2008-06-16, 18:43
Medlem
Werrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myx
Vad heter eran Hamachi? Letar också efter folk att spela med.

Det är en enda röra just nu med nätverken. Vi skapar hamachi-nätverk lite som vi känner för då alla blir fulla då ingen pallar logga ut på "rätt" sätt. Det bästa är att adda Butcher som är är vår knutpunkt när det gäller age. Butcher brukar lägga till alla sedan i en MSN-konversation när någon börjar hetsa (var ett tag sen nu..). Allt hänger tyvärr på att Butcher är online men han är ganska duktig med det.
Citera
2008-06-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werrock
Det är en enda röra just nu med nätverken. Vi skapar hamachi-nätverk lite som vi känner för då alla blir fulla då ingen pallar logga ut på "rätt" sätt. Det bästa är att adda Butcher som är är vår knutpunkt när det gäller age. Butcher brukar lägga till alla sedan i en MSN-konversation när någon börjar hetsa (var ett tag sen nu..). Allt hänger tyvärr på att Butcher är online men han är ganska duktig med det.

Okej, är på att spela teams när som helst i princip..
Citera
2008-06-16, 21:05
Medlem
Werrocks avatar
Citat:

Kul! Det behövs lite motiverat folk just nu.
Citera
2008-06-17, 10:01
Bannlyst
Citat:
Välkommen! Adda mig på MSN (mattson82@hotmail.com)
Citera
2008-06-19, 19:40
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Du har PM

Största liret hittils sker på Fredag klockan 20.00!
Alla ska med, inga ursäkter.

Det börjar bli tråkigt att bli ägd av Butcher i 1 on 1 games nu.
Visa intresse era datornördar
Vi ska tamejfan fylla upp 3 hamachirum, tipsa alla som kan vara intresserade.

(Okej, kanske lite överdrivet - Men snälla, se till att visa lite intresse nu va? )

Så blev jag inte med själv
Citera
2008-06-23, 18:40
Medlem
Jack Danielss avatar
Blir det nåt i veckan/helgen?

Jag är gärna med, är rädd att det ska lagga bara? Spelade med en polare innan, och det var liksom nån sekunds fördröjning efter varje klick. Dessutom frystes spelet helt under ett par sekunder emellanåt.

Mitt internet var iofs segt under tidpunkten, så det är möjligt att det fungerar fint nu.
Citera
2008-06-24, 11:37
Medlem
Psychopatricks avatar
Goddag, har själv börjar tagga till på AOE2. Jag och 4 polare till körde ett nostalgiLAN igår med AOE och det väckte minnen! Dock så saknar vi lite scenarios som har försvunnit genom åren. Bland annat Radical Blood och CBA, Castle Blood osv. Någon som har någon aning om var man kan få tag på alla dessa banor igen?

Tacksam för svar!
Citera
2008-06-24, 21:36
Bannlyst
hejsan grabbar, var ett tag man var med o lirade nu (kollat EM nu den senaste tiden). men vill väldigt gärna komma igång nu igen.
ser att butcher har ganska mycket status här, och är väl stolt att man var jämnbra med honom då ett tag, men antar att han dragit ifrån nu:/ ni får gärna höra av er när det blir något, får ta ett snack med butcher på msn också.

hur många brukar ni vara som lirar? har en polare som jag tror kommer vilja med och lira också.
Citera
2008-06-25, 10:36
Medlem
Timberhochmandy
Citera
2008-06-25, 15:21
Bannlyst
Många inaktiva på min MSN/AGE-lista

Hej!

Eftersom det är många som är inaktiva när det gäller AGE, tänker jag börja rensa i min MSN/AGE-lista.
Du som känner dig träffad, saknar lust att lira Online-bataljer, kan väl höra av dig. Skicka gärna mailadress alternativt MSN-nick så jag vet vem du är.
Citera
2008-06-30, 20:52
Bannlyst
Agebatalj nu på Fredag!

Vad sägs om en AGE-batalj nu på Fredag?
Blir kl 20 bra?
Citera
2008-06-30, 21:07
Medlem
Werrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher82