2008-03-16, 11:06
Medlem
sorry fick inte posta den
Senast redigerad av happy66 2008-03-16 kl. 11:28.
Citera
2008-03-16, 11:28
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Med tanke på ert sjuka intrese förr LL
Posta ja länken till hans sida som ja fick av en polare som känner lasse
Små rolig sida en svenne med självförtroende

"Priceless" är ett ord som jag finner mycket passande...

EDIT: Tog bort länken eftersom det inte var uppskattat(?)...
Senast redigerad av Xalterad 2008-03-16 kl. 11:31.
Citera
2008-03-16, 11:37
Medlem
Ett Hunds avatar
Vad trevligt! Jag längtar redan efter nya påhittade drognamn vars effekt är densamma som att snorta bakpulver! Alternativt en helt annan drog än vad den utger sig för att vara.

Skitsidor som dessa är där ungdomarna får sina droger ifrån, och dör till höger och vänster.

Research Chemicals. Gissa varför det kallas just det?
Citera
2008-03-16, 14:44
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Vad trevligt! Jag längtar redan efter nya påhittade drognamn vars effekt är densamma som att snorta bakpulver! Alternativt en helt annan drog än vad den utger sig för att vara.

Skitsidor som dessa är där ungdomarna får sina droger ifrån, och dör till höger och vänster.

Research Chemicals. Gissa varför det kallas just det?
Som jag uppfattat det:
För att man undersöker vad orginaldrogen ger utslag på och där efter synteserar ihop en liknande drog dvs. en "Research Chemical" som inte ger utslag på den olagliga synteseringen, men ändå ger ett liknande rus.
Citera
2008-03-16, 15:22
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phanthan
Som jag uppfattat det:
För att man undersöker vad orginaldrogen ger utslag på och där efter synteserar ihop en liknande drog dvs. en "Research Chemical" som inte ger utslag på den olagliga synteseringen, men ändå ger ett liknande rus.

Det är mer eller mindre droger som är framtagna enbart för att användas i berusningssyfte. Med andra ord så är forskningen runt många utav olika RC's helt obefintlig. Ingen vill lägga pengar på att forska på nöjesdroger i onödan, så det är väldigt sällsynt att seriösa och bra materiel om varje RC samlas in.

Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in