Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-15, 20:47
Medlem
Vet inte vad jag ska ge dom för betyg. kändes lite som sobril. drog i mig 10mg igår när jag skulle lägga mig. slocknade ganska fort av dom och sov hela natten.
grundade med en till när jag vaknade. har fan inte länt mig ok på hela dagen nu.
effekten verkar sitta i väldigt länge. vinglar ibland och håller på.
2008-03-15, 20:49
Medlem
Genious Brothers avatar
Mysigt.
Men vad är det igentligen vi ska diskutera?
2008-03-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Mysigt.

vetefan, ville bara skriva vad som hände typ. trodde jag skulle bli soft mysig som jag blir på annan benso, men inte....
fler som blir lika skumma på ativan som jag?
2008-03-16, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
vetefan, ville bara skriva vad som hände typ. trodde jag skulle bli soft mysig som jag blir på annan benso, men inte....
fler som blir lika skumma på ativan som jag?

mår som sagt inte alls bra av dom. fick ångest och allt får nog hålla mig till xanor och valium. kul att man har typ 80 ativan över ....
2008-03-16, 01:41
Medlem
Fuckts avatar
Okej, tråkigt.
2008-03-16, 01:59
Medlem
SinCitys avatar
Temesta brukar ju vara en av de effektivaste benson som finns, både kroppsligen som kramplösande och muskelrelaxerande, men även mot ångest och oro som all annan bens. Jag har då aldrig upplevt att Lorazepam skulle ge upphov till oro och ångest. Däremot så överdoserade du väl lite kanske? 10mg Temesta/Ativan är ju lika mycket som 5mg Xanor och det är ju ingen pyttedos direkt...Om än inte sån monsterdos som man kan läsa att vissa kör på per dag här på FB, det trycks ju hela kartor åt gången, men då har man nog arbetat upp en skaplig tollrans med...
2008-03-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Temesta brukar ju vara en av de effektivaste benson som finns, både kroppsligen som kramplösande och muskelrelaxerande, men även mot ångest och oro som all annan bens. Jag har då aldrig upplevt att Lorazepam skulle ge upphov till oro och ångest. Däremot så överdoserade du väl lite kanske? 10mg Temesta/Ativan är ju lika mycket som 5mg Xanor och det är ju ingen pyttedos direkt...Om än inte sån monsterdos som man kan läsa att vissa kör på per dag här på FB, det trycks ju hela kartor åt gången, men då har man nog arbetat upp en skaplig tollrans med...

har varit utan benso ett tag kanske var därför. har aldrig lyckats innan med att ta på kvällen och fortfarande ha motoriska problem dagen efter.
kändes som en avtändning ungefr. råkade slå söner en skåpslucka också i ett vredesutbrott.
2008-03-16, 02:58
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Mysigt.
Vet inte...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in