2008-03-15, 00:00
Medlem
Crinells avatar
Jag tycker dom suger helt enkelt...
Lite skummt att dom säger att dom skickat mina grejjer och efter 1 vecka har dom fortfarande inte kommit fram....
Väntar på mitt DXM och dom hittar inte mina pengar...
Bara massa problem med den dära jävla sidan..

Alla som har problem med SD skriver i denna tråd !
Citera
2008-03-15, 00:29
Medlem
Dziobeks avatar
Finns ju redan en tråd om SD.
Citera
2008-03-15, 00:31
Medlem
Raxs avatar
Har fått mina saker, men det har tagit väldigt lång tid
Dom har väl bara mycket att göra helt enkelt
Citera
2008-03-15, 00:37
Medlem
fentssons avatar
Tur att jag inte ens vet vad SD är för något, har svårt med långa vänte tider. Jag är som ett barn, villa ha nu och här!

Hur som helst hoppas jag att du får ditt dxm(vet för övrigt inte ens vad det är) snart!
Citera
2008-03-15, 00:37
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek
Finns ju redan en tråd om SD.
Det hära e klaaagootråden
Citera
2008-03-15, 00:42
Medlem
Väntat i ca 2 veckor nu att idioterna ska skicka mitt förbannade paket med mephedrone och DXM. Mailat dom flega ggr och fått samma svar: Det skickas imorgon.

Citera
2008-03-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Tur att jag inte ens vet vad SD är för något, har svårt med långa vänte tider. Jag är som ett barn, villa ha nu och här!

Hur som helst hoppas jag att du får ditt dxm(vet för övrigt inte ens vad det är) snart!
DXM är en laglig hallucinogen, och SD är www.smartdrugs.se ,finns även en banner till höger(om flashback)
Citera
2008-03-15, 00:46
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
DXM är en laglig hallucinogen, och SD är www.smartdrugs.se ,finns även en banner till höger(om flashback)

Man tackar där fick jag svar på mina funderingar och blev lite klokare! Ska ta en titt på deras sida, trodde det inte fanns lagliga hallucinogener! Funkar det?
Citera
2008-03-15, 00:48
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnus_beer
Väntat i ca 2 veckor nu att idioterna ska skicka mitt förbannade paket med mephedrone och DXM. Mailat dom flega ggr och fått samma svar: Det skickas imorgon.

Har väntat på mitt dxm sen 5e februari..
Hade en beställning på Desoxy och HBW... fröna var slut så dom skickade bara desoxyt (det hära var i januari) i måndags får jag ett mail om att dom skickat fröna och beställningen är avslutad.. men det tar itne 5 dagar för ett brev att komma fram, det tar 1-3 dagar..
Citera
2008-03-15, 00:48
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Man tackar där fick jag svar på mina funderingar och blev lite klokare! Ska ta en titt på deras sida, trodde det inte fanns lagliga hallucinogener! Funkar det?
Om jag kan få mitt DXM snart kan jag berätta
Citera
2008-03-15, 01:13
Medlem
Citat:
Ja DXM är en "allmänt känd" drog, finns extremt många trådar och trippraporter om det, bara att checka forat "tripp och rusrapporter" så kommer du hitta.
Citera
2008-03-15, 01:18
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
Ja DXM är en "allmänt känd" drog, finns extremt många trådar och trippraporter om det, bara att checka forat "tripp och rusrapporter" så kommer du hitta.

nja, tror jag nöjer mig med opiater, opoider och en och annan tablett benz! Psyket trippar ju redan av sig själv tycker jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in