2008-03-15, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomeBurneR
Jag tror att folk förväntar sig att känna ett tydligt rus av fenazepam så passa er för att överdosera, ni kan känna er som vanligt men er omgivning er er helt annorlunda, det är som om ni blir andra personer.

Jag vet! Har haft en påse med 400mg, så jag vet exakt hur man blir på phena men detta i kapslarna är inte samma sak. Definitivt inte Phena, det garanterar jag till 100%!
Citera
2008-03-15, 16:14
Medlem
words of minds avatar
Vilka här har blivit blåsta på något mer än phenazepam ??? Undrar mest om DXM och mephedrone ??
Citera
2008-03-15, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Vilka här har blivit blåsta på något mer än phenazepam ??? Undrar mest om DXM och mephedrone ??

Det mephedrone och desoxy jag fick den här veckan fungerade.
Citera
2008-03-15, 16:40
Medlem
Cbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind

Undrar samma sak, inte roligt om man lägger ut 1k sen blir man blåst !!
Citera
2008-03-15, 16:42
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard
Det mephedrone och desoxy jag fick den här veckan fungerade.

Vart du nöjd med ditt meph då ??
Citera
2008-03-15, 17:17
Medlem
fentssons avatar
Handlar ni på denna sida bara för att det är lagligt? För deras grejor tycks ju funka lite si och så? Sen är jag skeptiskt mot allt som kommer i påse, lite hemmagjort över det hela!

Men ni som gillar det och betäller ifrån denna reklam annonsör till höger önskar jag lycka till!
Citera
2008-03-15, 17:23
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Handlar ni på denna sida bara för att det är lagligt? För deras grejor tycks ju funka lite si och så? Sen är jag skeptiskt mot allt som kommer i påse, lite hemmagjort över det hela!

Men ni som gillar det och betäller ifrån denna reklam annonsör till höger önskar jag lycka till!

Vad jag vet så alla som säljer mephedrone köper det ifrån producenten i kina.
Vad kommer inte i påse då? köper du tjo av den lokala tjacklangarn så är det likadant, förutom att det är bankat i alla led ända till användaren.
Där snackar vi isåfall om att betala för druvsocker, jaja jag klagar iaf inte. Köper det jag vill ha av olika både lagligt och ej.
Citera
2008-03-15, 17:23
Bannlyst
Citat:

Klart det känns "lite hemmagjort" ut, de som har sådana här sidor (iaf i Sverige) köper ju in stora mängder och det är väl enklast att leverera i zip-påsar.
Vill man ha innehållsförteckning och varor godkända av ICA Provkök är det nog inte på de ställena man ska leta.
Citera
2008-03-15, 17:53
Medlem
Crinells avatar
Om det inte kommer i påsar, vad ska det då komma i ?
inslagspapper ?
Citera
2008-03-15, 18:55
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crinell
Om det inte kommer i påsar, vad ska det då komma i ?
inslagspapper ?

Då får mitt svar på pm!
Citera
2008-03-15, 19:23
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Då får mitt svar på pm!
Jag svarade ju tillbaka..
NEJ jag vill inte köpa dig, gå till någon annan.. billiga manshora
Citera
2008-03-17, 14:44
Medlem
Crinells avatar
DXM har nu tgått ur SD's sortiment...
Vad kommer hända med oss som har beställt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in