2008-03-18, 23:08
Bannlyst
Jag kkar antabus fr att f ut benso men vill s grna dricka p helgerna iaf. Men som sagt gr det att blanda Antabus och GBL/GHB?
Citera
2008-03-19, 01:36
Medlem
Ja, det r absolut inga problem.
Citera
2008-03-19, 01:36
Medlem
Kanonens avatar
GBL och GHB gr bra. BDO bryts ned av samma ensym i tredje steget som antabus hindrar och du fr en produkt som anvnds att framkalla gallblsecancer hos frsksdjur bland annat.

Hade ocks en liten vergng, se till att inte dricka 10h innan provtagning om du gr p urinprov ocks....

Skiten r lmskt beroendeframkallande men ett bra substitut till alko eftersom det inte r giftigt. (blanda inte med alkohol)
Citera
2008-03-19, 16:08
Bannlyst
Men var hittar jag mitt GBL nr Rena Hjul har stngt? Pma grna
Citera
2008-03-19, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen
GBL och GHB gr bra. BDO bryts ned av samma ensym i tredje steget som antabus hindrar och du fr en produkt som anvnds att framkalla gallblsecancer hos frsksdjur bland annat.

Hade ocks en liten vergng, se till att inte dricka 10h innan provtagning om du gr p urinprov ocks....

Skiten r lmskt beroendeframkallande men ett bra substitut till alko eftersom det inte r giftigt. (blanda inte med alkohol)

Fattta inte riktigt, du menar att det gr bra eller?
Citera
2008-03-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Fattta inte riktigt, du menar att det gr bra eller?

Jepp, du behver inte vara orolig, gr hur fint som helst. Sen behver du inte bry dig om att sluta dricka 10h innan pissprovet. Ska de kolla upp GBL s mste de leta specefikt efter det, r en hg kostnad samt f stllen som har tekniken och det gr bara att spra i ca max 12h efter sista intag. Samt s r det inte ens skert att man fr fram ett tillfrlitligt provsvar. Drfr r det bara i yttersta fall (ls: om polisen vill ha fram resultatet, eller om du har blivit tagen vid verdos och haft GBL p dig) som ett sdant prov grs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in