2008-03-14, 23:20
Medlem
För inte alls längesedan (kanske 1 mån sen) kunde jag bli helt väck och få minnesluckor på 2 st 10mg stilnoct.
Köpte sedan hem lite valium, zolpidem (stilnoct) och använde detta då och då. Nu känner jag inte ens av något om jag kör i mig 70 mg stesolid och 70 mg stilnoct. vad är fel?
Jag vet att man ibland kan tro sig inte känna något, men jag gör verkligen inte det. Jag har inga minnesluckor alls.
Kan man bli så tolerent på så kort tid? Och hur länge ska jag avstå från tabletter helt för ett sedan känna av en normal dos? (t.ex 10 mg stilnoct).
Citera
2008-03-15, 00:02
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakob_J86
För inte alls längesedan (kanske 1 mån sen) kunde jag bli helt väck och få minnesluckor på 2 st 10mg stilnoct.
Köpte sedan hem lite valium, zolpidem (stilnoct) och använde detta då och då. Nu känner jag inte ens av något om jag kör i mig 70 mg stesolid och 70 mg stilnoct. vad är fel?
Jag vet att man ibland kan tro sig inte känna något, men jag gör verkligen inte det. Jag har inga minnesluckor alls.
Kan man bli så tolerent på så kort tid? Och hur länge ska jag avstå från tabletter helt för ett sedan känna av en normal dos? (t.ex 10 mg stilnoct).

Du får ju säga hur länge du gått på medeinerna och vilka doser till att börja med?

Sen kan du ju köpt av någon skum nätbutik som skickat dig socktabletter istället för den äkta varan!
Citera
2008-03-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Du får ju säga hur länge du gått på medeinerna och vilka doser till att börja med?

Sen kan du ju köpt av någon skum nätbutik som skickat dig socktabletter istället för den äkta varan!

Ja asså det är ju inga mediciner jag har fått utskriva direkt utan jag har väl tagit typ 10 mg stilnoct någon gång, ibland 20 mg och då varit helt väck.
Detta har kanske hållt på i 1½ år, men nu helt plötsligt så känner jag inte
ens av 70 mg stesolid (vilket jag aldrig käkat innan) och inte 20 mg stilnoct heller, skulle inte ens märka av 50 mg stilnoct känns det som.
Visst kan det vara så att jag blivit lurad, men det tror jag ändå inte.
Jag har beställt från N*t-Ph*rm*.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in