2000-05-28, 17:08
Medlem
Hej

Några av er som läser detta är säkert män som har deltagit i gangbang, eller som det hette förr gruppsex. Till exempel en tjej, två killar. Jag undrar, känns det inte avigt?

Själv är jag heteo och kan inte tänka mej att visa upp min erektion för en manlig kompis. Och fick jag se en ståkuk framför mej så skulle jag känna mej helt fel och bli sexuellt avtänd.
Ej heller kan jag tänka mej att vara efter en annan man och knulla i hans sperma.

Måste man inte vara lite bisexuell för att klara av ett gangbang undrar jag. Hur känner ni er ni som har erfarenhet. Kan man vara helt hetero och ändå klara av det här?

Undrar Roland
Citera
2000-05-28, 20:36
Medlem
Gangbang

Jodå man kan vara helt hetero!
Man sätter tjejen i centrum och fokuserar sig helt på uppgiften :-)
Men självklart måste alla vara avslappnade människor för börjar någon få bögnojja eller liknande funkar det inte

END
Citera
2000-05-30, 14:45
Medlem
Gangbang

det går alldeles utmärkt om du har svårt att visa dig för en man så kan det vara värre men om tjejen får komma i centrum så kommer du snabbt att komma i stämmning tro mig. jag har varit i den situationen ett par gånger och eftersom alla är nakna så känns det helt naturligt.
Citera
2000-05-31, 10:24
Medlem
Gangbang

Gangbang....är det inte det som betyder våldtäkt enligt klimakterie kärringarna i tjuvstaten?
Ja ni ser våra politiker kan inte ens engelska.
Citera
2000-06-01, 19:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Gangbang

Gangbang är inte liktydigt med gruppsex. Den definition jag har sett, och som används inom porrbranschen är "tre eller fler män med en (eller MÖJLIGTVIS två) kvinna/or". Kände bara för att påpeka det. Den situation du beskriver ovan brukar allmänt kallas för en trekant. Gruppsex är en lite vidare term. Tack för ordet!
Citera
2000-06-06, 16:40
Medlem
Gangbang

heja linda
Citera
2000-06-10, 08:16
Medlem
Gangbang

Rolands fråga tycker jag är intressant. Har själv funderat på om man som kille inte bör vara, säg 5-10 % bisexuell (minst) för att överhuvudtaget börja fundera på gangbang med bara en tjej och 2-3-4-? killar. Se'n är det en annan sak att man kanske inte vill eller vågar erkänna det för sig själv. Det finns en del forskning som tyder på att Rolands negativa reaktion för ståkuk & spermasprut i den situationen inte är den typiska reaktionen, utan att sådant snarare verkar stimulerande även på män som är övervägande hetero. För övrigt är väl huvudsaken att alla parter har kul, fobier kan man i stället ha för spindlar, ormar å sån't ;-)?

Surra
Citera
2000-06-17, 19:41
Medlem
Gangbang

Jag trodde gangbang betydde gruppvåldtäkt.
Själv blir jag upphetsad av en erigerad manslem.
Citera
2000-06-18, 12:54
Medlem
Gangbang

Nej nej Ali, nu har du läst kvällstidningarna igen. Gangbang behöver inte alls innebära våldtäkt. Jag träffade en brud en gång som absolut ville bli "gangbangad" ibland och blev det också. Men kanske jag för säkerhets skull ska tillägga att hon nog inte var så typisk för dom brudar man brukar träffa på sta'n. Majoriteten gillar nog inte gangbang tror jag.

Surra
Citera
2000-06-23, 23:23
Medlem
Gangbang

"Rolands fråga tycker jag är intressant. Har själv funderat på om man som kille inte bör vara, säg 5-10 % bisexuell (minst) för att överhuvudtaget börja fundera på gangbang"

heh, säg mig, hur kommer man fram till en sån procentsats? =)

F.ö: "gangbang" det säger ju verkligen allt om mäns kvinnosyn. Kan inte tänka mig att tjejer annat än såna med graft personliga problem som löper tillbaks till tidiga år i många fall sexuellt utnyttjande, skulle frivilligt utsätta sig för ett sådant övergrepp, självklart är allt tillåtet i fantasin, man kan tända på allt möjligt men man behöver nödvändigtvis inte omvandla fiktion till verklighet.

Direkt avtändande för mig iaf.

/A
Citera
2000-06-24, 12:57
Medlem
Gangbang

Ateisten: det där med procentsatsen var mest ett pedagogiskt grepp. Självklart går det inte att räkna ut något sådant, det har du helt rätt i. Att du sedan inte "kan tänka" dig annat än att det är tjejer med grava problem som skulle kunna "utsätta" sig för gangbang säger dock mest om dig själv och dina egna begränsningar & mer eller mindre medvetna gränsdragningar.

Det finns tjejer som alldeles frivilligt "kan tänka" sig att "utsätta" sig för bra mycket konstigare saker än gangbang, utan att de för den skull behöver ha några grava problem. Alla kvinnor delar nämligen inte nödvändigtvis din uppfattning om att allt är tillåtet bara i fantasin. En del försöker faktiskt realisera fantasier som du säkert skulle uppleva som tecken på grava personlighetsstörningar. Ett kategoriskt yttrande om att gangbang "verkligen" säger allt om mäns kvinnosyn, lämnar egentligen bara information om dina personliga fördomar, även om du naturligtvis inte har helt fel. Det är väl klart att de flesta männen är svin och kvinnor har inga "snuskiga" fantasier eller lustar de vill realisera, ånej ;-).

Surra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in