2012-01-18, 08:34
Medlem
CruZas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Låter ju bra. Kul att det börjar dyka upp fler tags på bussar i Örebro Big UP!

Säg till om ni ser några nya vore kul att veta btw jag såg en sån där RUC tag igen lite kul
Citera
2012-01-18, 10:06
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruZa
Säg till om ni ser några nya vore kul att veta btw jag såg en sån där RUC tag igen lite kul

Vilka är de här RUC? Aldrig hört talas om, mina slutsatser är att du tillhör de och försöker marknadsföra dig lite grann.. Eller har jag fel?
Citera
2012-01-18, 10:45
Medlem
CruZas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Vilka är de här RUC? Aldrig hört talas om, mina slutsatser är att du tillhör de och försöker marknadsföra dig lite grann.. Eller har jag fel?

haha, aa det låter faktisk lite så på mig men jag taggar inte jag målar inte alls, men skulle vilja det är awesome, men hur fan får man kontakt med typ crews?
eller jo skissar lite bara
Senast redigerad av CruZa 2012-01-18 kl. 10:51. Anledning: fel
Citera
2012-01-18, 10:56
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
haha, aa det låter faktisk lite så på mig men jag taggar inte jag målar inte alls, men skulle vilja det är awesome, men hur fan får man kontakt med typ crews?

Du slutar hänga på Internet och ger dig ut och kör istället, så lär du hitta annat folk förr eller senare.
Citera
2012-01-18, 10:58
Medlem
CruZas avatar
Citat:

jag ville bara veta om nån visste vem/vilka de är, har aldrig sett dom innan heller
Citera
2012-01-18, 11:04
Medlem
CruZas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Du slutar hänga på Internet och ger dig ut och kör istället, så lär du hitta annat folk förr eller senare.

Okej Harrykrut du har fan rätt
Citera
2012-01-18, 12:00
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut

Word! Man kan vara helt usel människa utan vänner.. Kommer du upp tillräckligt mycket så träffar du målare på det ena sättet eller det andra.. Thats it!
Citera
2012-01-18, 13:57
Medlem
Citat:
Det finns väl en hooka up tråd om jag inte minns fel ? Men hyser inga förhoppningar om folket som hänger där...
Citera
2012-01-18, 16:52
Medlem
CruZas avatar
Var vid gamla mejeriet och när vi står där o håller på helt plötsligt ser jag hur mina 2 kompisar springer som om dom såg ett spöke så jag springer efter som en gasel så kollar jag bak så ser jag en ficklampa röra sig där inne. Efter ett tag så drar vi tillbaka men bara in på gården där de andra husen stog, längre vågade dom inte gå(töntar) men är det uteliggarna som ville se vad som hände eller var det några graffare som spelade oss ett sprat? Adrenalinet pumpa när jag såg dom springa. Fy fan den känslan var länge sen man kände någon som vet? Uteliggare eller graffare vad tror ni?
Citera
2012-01-18, 17:08
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Var vid gamla mejeriet och när vi står där o håller på helt plötsligt ser jag hur mina 2 kompisar springer som om dom såg ett spöke så jag springer efter som en gasel så kollar jag bak så ser jag en ficklampa röra sig där inne. Efter ett tag så drar vi tillbaka men bara in på gården där de andra husen stog, längre vågade dom inte gå(töntar) men är det uteliggarna som ville se vad som hände eller var det några graffare som spelade oss ett sprat? Adrenalinet pumpa när jag såg dom springa. Fy fan den känslan var länge sen man kände någon som vet? Uteliggare eller graffare vad tror ni?

Skulle gissa på att det va någon graffare som ville ha bort er för att inte "outa" sig eller någonting.. Vart i arla körde du? Tänkte dra ut nu och dra lite tags i de området så vore kul att se hur långt ni kom
Citera
2012-01-18, 17:30
Medlem
CruZas avatar
Citat:
Skulle gissa på att det va någon graffare som ville ha bort er för att inte "outa" sig eller någonting.. Vart i arla körde du? Tänkte dra ut nu och dra lite tags i de området så vore kul att se hur långt ni kom

Nice e vi drog Inge skärsilt
Citera
2012-01-18, 20:23
Medlem
Citat:
Efter ett tag så drar vi tillbaka men bara in på gården där de andra husen stog, längre vågade dom inte gå(töntar)
ser lite kul ut, tror säkert att du sprang fram och drog en fet graffe över hela skiten medan de stog och kolla på xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in