2008-03-16, 16:38
Medlem
isroks avatar
gr det att f hotmail till apple mail? hittade ett plugin men det fungerade bara till 10.4.
sen gr det ven att betala (hotmail plus lr nt heter de) fr att f en pop3 eller vad det nu r men det vill jag inte. finns det ngot nyare plug-in som nn kan lnka till?

edit: sg ven att man kan vidarebefodra d str det: Varning! Du kan endast vidarebefordra e-post till ett eget domnnamn eller en e-postadress som slutar p hotmail.com, msn.com, eller live.com. Frsk igen.
Senast redigerad av isrok 2008-03-16 kl. 16:46.
Citera
2008-03-16, 17:27
Medlem
nsbmras avatar
Sjlv s har jag inte heller ftt det att fungera. Trots att jag kr 10.4.11. Har pluginen men funkar ej nd.
Citera
2008-03-16, 17:33
Medlem
isroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Sjlv s har jag inte heller ftt det att fungera. Trots att jag kr 10.4.11. Har pluginen men funkar ej nd.

ok, konstigt att plug-inen inte funkar ven fast du kr rtt OS
Citera
2008-03-18, 23:21
Medlem
isroks avatar
finns det verkligen inget stt frutom att betala?
Citera
2008-03-18, 23:59
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isrok
finns det verkligen inget stt frutom att betala?
Dumpa Hotmail och skaffa GMail. Men den rekommendationen mste du ha ftt frut.
Citera
2008-03-19, 01:08
Medlem
Fr mig funkar det p senaste versionen av OS X Tiger. Anledningen till att det inte funkar fr mnga r ngot i stil med att man mste ha ppnat sitt hotmailkonto innan ett visst datum eller liknande. Vet att det funkar fr ngra, men inte fr de flesta.
S min rekommendation blir ocks; skaffa gmail.
Citera
2008-03-19, 08:35
Medlem
isroks avatar
har gmail, det r bara s jobbigt att f alla att skriva till den, man ska typ bertta fr 500 sin nya adress, sen mste man flytta alla konton p sidor till gmail och sn skit.

har ven kopplat min gmail till min apple mail
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in