röstar rött. röstar man på sverigedemokraterna röstar man på ett främlingsfientligt parti, och förstår man inte att dom är främlingsfientliga så är man en idiot. så varför skulle man vilja beblanda sig med någon sådan
Han sprider inte hat... Han säger vad han tycker med en "twist", vilket ju faktiskt är det som är det geniala med hela grejen för väldigt många uppskattar att titta på han för att han rolig samtidigt som man får sig en tankeställare.