2011-04-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygis
Nu spelar jag visserligen endast offline och emellertid LAN så man har här utan tvekan god tid på sig att techa, men är det bara jag som tycker att Cavaliers är helt sjukt oslagbara? Det enda som är jobbigt vs Cavaliers är Persernas elefantjävlar.
paladiner, hillis och kameler

Edit: några svenskar som lirar på Gameranger? Har kört endel med thebutcher(han som starta tråden)
Senast redigerad av Huskarl 2011-04-18 kl. 13:20.
Citera
2011-04-18, 13:31
Medlem
Mrbluemagics avatar
Jag och några kompisar hade tänkt o börja köra nu, De var endast intresserad att köra Lan-games men jag vill även köra på internet. De vi alla ar är nedladdad version, Går det att köra på Internet utan den äkta version av AoE2? Hur funkar wobbly?
Som man kan göra med WC3 genom garena då
Citera
2011-04-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huskarl

Edit: några svenskar som lirar på Gameranger? Har kört endel med thebutcher(han som starta tråden)

Vad nickar du på GR?
Citera
2011-04-18, 13:44
Medlem
Mrbluemagics avatar
Förresten är det några som använder Garena för AoE2? Märkte precis att man kan köra där eller är ni mest på voobly och Gameranger?
Citera
2011-04-18, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boucher
Jag har inget voobly konto men det tar ju inte lång tid att fixa. Men varför inte Gameranger? Just nu är vi 3st. Men visst, är folk mer positiva att spela på voobly så kör vi på det.
Instämmer helt. Jag lägger min röst på GR.

Citat:
Ursprungligen postat av Fundamentalist
Eller kavalleri.
Sant. Men många, i alla fall på GameRanger, lirar BF och då kan det vara svårt att nå fram med tillräckligt många Paladins. Kavalleri lämpar sig bäst för öppna landskap/kartor.

Citat:
Ursprungligen postat av Colombia90
Bästa spelet
Ja, i alla fall på nätet (bra balanserat). Ingen civ är direkt överlägsen.
Senast redigerad av Winning 2011-04-18 kl. 13:59.
Citera
2011-04-18, 14:18
Medlem
Posta era GR konton då pojkar, blir ju lite svårt att lira annars

Xeilon

Citat:
Ursprungligen postat av Mrbluemagic
Jag och några kompisar hade tänkt o börja köra nu, De var endast intresserad att köra Lan-games men jag vill även köra på internet. De vi alla ar är nedladdad version, Går det att köra på Internet utan den äkta version av AoE2? Hur funkar wobbly?
Som man kan göra med WC3 genom garena då

Ja, via GR tex.
Citera
2011-04-18, 14:44
Medlem
Mrbluemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Posta era GR konton då pojkar, blir ju lite svårt att lira annars

Xeilon

Ja, via GR tex.

Fixar det när jag kommer hem! Ska skaffa en konto då med så jag säger till så är jag på o köra lite ikväll!

EDIT: Fan jag glömde bort alltså, Jag ska raida idag på wow så kan inte vara med Jag är på denna helg åtminstonde!
Citera
2011-04-18, 14:45
Medlem
Blygiss avatar
Citat:

Jag menade så klart Paladiner (inte Cavaliers som jag skrev innan, paladinen är ju maxuppgradering så klart man vill ha den ).

Hilbardier och kameler dör ju på stört.
Citera
2011-04-18, 15:20
Medlem
Citat:
Jag menade så klart Paladiner (inte Cavaliers som jag skrev innan, paladinen är ju maxuppgradering så klart man vill ha den ).

Hilbardier och kameler dör ju på stört.
Nej det gör de inte...
Citera
2011-04-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svetigfalafel
Vad nickar du på GR?
Huskarl
Citera
2011-04-19, 12:02
Medlem
Blygiss avatar
Citat:
Nej det gör de inte...

Iofs, datormotståndarden är sjukligt dålig på att maxuppgradera sin soldater, kanske därför mina paladiner aldrig känt den fulla styrkan av dem. Eller?
Citera
2011-04-19, 12:08
Bannlyst
Citat:
Iofs, datormotståndarden är sjukligt dålig på att maxuppgradera sin soldater, kanske därför mina paladiner aldrig känt den fulla styrkan av dem. Eller?
Datormotståndaren är sjukligt dålig på det mesta. Man behöver väl knappt bygga flera Town Centers för att slå datorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in