• 1
  • 2
2008-03-16, 23:27
Medlem
Fyfan va goda dessa rackare är...finns på willys en påse för 25 spänn färdiga att värmas i micro eller ugn. Jag brukar göra som så att skicka in en massa pommes i ugnen och sista kvarten lägger jag in mina buffalo wings...sen upp med pommes och buffalo wings i en djup tallrik och ät. Gärna med händerna.

Ingen sås till, ingen jävla ketchup heller...nada. Förstör inte den goda smaken mellan dessa två ting. Endast buffalo wings och välsaltade pommes frites...inget annat, så gott det är. Servera en kall öl, eller ett stort glas coca cola med is..

Fler som upptäkt dessa rackare?

http://www.guldfageln.se/products.aspx
Citera
2008-03-17, 01:13
Medlem
sajmonffss avatar
Ja
Citera
2008-03-17, 01:20
Medlem
StigAllans avatar
Fortsätt ni att gnaga på skinn och ben, några stackars köttslamsor finns ju också att glädjas åt.
Fattiglappsmat med whitetrash-varning är min kulinariska åsikt.
Man äter oftast inte bättre än man fattar!
Citera
2008-03-17, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Fyfan va goda dessa rackare är...finns på willys en påse för 25 spänn färdiga att värmas i micro eller ugn. Jag brukar göra som så att skicka in en massa pommes i ugnen och sista kvarten lägger jag in mina buffalo wings...sen upp med pommes och buffalo wings i en djup tallrik och ät. Gärna med händerna.

Ingen sås till, ingen jävla ketchup heller...nada. Förstör inte den goda smaken mellan dessa två ting. Endast buffalo wings och välsaltade pommes frites...inget annat, så gott det är. Servera en kall öl, eller ett stort glas coca cola med is..

Fler som upptäkt dessa rackare?

http://www.guldfageln.se/products.aspx

Du vet exakt hur det ska göras, åt exakt detta igår, sjuuuukt goda vingar!
Citera
2008-03-17, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Fortsätt ni att gnaga på skinn och ben, några stackars köttslamsor finns ju också att glädjas åt.

Är du trög eller?, vadå köttslamsor, just vingar på kycklingen tar mycket mer smak och är mycket saftigare kött än tex kycklingfile, btw så är vingar dyrare än kycklingfile, så gå du o ät ditt whitetrash kött! :O
Citera
2008-03-17, 01:28
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssvensson
Är du trög eller?, vadå köttslamsor, just vingar på kycklingen tar mycket mer smak och är mycket saftigare kött än tex kycklingfile, btw så är vingar dyrare än kycklingfile, så gå du o ät ditt whitetrash kött! :O
Dessa små detaljer säljs enbart till nollor utan smak eller vett.
Ta du och börja att köpa en hel kyckling, stycka den i bitar och inse vad som är den mest värdelösa delen på fågeln.
Vingarna, en produkt som man tydligen lyckats pådyvla några som inte fattar bättre.
LOL!
Citera
2008-03-17, 01:33
Medlem
Citat:
Ta du och börja att köpa en hel kyckling, stycka den i bitar och inse vad som är den mest värdelösa delen på fågeln.
Vingarna, en produkt som man tydligen lyckats pådyvla några som inte fattar bättre.
LOL!

Alltså du verkar fortfarande inte fatta någonting, vingarna är det DYRASTE köttet du kan köpa på kycklingen förhållandevis till hur mycket kött du får.
Dessutom har det bäst smak och saftigast kött!
Du kan ju ta din panerade löksill med potatis som låter så flott o stoppa upp i röven!
Citera
2008-03-17, 01:40
Medlem
Andolorias avatar
Citat:

Du gör inget annat än gnäller.

Påminner lite om ring p1 pensionärerna, haha.

Du får inte doppa ofta va?

BTT:
Brukar också köpa dessa buffalowings och de är som sagt riktigt fina, finns ju olika smaker också. Funkar att värma i micron så det går ju snabbt att fixa oxå.

Jag brukar äta dem tillsammans med lite grönsakstavar och olika heta dippsåser och minimajs.
Citera
2008-03-17, 08:31
Medlem
Requiems avatar
Att göra egna buffalo wings med en riktig bluecheesedip på riktig ost är faktiskt mycket trevligt som snacks eller förrätt.
Citera
2008-03-17, 08:34
Medlem
dePauls avatar
Inget fel på smaken på Buffalo Wings. Mycket användbart - från grillat till grytor. En variant är att sjuda dem en stund och plocka dem sedan på kött. Det här köttet blir kanon till paprikakyckling, en av mina favoriter!

~Paul~
Citera
2008-03-17, 16:12
Medlem
Citat:
LOL!

Hahaha sicken idiot du är. Märks på dig att du har så låg självkänsla att du måste gnälla om WT-mat för att någon uppskattar en enkel måltid. Stackars krake. Det är ungefär samma mat man får på Olearys eller vilken jävla bar som helst. Kan du inte uppskatta även sådan mat i all enkelhet så är du ju begränsad i sinnet. Gör du din lilla a la carte med smörslungade sniglar så ska vi stå på rad och tala om hur fantastisk du är...fantastiskt patetisk alltså. Kör du upp din jävla nymalda peppar och ditt flingsalt i arslet för det är ändå ingen som tycker du är "stureplan" för det. Du är så 2007...
Citera
2008-03-17, 16:15
Medlem
Förbannads avatar
Usch och fy för kyckling. Så vida det inte är kycklingfilér då går det an
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto