Min dator har fuckat ur dvd-läsaren så jag tänkte om någon annan kunde hjälpa mig som kanske har samma kamera som då kanske kunde skicka filerna till mig?
Kan inte hitta någon medellbeteckning på kameran. Går det hitta något genom enhetshanteraren?
brukar finnas på tillverkarens hemsida, om du bara vet vilket märke det är, tex logitech eller bla bla, så har dom oftast bilder på deras kameror som du kan välja att ladda hem drivrutiner till den då,
hahaha jadu, ser inte ut och vara mycket och hänga i julgranen :P Men när du kopplar i den i datorn så ploppar det ju längst nere till höger upp: ny maskin vara hittad osv. brukar även komma en popup med vad maskinvaran heter.
hahaha jadu, ser inte ut och vara mycket och hänga i julgranen :P Men när du kopplar i den i datorn så ploppar det ju längst nere till höger upp: ny maskin vara hittad osv. brukar även komma en popup med vad maskinvaran heter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!