Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-12-02, 12:54
  #73
Medlem
chessjamts avatar
Gjorde en beställning den 26:e oktober, innehöll nästan bara affischer förutom en t-shirt. De delade tydligen upp beställningen i två delar. Den ena skickades iväg 30:e oktober och verkade innehålla alla affischerna. Den andra beställningen, t-shirten, skickades iväg den 12:e november. Allt detta har jag fått som bekräftelsemail på att de har skickat iväg varorna. Men nu sitter jag här andra december och har inte fått något av det jag beställt. Ska det ta så lång tid? Vill gärna ha varorna innan jul. Har använt mig av Allposters förut men att behöva vänta över en månad på en beställning känns ju absurt.
Citera
2014-12-12, 14:14
  #74
Medlem
chessjamts avatar
Har fått vänta i över 6 veckor nu på varorna. Ringde de nyss på numret för kunder på engelska utanför Storbritannien +44 (0) 20 8435 6555 (0044 20 8435 6555).

Hon jag pratade med sa att jag definitivt skulle ha fått varorna vid det här laget men eftersom jag inte fått dem så kunde jag välja mellan att få pengarna tillbaka eller att de skickar en ny order. Valde det sistnämnda och hoppas nu att jag får varorna efter nyår. Tur att det inte var någon julklapp eller present till någon utan bara till mig själv. Men surt att man måste behöva ringa och få någon klarhet med dem.
Citera
2015-01-06, 19:36
  #75
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Dom har på tok för dyra fraktkostnader för min smak.
Citera
2015-03-25, 20:55
  #76
Medlem
Sameshs avatar
La precis en beställning där, hoppas att det inte tar för lång tid med leverans, frakten tyckte inte jag var så farlig (355kr).
Citera
2017-09-17, 19:06
  #77
Medlem
Jag beställde lite grejer från allposters för ett tag sen och en av mina posters var lite kladdig precis som det var lite klister på den så jag försökte försiktigt ta bort det, men då försvann färgen, trycket och man såg bakgrundsfärgen som är gul. Tycker det är konstigt att de inte kollar så att trycket är som det ska innan det skickas.

Samt den andra postern hade en liten reva i sig och de två fotona som skulle vara 20 x 25 cm var större så de gick inte in i de ramarna.

Kan vara sånt som händer, men känns skit att allt var fel
Citera
2018-12-27, 00:16
  #78
Medlem
XtraXs avatar
Såg på hemsidan att det lagt ner, tråkigt.
Citera
2018-12-28, 05:55
  #79
Medlem
Alla europeiska AllPosters-grenar ägdes av amerikanska Art.com. De fortsätter driva AllPosters i USA, medan all europeisk versamhet lagts ner.

Ett jävligt halt bolag som i europa lagt ut delar av produktionen (fakturering, produktion, paketering, etc) i flera olika EU-länder för att kunna krama så mycket momsfri vinst alt. momsavskrivningar som bara möjligt. Man har köpt och sålt mellan sina egna bolag i kubik.
De har haft diverse skattemyndigheter på sig under de 5-6 senaste åren, och har dessutom reproducerat och sålt mängder av upphovsrättsskyddad konst och foto utan tillräckliga licenser/avtal.
Lär vara hundatals upphovsrättsinnehavare som genom åren blivit blåsta på märkbara inkomster av dessa j-a banditer.
Citera
2019-01-20, 20:50
  #80
Medlem
KometenKommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Såg på hemsidan att det lagt ner, tråkigt.

Ja, vad finns för alternativ nu?
Citera
2019-01-20, 22:03
  #81
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KometenKommer
Ja, vad finns för alternativ nu?


Mycket bra fråga vet faktiskt inte..
Citera
2019-01-21, 17:17
  #82
Medlem
Adelaides avatar
Amazon säljer en hel del affischer, typ det enda alternativet jag kommer på i nuläget.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback