• 2
  • 3
2008-03-18, 20:51
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Köper sällan sånthär men eftersom alla har positiva erfarenheter blir jag lite sugen. Är det mycket kött på benen?
Tyvärr inte, känns mer som ett tilltugg än en måltid, men goda det är dom.
Citera
2008-03-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Tyvärr inte, känns mer som ett tilltugg än en måltid, men goda det är dom.

det är väl det som är tanken med produkten , en bekväm produkt som passar bra som tilltugg på fest.

Älskar kycklingvingar , brukar göra egna eller köpa buffalowings - godaste köttet på fågeln tycker jag.
Citera
2008-03-18, 22:30
Medlem
Trumpeters avatar
Brukar marinera kycklingvingar själv. Riktigt gott med någon fräsch sallad och vitlöksbröd och några öl.
Citera
2008-03-19, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Köper sällan sånthär men eftersom alla har positiva erfarenheter blir jag lite sugen. Är det mycket kött på benen?

Så illa är det inte. Vissa bitar har faktiskt en del kött för att vara så små. Särskilt de som ser ut som mindre klubbor som är i påsen. Tveka inte att testa...de är grymma.
Citera
2008-03-19, 07:25
Medlem
Chrille Ps avatar
Jag säger som Jessica Simpson....I don't eat buffalo.
Citera
2008-03-19, 12:24
Medlem
Brukar köpa frysta naturella wings som jag tinar och sedan kör i ugnen utan några kryddor på. När dom är klara penslar jag dom rikligt med Sweet Baby Rays BBQ sauce blandat med Tabasco Habanero (för pepprig stark smak) eller vanlig Tabasco (för lite mer vinäger smak).

Blir nästan som Hooters Three Mile Island Wings
Citera
2008-03-20, 12:00
Medlem
glyos avatar
Nu har dom åkt in i ugnen Återkommer med smakrapport.

Edit: Åt en Ciabatta till och ja jävlar.. Detta var faktist riktigt gott. Kan tänka mig att det blir förbaskat gott att slänga in dom ovanpå fries som några skriver. Hade nog hellre sett att dom var boneless men detta gick ju även bra. Skillde mycket mellan dom hur mycket kött det var på men det gick bra.
Sammanfattning: Två tummar upp.
Senast redigerad av glyo 2008-03-20 kl. 12:20.
Citera
2008-03-20, 13:27
Medlem
GreenStuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanderlei
Brukar köpa frysta naturella wings som jag tinar och sedan kör i ugnen utan några kryddor på. När dom är klara penslar jag dom rikligt med Sweet Baby Rays BBQ sauce blandat med Tabasco Habanero (för pepprig stark smak) eller vanlig Tabasco (för lite mer vinäger smak).

Blir nästan som Hooters Three Mile Island Wings

He he... "Hooters"
Lite "udda" kedja med helt ok käk, var ett tag sedan jag var på en Hooters restaurang....har för mig att det var i Biloxi Mississippi om jag inte minns fel
Citera
2008-03-20, 16:21
Medlem
Tänkte dra och köpa mig en påse nu. Återkommer med rapport .
Citera
2008-03-20, 17:52
Medlem
Windom_Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Fortsätt ni att gnaga på skinn och ben, några stackars köttslamsor finns ju också att glädjas åt.
Fattiglappsmat med whitetrash-varning är min kulinariska åsikt.
Man äter oftast inte bättre än man fattar!

Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Dessa små detaljer säljs enbart till nollor utan smak eller vett.
Ta du och börja att köpa en hel kyckling, stycka den i bitar och inse vad som är den mest värdelösa delen på fågeln.
Vingarna, en produkt som man tydligen lyckats pådyvla några som inte fattar bättre.
LOL!
Troll.
Citera
2008-03-20, 21:56
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Tänkte dra och köpa mig en påse nu. Återkommer med rapport .
Jaha?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in