owwe's tips visade sig fungera kanon bra tack för detta! Dock funkade det bara på raderat yta av hårddisken tog ett litet tag innan jag fattade det även om det stod i klartext mitt framför näsan.
som man ser nedan så skrevs grejer flera gånger. typ 0, 1 och sen random siffror
krångligare än så här behöver man nog inte göra det
C:\Documents and Settings\Ottosson>cipher /w:e:\
To remove as much data as possible, please close all other applications while
running CIPHER /W.
Writing 0x00
.................................................. ..............................
...................
Writing 0xFF
.................................................. ..............................
...................
Writing Random Numbers
...................
När jag ska radera filer med Eraser så högerklickar jag på filen sen eraser och sen eraser igen. Men då kommer denna ruta upp: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...4a0_eraser.jpg
Och när jag skriver över allt gammalt på hårddisken så står det efter ett långt tag "Completeded with errors". Vad är felet? Någon som har haft det problemet?
Hejhej på er igen
Mina datorer blev beslagtagna för ett tag sen.
Jag fundera lite på det att, vad söker dom efter när dom går igenom dom? Bara saker som är relevanta till fallet eller söker dom efter allt olagligt?
Någon som vet? Nån som det kanske hänt förut?
Beror förmodligen på vilka aktiviteter du nu har sysslat med men jag gissar på att dom grundar med en sökning av nyckelord. Möjligtvis av filtyper också.
De brukar som regel bara söka efter sådant som är relevant för det aktuella fallet.
Nedladdade filmer, musik och annat copyright-skyddat material struntar dom i.
Skulle du dock ha en mapp med barnporr på skrivbordet så lär du ligga dåligt till.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!