• 1
  • 2
2008-03-15, 20:20
Medlem
jag hade inte problem med finnar i tonren.

jag vill bara f bort skiten som jag fr av allt kurande helt enkelt, r trtt p det nu och orsakar bara psykiska besvr fr mig.

fr ju s mycket finnar man brukar f p rygg,axlar,brst,armar av steroider s jag tror inte jag r ngot undantag..

idag ligger jag p 1g testo ew slnger in lite tren d och d.

min frga r vilken dos roaccutane br jag ligga p ???????
har 20mg kapslar hemma 100st, kommer behva mer jag vet det, men till att brja med.

tacksam fr svar.
Citera
2008-03-15, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dobs
jag hade inte problem med finnar i tonren.

jag vill bara f bort skiten som jag fr av allt kurande helt enkelt, r trtt p det nu och orsakar bara psykiska besvr fr mig.

fr ju s mycket finnar man brukar f p rygg,axlar,brst,armar av steroider s jag tror inte jag r ngot undantag..

idag ligger jag p 1g testo ew slnger in lite tren d och d.

min frga r vilken dos roaccutane br jag ligga p ???????
har 20mg kapslar hemma 100st, kommer behva mer jag vet det, men till att brja med.

tacksam fr svar.

ta det vldigt frsiktigt med rocca, vad har du testat fr andra produkter eller hemma kurer fr att f bukt med finnarna? d bieffekterna av rocca r sick
Citera
2008-03-15, 20:38
Medlem
brja p 20mg / dag, o se till att du kollar dina blodvrden 1 gng i mnaden hos VC samt se upp fr biverkningar som liknas vid depressivt tillstnd om du mrker att du brjar bli "nere" s ska du genast avsluta accutan kuren o uppska vrd.
Citera
2008-03-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
ta det vldigt frsiktigt med rocca, vad har du testat fr andra produkter eller hemma kurer fr att f bukt med finnarna? d bieffekterna av rocca r sick

har testat allt, frutom nt riktigt lkemedel.
retin-a funkar men skulle g t flera tuber om dagen, sen r det omjligt att smrja in sig ver hela kroppen, en salva hller helt enkelt inte.

kurar ju hela tiden s har ju finnar hela tiden, ser ingen annan lsning.
biverkningar r det ju p steroider ocks, alla tar ju roaccutan tillsammans med steroider, vad jag vill veta r hur mycket.
Citera
2008-03-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir
brja p 20mg / dag, o se till att du kollar dina blodvrden 1 gng i mnaden hos VC samt se upp fr biverkningar som liknas vid depressivt tillstnd om du mrker att du brjar bli "nere" s ska du genast avsluta accutan kuren o uppska vrd.

brja p 20mg, hur lnge ? minska dosen senare ?

kommer ju hlla p tills skiten frsvinner och lite till fr att frebygga.
Citera
2008-03-15, 21:05
Medlem
Jag vger 85kg och ligger p en startdos av 50mg/dag 30mg morgon, 20mg kvll. Fick det utskrivet av en hudlkare s han borde veta vad han hller p med. Kommer justera dosen efter 6 veckor beroende p hur min lever svarar.
Citera
2008-03-15, 21:07
Medlem
Cisco9s avatar
Kan du inte g till lkaren och istllet f ngot mildare utskrivet? Eller r det riktigt mycket och svr acne du har ftt?
Citera
2008-03-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Kan du inte g till lkaren och istllet f ngot mildare utskrivet? Eller r det riktigt mycket och svr acne du har ftt?

jag vet inte, men jag vill bara ha bort fr jag mr psykiskt dligt av det.

om inte roaccutan vad tar bodybuilders mot acne d ??
Citera
2008-03-15, 21:23
Medlem
wiiiilis avatar
jag rekommenderar inte roaccutan till min vrsta fiende.
fick det utskrivet i tonren av lkare.
det gav mig bla depressioner.
jag lider fortfarande av att roaccutanet frstrde mina lppars naturliga fukthllning.
jag har blivit beroende av nueva.
om jag tappat bort den fr jag panik fr d brjar lpparna svida och torka ihop totalt.
och det var ver 15 r sen som jag gick p roaccutan.
men det r det mest effektiva medel mot acne som finns d det ddar talg krteln som r inflammerad s att den aldrig kan inflammeras igen.
s acnen kommer inte tillbaks efter avslut av medecinering som den gr efter tex tetralysal.
Citera
2008-03-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
jag rekommenderar inte roaccutan till min vrsta fiende.
fick det utskrivet i tonren av lkare.
det gav mig bla depressioner.
jag lider fortfarande av att roaccutanet frstrde mina lppars naturliga fukthllning.
jag har blivit beroende av nueva.
om jag tappat bort den fr jag panik fr d brjar lpparna svida och torka ihop totalt.
och det var ver 15 r sen som jag gick p roaccutan.
men det r det mest effektiva medel mot acne som finns d det ddar talg krteln som r inflammerad s att den aldrig kan inflammeras igen.
s acnen kommer inte tillbaks efter avslut av medecinering som den gr efter tex tetralysal.

det var starka ord, kan f tag i tetralysal men vet att vanlig medicin inte biter p mig, har alltid varit tvungen att ta dubbla doser av allt. tnker mest p att det r bttre att anvnda riktiga grejer, precis som steroider som knappt biter heller.
Citera
2008-03-15, 21:43
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobs
det var starka ord, kan f tag i tetralysal men vet att vanlig medicin inte biter p mig, har alltid varit tvungen att ta dubbla doser av allt. tnker mest p att det r bttre att anvnda riktiga grejer, precis som steroider som knappt biter heller.

om jag var du skulle jag kra p tetralysal under kuren samt ett tag efter sen nr du slutar s har du ju normal talgproduktion igen och d kommer acnen ej tillbaks.

r du p konstant?

isfall s r ju roaccutan det enda vettiga men tnk p levern fr guds skull.

d tnker jag mest p att nr man r p lnge s mste man ju trixa lite med tex dbollar och tren fr att inte stanna av i tillvxten.

hur du nu n gr s nskar jag dig lycka till med byggningen och acnen.

mvh/wiiiili
Citera
2008-03-15, 21:49
Medlem
...
Senast redigerad av dobs 2008-03-15 kl. 21:52.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in