2008-03-18, 19:06
Bannlyst
Hej,

Jag har köpt en begagnad GPS, närmare bestämt Navigon PNA 6000t, men jag får inte upp den som en device på datorn när jag kopplar upp den med usb-kabeln. Den vill att jag ska installera någon programvara och jag fick inte med någon. Är det kört då, eller finns det att ladda ner på nätet? Någon som har erfarenhet av detta?
Citera
2008-03-18, 19:13
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av December
Hej,

Jag har köpt en begagnad GPS, närmare bestämt Navigon PNA 6000t, men jag får inte upp den som en device på datorn när jag kopplar upp den med usb-kabeln. Den vill att jag ska installera någon programvara och jag fick inte med någon. Är det kört då, eller finns det att ladda ner på nätet? Någon som har erfarenhet av detta?

Googla på¨det. letar själv just nu men det verkar tunt på det. Återkommer med resultat.

/nait
Citera
2008-03-18, 19:19
Bannlyst
Tack. Jag har googlat i en timme nu men får inte fram någon info.
Citera
2008-03-18, 19:26
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av December
Tack. Jag har googlat i en timme nu men får inte fram någon info.

Jo jag upplevde samma sak när jag tog till mina googleskills
Men kolla på deras hemsida om du hittar nåt där, annars så är det bara att fråga återförsäljaren om skiva med drivisar.
Lycka till!

/nait
Citera
2008-03-18, 19:42
Bannlyst
Tack Nait! Fick precis svar av supporten (snabb support!) att man behöver en minneskortläsare. Lite märkligt år 2008 att det inte räcker med att koppla in GPS:en som minneskortet sitter i och få upp det som en device. Vill man bläddra bland filerna så kan man använda ActiveSync.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in